Ik heb een aantal mooie wav files verzameld zoals ruisende zee en mooie Chinese gong sounds en ben nog op zoek naar grote trom, Nepalese bellen en pauke geluiden ( ik wil graag Vangelis achtige muziek gaan maken)
Ik heb de gebruiks aanwijzingen ( ook de uitgebreide Engelstalige PDF wel in mijn bezit en gelezen)sorry maar ik snap er geen snars van.Bij multipads kan ik wel geluiden opnemen via recording) maar geen kant en klare wav files importeren om zo mijn multipad collectie uit te breiden.
Kan iemand mij helpen met een stap voor stap stappenplan?
Jullie reacties met belangsteling tegemoet ziende.
Sorry jongens maar dit wil niet lukken. Zoals ik had vermeldt heb ik kant en klare WAV files en bij "make multipads" kan ik geen WAV importeren. Met de voice editor kan dat wel maar dan verdrink ik in de keuzemenu's die daaropvolgen en krijg ( bij de grand Piano)bij het imporeteren van een WAV files in C1 dat dat niet kan ( onvoldoende ruimte ? )
Heb je wel voldoende geheugen in jouw Tyros.? Ik begin bijna te geloven dat er alleen de standaard geheugen in zit. Volgens mij is dat maar 4 mb. Dat is denk ik veel te weinig.
Kijk even in het topic Custom Voice, daar heb ik gisteren een compleet stappenplan geschreven over het werken met de voice editor, en het maken van een custom voice. Ik hoop dat je er wat aan hebt.