| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 09:59:53
|
goedemorgen ik heb een vraagje, ik wist niet dat het kon maar het klavier kan je via de split in 3je verdelen dus op hoger octaaf heb je ander geluid, klinkt heel goed, alleen ik weet niet hoe ik het ongedaan krijg. want met niet elk nr is het van toepassing. graag advies,heb al in split zelf zitten rommelen, en knoppen recht op display ingedrukt, maar het verandert niet blond?? ik dus hahaha gr ryta t2 |
|
|
theplayer
Moderator

3055 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 11:23:16
|
Hallo Rita,
Ga naar het tabblad waar je de split in kunt stellen. Zet daar de split voor 1 en 2 aansluitend aan left. Zet dan part 3 aan en zet ook deze split gelijk aan de rest. Als je de verschillende parts indrukt zie je ook het venster 'split' veranderen. Groetjes,
Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Trebor
New Member

30 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 11:50:27
|
Hallo Frans hebben wij geluk dat wij (vrienden als) jou hebben. Ik had namelijk hetzelfde voor gehad (na een overgenomen Reg die die instelling maakte, maar niet terugzette); heb het ondertussen opgelost gekregen, maar wist natuurlijk niet meer HOE. Dat is dus nu meteen klaar en duidelijk. Dank Frans
Robert |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 12:35:12
|
Je kunt in het plit venster de pijljes omhoog en oomlaag tegelijk in drukken, dit doe je bij alle 3 parts.
Zo kun je het splitpunt snel resetten. |
Bewerkt door tyro op 06/03/2009 12:36:47 |
 |
|
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 15:15:07
|
| ok t,is gelukt hastikke bedankt weer gr ryta |
 |
|
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 15:17:13
|
heb trouwens gister offerte laten maken bij oostendorp en over 2 mnd ben ik ook in gelukkige bezit van t-3 heeeeeeeeeeeeel blij gr ryta |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 16:36:48
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rita
heb trouwens gister offerte laten maken bij oostendorp en over 2 mnd ben ik ook in gelukkige bezit van t-3 heeeeeeeeeeeeel blij gr ryta
Nou Rita , gefeliciteerd hoor ... Of je nu blij moet zijn , laat ik over aan de T-3 gebruikers ... Ik moet hem NIET , Ik blijf nog altijd T-2 gebruiker EN MET plezier Holeeeeeeie ... sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
 |
|
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 20:50:42
|
| tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is ie zo slecht dan ik schrik ervan!!!!!! nee toch gr ryta |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3055 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 21:23:27
|
Hoi Rita,
Laat je de kop niet gek maken door iemand die bang is dat ie de nieuwe techniek niet aan kan of er het geld niet voor heeft en dit probeert te verbloemen door af te geven op de nieuwe Tyros3, omdat hij zich daar voor schaamt. Wij doorzien dat allemaal wel en weten hoe het zit. Wees blij en geniet straks van een geweldig instrument, dat geen concurentie kent. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 06/03/2009 : 21:23:59
|
tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee is ie zo slecht dan ik schrik ervan!!!!!! nee toch gr ryta
Nee hoor hij is zeker niet slecht, absoluut niet, Hij is zelfs zeer goed , maar ik kan mij er niet mee verbeteren , kwa optredens dan , bedoel ik hé. sis
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 07/03/2009 : 13:02:58
|
Rita, je zult zelf ervaren dat de Tyros 3 het instrument is als muziek maken op een Workstation het plezier van je leven is.
Sis kan het niet laten om steeds weer in herhalingen te vervallen, voor hem is de Tyros 2 gewoon een stuk gereedschap waar hij zijn brood mee verdiend, en zijn publiek bestaat blijkbaar meestal voor het grootste gedeelte uit mensen, die het niet zoveel interreseert. Als ze maar muziek horen en een beetje lol hebben door de alcohol.
Maar voor jou en alle andere Tyros 3 gebruikers is en zal de Tyros 3 het ultieme speelplezier zijn.
m.vr. gr. Louis |
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 07/03/2009 : 14:08:30
|
Hoi,
Ik snap de redenatie van Sis wel, en heeft in eerdere topics dit ook al beschreven.
Maar om telkens de Tyros 3 af te kraken is nou ook niet nodig.
Laten we het er gewoon over ophouden en geniet gewoon van je Tyros.
In de vorm zoals Sis zijn Tyros gebruikt zou ik ook niet overstappen, maar bedenk dat er vele thuisgebruikers zijn ( zoals ik ) die de sounds en andere mogelijkheden van de Tyros 3 een warm hart toedragen, en het verschil thuis wel merkbaar is.
Het is nu eenmaal zo dat de Tyros 2 en de Tyros 3 prima sound machines zijn, alleen hangt er een prijskaartje aan.
Lekker spelen en geniet op het keyboard wat je hebt.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
 |
|
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 07/03/2009 : 18:44:15
|
tjeeeeeeeeeeeeeemig wat een comotie hè, ik heb geloof ik wel wat los gemaakt onder de t2 en t3 bezitters, hahaha nu ik zie het wel, ik heb er alle vertrouwen in, dat ik er weer op voor uit ga, met mijn t3 hihi gr ryta |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 08/03/2009 : 20:30:26
|
tjeeeeeeeeeeeeeemig wat een comotie hè, ik heb geloof ik wel wat los gemaakt onder de t2 en t3 bezitters, hahaha nu ik zie het wel, ik heb er alle vertrouwen in, dat ik er weer op voor uit ga, met mijn t3 hihi gr ryta
Rita , Heb ik je bang gemaakt , RRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrr, BRR, oef aaie   Mja , Ik dacht dat een enz... slimmer was  sis
Bewerkt door n/a op 08/03/2009 20:32:05 |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|