Auteur |
Onderwerp |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 28/03/2009 : 17:36:11
|
Hoi,
Nu zit mijn Customvoicebank vol ( 128 st)
Hoe moet ik nu verder??
Ik weet dat ik aparte bibliotheken kan maken, en kan laden, maar hoe werkt dit dan mbv de registraties?
Want in 1 registratie gebruik ik mischien wel meer als de te benaderen customvoices.
Hoe lossen jullie dit op??
gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 28/03/2009 : 20:30:21
|
Hallo Toine,
Ja, meer dan 128 gaan er niet in. Je zou dus iedere keer andere voices moeten laden. Dat lijkt een niet werkbare manier om een avond door te komen, daar dat laden nogal wat tijd in beslag neemt. Overigen maak je mij niet wijs dat je al die 128 voices nodig hebt, naat de meer dan duizend uitstekende voices die de Tyros 3 standaard al heeft. Probeer je dus te beperken tot de voices die je écht nodig hebt, want ik krijg nu eerder het idee dat je 'verzamelaar' geworden bent. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 29/03/2009 : 11:59:33
|
Hoi Frans,
Ja, ja het lijkt er wel op dat ik de verzamelwoede te pakken heb
Maar ik denk dat ik toch moet gaan filteren, want zoals je ook schreef gebruik ik ze zeker niet allemaal.
Maar ik vind het so sonde om sommige niet te laden, maar er zit helaas niks anders op, filteren en apparte libry's aan maken, zodat ze altijd toch appart geladen/gebruikt kunnen worden.
Ik was er al bang voor dat er geen andere mogelijkheid bestond.... maar als je niks vraagt kom je het ook niet te weten,
Bedankt Frans voor je reactie,
Gr van Toine
|
|
weijers124
Average Member
104 berichten |
Geplaatst - 30/03/2009 : 10:29:29
|
Hallo,
Zijn genoemde custom voices ook geschikt voor de T 2? en zo ja, moet ik ze dan downloaden, via een stick in de T2 laden? (Heb hier nl geen ervaring mee?)
Frans
27111 |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 30/03/2009 : 13:04:10
|
Hallo Frans,
Het is nog onbekend hoe de verstrekking van deze voices zal gaan lopen. Ik ben bang dat ze niet zomaar te downloaden zullen zijn. Ze zullen denk ik ook niet goedkoop zijn. Ze gaan ook waarschijnlijk samen werken met een ID-nummer dat de Tyros3 heeft. Dit heb ik bij de Tyros2 nog nooit gezien. Het is dus maar de vraag of ze ook voor de Tyros2 uit zullen komen. Misschien binnenkort meer. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 30/03/2009 : 16:35:25
|
In bijgaande link van Peter Baartmans op de Winter Namm komen aan het eind de expansion voices aan bod. Hij meldt dat de introductie van de expansion packs tijdens de Musikmesse in Frankfurt zal plaatsvinden. Te beginnen met het Organ Pack en het Vocal Pack. Er zullen ook andere dan SA2 voices in de Packs aanwezig zijn. Op 1 april a.s. begint de Musikmesse, dus nog even geduld en dan zal Henk ons ook vast meer kunnen vertellen.
http://www.keyboardforum.nl/cms/pages/posts/wnamm-2009---yamaha-tyros-370.php?p=5
Groet, Ruud
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 30/03/2009 : 19:48:31
|
Hoi Ruud,
Ik ga ook lekker wachten totdat deze expansion voices uitkomen, ik verwacht er erg veel van, vooral om dat deze ook de SA2 voices bevatten.
Ik heb gehoord dat deze packs rond de 100,= euro gaan kosten, ( net zoveel als de pemo-voices).
Nou dan weet ik wel welke ik ga bestellen..... ik blijf yamaha toch wel trouw dan.
We wachten wel af, kan ik nog ff wat sparen
Gr Toine
|
|
|
Onderwerp |
|