Auteur |
Onderwerp |
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 16/05/2009 : 15:01:13
|
Hallo, Wat zou de reden kunnen zijn dat de partselect klanken verdwijnen bij het selecteren van registratie memory ?
Ik ondervind ook dat de instellingen die ik heb gemaakt , niet altijd worden opgeroepen zoals die opgeslagen zijn.
dit had ik ook met de T2 , en ik dacht dat dit verdwenen zou zijn , maar nee. is er hier een oplossing voor ? mvg Fred
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 16/05/2009 : 15:41:06
|
Hoe bedoel je ,zijn ze leeg of zo ? Als je een Registratie maakt moet wel de bron (geluid of style)op dezelfde plek staan op je Harddisk (of usb stick) Als je dan een registratie selecteerd met een geluid wat niet op een vaste plek staat dan hoor je inderdaad niets.
Soryt |
|
|
Player
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 16/05/2009 : 18:21:34
|
Fred,
Een andere vraag, sla je de registraties wel goed op? d.w.z. overschrijf je de vorige registratie wel goed (indien van toepassing)
Player |
|
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 17/05/2009 : 07:31:45
|
hallo, Ik weet echt niet wat ik verkeerd zou doen , gisteren terug het zelfde meegemaakt, bij selectie van een registratie , lichten de partselects op , je ziet de HD zoeken , en dan valt alles weg , en dit kan zo een drie tot enz keer gebeuren voor dezelfde registratie, en dan plotseling heb je de registratie. echt een vervelend gedoe , ik zal deze week eens alles controleren met jullie raad ingedachte, ik hou u op de hoogte. bedankt voor de suggesties.
mvg Fred |
|
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 20/05/2009 : 10:50:39
|
gisteren enkele instellingen nagetrokken, instellingen komen van de presets , zowel de styl als de partkeuzes , en toch laad hij die regeistraties niet op,
Gisteren een wijziging gedaan in een registratie die altijd goed op te roepen was , maar tijdens optreden bij het selecteren , terug klanken weg......ik begrijp er niets meer van.
bij opslaan staan de volgende instellingen aangekruist. Styl/Voice/Multipad/Harmony/tempo/pedaal/transp/scale.
suggesties zijn welkom, mvg Fred
|
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 20/05/2009 : 12:53:01
|
Heb je de freeze knop niet aan staan? |
|
|
Player
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 20/05/2009 : 20:43:06
|
Staat je modulatie wiel in de "bovenste" stand??
Player |
|
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 22/05/2009 : 09:15:43
|
Hallo gisteren enkele wijzigingen aangebracht in enkele registraties , waar de styls in het user geheugen stonden , en dezelfde styl op de HD , en tot op heden kan ik die nu goed oproepen.......ik heb die styls in het usergeheugen verwijderd , en een link gemaakt naar de HD
heb ook gemerkt met enkele probleem registraties ,wanneer alles van de preset instellingen komt, dat het probleem zich ook voordoet , ik zal nu ook even die instellingen heropslaan....en zien wat dit geeft. Player: citaat: Staat je modulatie wiel in de "bovenste" stand??
ik zie onmiddelijk geen verband Tyro citaat: Heb je de freeze knop niet aan staan?
die staat goed.
ik hou u verder op de hoogte , aan allen een fijn weekend. mvg Fred |
|
|
Player
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 26/05/2009 : 21:08:52
|
Hallo Fred,
Als het modulatie wiel in de bovenste stand staat gaan met name de orgelklanken enorm in volume onderuit. Daardoor kan het lijken dat sommige parts niet opgeroepen worden. Het is mij ook wel eens in een onbedachtzaam moment overkomen Het is overigens maar een suggestie.
Groet, Player |
|
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 27/05/2009 : 02:53:00
|
Dank U Player,
Ondertussen enkele registraties heropgeslagen , en die blijken achteraf goed te zijn , nu verder kijken of dit goed blijft ,maar een echte reden voor het probleem heb ik niet echt gevonden ,maar we zien wel. mvg Fred
|
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 28/05/2009 : 07:15:41
|
Aan dit probleem gerelateerd: Toevallig had ik 2 dagen geleden ook dit geval. Na het kiezen van een registratie was het geluid van de linkerkant weg, terwijl de volumeschuif wel open stond. Na een beetje rommelen en zoeken vond ik het: Splitpoint stond niet goed, alleen de G2 was te horen, de rest naar beneden niet. Splitpoint veranderd, et voilá. Mischien heeft iemand hier iets aan. Grtz, Heiko |
|
|
|
Onderwerp |
|