Auteur |
Onderwerp |
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 18/04/2009 : 13:13:16
|
Hoi,
Ik heb ook nog helemaal niks gezien laat staan iets ontvangen
Het enigste is de inlogcodes, maar jasje of sounds of weet ik allemaal wat erin het pakket zit wodt afwachten dan maar
Maar ik ben zo te zien niet alleen die niks heeft ontvangen en das een zalige troost
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 18/04/2009 13:14:11 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 18/04/2009 : 17:34:16
|
Hallo beste mensen,
In de e-mail met de klanten-inlogcode die begin april is verstuurd aan eenieder die zijn/haar Tyros3 bij Henk heeft gekocht, staat ook nog het volgende citaat:
"...De 2 DVD’s zijn bijna klaar en de winterjas is binnen. Deze winterjas kunt u bij gelegenheid alvast op komen halen, we zullen dan aantekenen dat u deze al ontvangen heeft. Het wordt te duur om die apart op te gaan sturen. Wij zitten er wel aan te denken om u in april de 2 DVD’s alvast te versturen en de rest van het pakket daarna als het klaar is....".
De jas kun je dus ophalen bij Henk, en aan de rest van het servicepakket wordt momenteel nog hard gewerkt.
Groet, Ruud |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 26/05/2009 : 22:21:49
|
Hallo Burago,
Welkom en leuk dat je deel wilt nemen aan dit forum. Maar er moet mij wel één ding van het hart. Ik vind het n.l. niet erg netjes om binnen te komen zonder verder iets te zeggen en meteen om software te gaan vragen. Dat is nu net iets wat we op dit forum niet doen. Wij behandelen vragen en lossen problemen op(indien mogelijk) Als je die hebt, helpen we je graag, maar op deze vraag gaan we verder niet in. groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 26/05/2009 : 23:09:37
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door burago
Ik zie niet in waarom dit soort dingen niet op forums gevraagd kunnen worden, dit vind ik nl juist wel iets voor forums. Het is een ander verhaal als ik om orinigele software van yamaha ga vragen! Hier zal ik ook zeker niet om gaan vragen, dit hoort gewoon netjes gekocht te worden.
Dat komt omdat in het begin, toen dit forum online was hier veel binnenkomers waren die meteen al een vraag hadden. Die werden netjes geholpen door forumleden en daarna hoor je er niks meer van. Zo heb ik ook veel mails gekregen met alle soorten vragen die ik netjes beantwoorde. Daarna hoor je niks meer , ze zijn geholpen en doei .Geen bedankje niks ... Denk dat Frans ( moderator ) dit bedoeld ? Een kleine voorstelling is altijd leuker, dan weten we met wie we te maken hebben ... sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
Bewerkt door n/a op 26/05/2009 23:10:24 |
|
|
larsjansen
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 12/10/2009 : 14:05:01
|
Als er mensen zijn die nog geen inlogcode hebben voor de ty3.nl website. Graag even een email naar mij. Dan zorg ik ervoor dat je het z.s.m. toegestuurd krijgt.
Let wel, alleen mensen die bij Oostendorp hun Tyros 3 keyboard hebben aangeschaft. Degene die geen Tyros 3 bij Oostendorp hebben gekocht, krijgen dan ook geen inlogcode. |
Bewerkt door larsjansen op 13/10/2009 09:01:51 |
|
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 13/10/2009 : 02:08:39
|
citaat:
Dat komt omdat in het begin, toen dit forum online was hier veel binnenkomers waren die meteen al een vraag hadden. Die werden netjes geholpen door forumleden en daarna hoor je er niks meer van. Zo heb ik ook veel mails gekregen met alle soorten vragen die ik netjes beantwoorde. Daarna hoor je niks meer , ze zijn geholpen en doei .Geen bedankje niks ... Denk dat Frans ( moderator ) dit bedoeld ? Een kleine voorstelling is altijd leuker, dan weten we met wie we te maken hebben ... sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist.
Ach Sis de echte Tyros aanhang van dit forum blijft altijd komen en daar doen wij het toch ook voor of niet? :D.
Grtz,
Daniel.
|
|
|
Onderwerp |
|