Auteur |
Onderwerp |
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 03/08/2009 : 20:28:16
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Hoi,
Wat ik het beroerdste vind is de betaling. Only creditcard! Typisch Amerikaans, maar veel nederlanders hebben die niet. Ik ook niet, en ga hem er natuurlijk ook niet voor aanschaffen. Hoe zit dat bij jullie?
Wat ben jij dan nog ouwerwets Frans
Iedereen heeft in deze krediet-crisis toch wel een credit-card ook handig als je op vakantie bent hoor!!
Ik heb mijn credit card al ruim 8 jaar, en gebruik m erg vaak ( helaas )
Volgens mijn informatie kun je ook kontakt met de Fa Oostendorp opnemen om deze packs te kunnen aanschaffen,en je kunt dan ook gewoon met ideal betalen.
Mocht dat niet lukken,neem dan via de PM even kontakt op met mij.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 03/08/2009 : 20:43:16
|
We zullen eens afwachten, want Henk Oostendorp was er al met Yamaha over bezig. Ik heb dat weken geleden al eens aangebonden. Doch, Henk is op het moment op vakantie, dus enig geduld is geboden. Maar bedankt alvast voor het aanbod. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 03/08/2009 : 21:49:17
|
Bert,
Je hebt gelijk, om het op Harddisk te krijgen kun je (bijna) niet om de USB connectie heen.
Ik had zelfs nog niet in de gaten dat hij bleef loaden van de stick
Roel |
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 03/08/2009 : 22:19:11
|
Ja,ja ze zijn wel slim. Ik ben ook voor de koortjes en vocalen gegaan en inderdaad klinkt prachtig. Aan de prijs, tja ik heb een hobby
Gr. Fred te B. |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 03/08/2009 : 22:39:54
|
Ik ben begonnen met de SA2 Trombone. Wel een beetje omslachtig allemaal om hem op de T3 te krijgen, maar jah. Het klinkt geweldig. Waar krijg je voor € 35 een trombonist die niet drinkt, niet rookt, nooit een slechte bui heeft, op elk moment van de dag kan blazen? Op naar de Organ- en Choir-packs.
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
|
|
appie21
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 03/08/2009 : 22:59:27
|
Morgen ga ik mijn pack proberen.
Ik heb gekozen voor de Organ pack. s Ben benieuwd.
ik had de batteryen leeg van mijn pedaal..
p.s hier een leuke video
http://www.youtube.com/watch?v=xxAILcLoL3U
|
Bewerkt door appie21 op 03/08/2009 23:04:47 |
|
|
toetsenclub
Junior Member
97 berichten |
Geplaatst - 04/08/2009 : 13:23:44
|
Heb helaas ook geen credit card, dus houd het helaas op :-(
Ik heb contact gehad met Yamaha Music in New york en als het goed is is het mogelijk om in dit jaar ook de vioce te kopen via paypal dus nog even wachten.
Dennie |
|
|
adc
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 04/08/2009 : 13:35:45
|
Organ voices.
Wat een afgang, zelfs niet een organvoice zit onder de drawbars. Ik hoop dat er nog een organpack komt waar dit wel het geval is.
Ad |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 04/08/2009 : 14:45:22
|
Ook goedemiddag Ad! Welkom op het forum. |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 04/08/2009 : 15:34:38
|
Orgel sound zijn net wersi sounds, zelfs de style kan zou van Frans Lamberts of Klaus wunderlich afkomen.
Het lijkt dat Yamaha ??? met wersi ?????.
|
|
|
appie21
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 04/08/2009 : 23:45:32
|
Ik heb ook de orgel pack.
Ik vind ze juist het geld meer dan waard! Heerlijke sounds heldere klankjes
oke de multipads zijn volgens mij niet allemaal gekoppeld want de entertaiment (de wersi klankjes) zitten nergens aan vast, horend bij een style.
Het is puur genieten. oke natuurlijk hadden we kunnen zeuren maar 10 styles? Het zijn naar mijn idee wel 10 hele goede styles als je van orgel houdt.
|
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 05/08/2009 : 17:57:29
|
Eigenlijk jammer dat er geen probeerversies zijn. Je kunt dan pas op je eigen Tyros 3 de kwaliteit en mogelijkheden ontdekken en beluisteren. Misschien een idee voor Yamaha.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 05/08/2009 : 18:59:12
|
Hoe zit het als je later weer de T3 inruild?
Kun je dan de sounds over zetten naar het nieuwe workstation?
Groeten Wim |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 05/08/2009 : 20:49:16
|
Volgens mij zijn de packs gekoppeld aan het ID van je Tyros 3 (gelezen eerder in dit topic) en voor zover ik kan beoordelen niet zonder meer over te zetten naar een ander (type) keyboard. Je vraag is natuurlijk duidelijk: je wilt je investering t.z.t. mee kunnen nemen.
Dan kom ik meteen op het volgende probleem: wellicht zitten de packs wel standaard in een nieuwe keyboard. In dat geval zul je blij moeten zijn met een goede inruil/2ehands verkoop.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 05/08/2009 : 22:14:57
|
Vergelijk de Yamaha-packs 's met de expansionboards die o.a. Korg en Roland verkopen. Die expansionboards (printen) zijn volgens mij veel duurder en kun je ook niet echt 'meenemen' naar een nieuwe generatie keyboards..... althans wie doet dat?
Ik meen me te herinneren dat een Organs-board voor de PA1X-serie niet goedkoop is, de klanken zijn 'gemiddeld' en je krijgt er geen styles bij
Het verhaal van Peter Baartmans zet me wel aan het denken, want hij vertelt min of meer dat je een pack weer 'uit' een T3 kunt halen..... klinkt ongeloofwaardig, maar kan in theorie wel. |
|
|
Onderwerp |
|