Auteur |
Onderwerp |
Huib
Average Member
127 berichten |
Geplaatst - 04/04/2009 : 19:04:29
|
Het lukt mij ook niet, wel de map maar geen orgelklanklen en de SFX geeft hij aan dat het archief onherstelbaar is.
groetjes Huib |
|
|
abraham
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 05/04/2009 : 12:48:15
|
Alleen het Ballroomorgan klinkt volgens mij niet zoals het klinken moet. De SFX en de resterende orgelklanken klinken wel naar behoren. |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member
82 berichten |
Geplaatst - 05/04/2009 : 13:56:35
|
Hoi Bij mij gebeurt het zelfde de SFX klanken krijg ik niet op de USB stick.De orgel klank wel, maar als de USB stick in de Tyros 3 zit kan hij de klank niet vinden. Volgens Oostendorp zou het gisteren worden opgelost maar tot op heden niks
FRED |
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 05/04/2009 : 15:51:43
|
Nog een Fred met hetzelfde probleem, jammer nog maar ff wachten dan.
Gr. Fred te B. |
|
|
Coenraad
Junior Member
89 berichten |
Geplaatst - 05/04/2009 : 20:21:23
|
Hallo mede Tyros 3 spelers,
ik wil hier even mijn ervaring kwijt over het downloaden en het invoeren op de Tyros 3, van zowel de orgelklanken als het sfx bestand. Ik download de bestanden met een macintosh. Zet eerst het SFX bestand op een USB stick en laad deze op de HD van de Tyros. Dit gaat goed. Dan met Voicecreator naar Individual load verder verwerken. Dit ging in 1 keer goed.
De orgelklanken heb ik daarna op de USB stick gezet, nar eerst het SFX bestand te hebben verwijderd. Ik had de orgelklanken niet in de map laten zitten en dat ging dus fout. Daarna met map en al op de USB stick gezet en toen weer op de HD van Tyros 3 gezet. Ook nu weer via Voicecreator naar Individual load en de voice 1 voor 1 verwerkt. Dit ging toen wel goed. Ze staan nu netjes op de lege plaatsen van Expansion-voices.
Ik heb ook al een keer eerder aangegeven toen ik de nieuwe firmware update niet op de Tyros 3 kon zetten, dat het kwam omdat ik aan de achterzij op de USB een externe harde schijf had zitten. De USB stick werd toen wel gezien, maar de software van de frmware update niet, om de Tyros eerst keek naar de USBpoort die aan de achterzijde zit en op die schijf de software dus niet stond. Vandaar dat de Tyros de software dus niet kon vnden. Later externe harde schijf verwijderd en opnieuw met de USB stick aan de gang en alles verliep vlotjes.
Ik hoop hiermee een bijdrage te hebben geleverd. allen veel succes. Coenraad |
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 06/04/2009 : 01:42:28
|
Hallo Coenraad,
Het probleem wat jij beschrijft is een intern probleem, maar waar wij het hier over hebben betreft een probleem met de downloadsite. Toch bedankt.
Gr. Fred te B. |
|
|
Coenraad
Junior Member
89 berichten |
Geplaatst - 06/04/2009 : 09:20:59
|
Hallo Fred,
ik heb gelezen o.a. bij Laakies, dat het inloggen wel gaat, maar de files niet te openen zijn. Daarom dacht ik dat het misschien belangrijk was te melden dat ik het in het mapje heb laten zitten toen het bij mij goed ging.
Groeten Coenraad |
|
|
T-Rossie
Moderator
3237 berichten |
Geplaatst - 06/04/2009 : 10:29:15
|
Ik meen me te herinneren dat Mark een MacBook (Apple) heeft en dat zou kunnen verklaren dat Coenraad (ook Mac) geen problemen heeft en de meeste anderen met PC's wél.
|
|
|
abraham
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 06/04/2009 : 12:12:14
|
Klopt, ik bezit een iMac, dus ik had ook geen problemen met openen en laden. |
|
|
reyer
Starting Member
18 berichten |
Geplaatst - 07/04/2009 : 19:17:10
|
Nou ik ben er eindelijk uit..... Wanneer je de SFX zip file download kun je hem openen met 7ZIP (freeware) wanneer je dan in de zipfile bladert zie je het bestand SFX-1.S946.TVN die kun je vervolgens uitpakken. Nog wel even met de T3 convertor omzetten anders gaat ie helemaal niks doen. TVN is voor T2 UVN is voor T3. Laden et voila. Succes.... |
|
|
appie21
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 07/04/2009 : 20:17:51
|
ik kan de orgel.zip nog niet openen moet ik nu een mac kopen? |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 09/04/2009 : 23:43:36
|
Diverse pogingen gedaan om het sfx bestand in te laden in de T3, maar op het laatst krijg ik steeds de melding dat het een unsupported file is. (uvn!!) Heb alleen het bestand sfx 2 genoemd ipv sfx1.(heb al een sfx 1 bestand!) Bestaat er zoiets van een uitleg voor superbeginners??? De andere download orgelklanken van de Oostendorpsite ging vrijwel gelijk goed.
groeten |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 15/04/2009 : 11:01:08
|
Knap jasje, perfect geregeld Henk bedankt.
Guus |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 15/04/2009 : 11:33:05
|
Ik heb m'n jas vorige week ook opgehaald. Leuke zwarte jas met grijze fleece-voering en opdrukken van: Oostendorp, Yamaha en Tyros. Bedankt Henk.
Groet, Ruud |
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 17/04/2009 : 20:14:09
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door guus
Knap jasje, perfect geregeld Henk bedankt.
Guus
Hoezo jasje
Ik heb nog niks gezien, maar wie weet
Gr. Fred te B. |
|
|
Onderwerp |
|