Auteur |
Onderwerp |
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 06/08/2009 : 18:56:44
|
Ach,even paar maandjes wachten dan zullen de premium voices wel zakken in prijs. Misschien kan je er dan ook wel wat tegen een betere prijs voor krijgen bij Oostendorp. En misschien kom je er wel op een andere manier aan..... En ja, Die credit cards zijn ook niet alles. Heb er een gehad en ben blij dat ik er weer van af ben. Zit veel rente aan vast om te betalen. effies nog afwachten dus. groetjes |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 06/08/2009 : 19:15:15
|
Hoi,
Ik denk dat de prijs voor deze packs zeker niet zal zakken, Yamaha is standvastig met prijzen
Ik heb inmiddels het organ-pack op mijn tyros staan; ik vind het zeker een welkome aanvulling, en als ik zie het aantal verschillende sounds, styles en MP's vind ik het niet overdreven duur! en van uitstekende kwaliteit.
Zover ik me daarin verdiept heb, kun je de licentie ( fingerprint code) importeren en exporteren, zodat je deze kunt meenemen naar een andere Tyros 3, echter kun je de pack maar op 1 tyros installeren.
Ik ben er erg blij mee met deze organ-pack, en dit weekend ga ik toch maar overstag om het coir/vocal pack en de Trombone maar aan te schaffen. (had nog een reserve potje met geld staan met TYROS erop)
En dan begin ik weer gewoon overnieuw met sparen in dat potje
In iedergeval ben ik een tevreden expansion-pack gebruiker, en wat anderen daar van vinden tja is hun probleem dan, je bent NIET verplicht dit te kopen namelijk.
Gr van Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
amateur
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 06/08/2009 : 19:18:07
|
De Premium Packs en de Trombone zijn inmiddels al 20% goedkoper te krijgen! Ik had het op een amerikaans forum gelezen en direct uitgeprobeerd en inderdaad het werkt. Op het moment, dat de betaling wordt afgerond, kan nog een kortingscode worden ingevuld. Na het invullen van "ekbnew" (zonder aanhalingstekens), wordt de rekening direct met 20% verlaagd. Geen idee hoe lang deze actie duurt. Happy playing!
Ton
C'est le ton, que fait la musique! |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 06/08/2009 : 20:06:53
|
Hoi Toine,
€ 35,00 is wel behoorlijk aan de prijs voor 1 enkele voice. Maar de trombone is verschrikkelijk mooi. Ik ben al weer vergeten dat ik het geld heb uitgegeven.
Gr. Ben
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 06/08/2009 : 23:43:18
|
Inderdaad die kortingskode werkt! Bedankt voor de tip.
Eén ding is me wel duidelijk geworden nadat wat bestanden zijn vergeleken : Elke klant krijgt speciaal aangemaakte bestanden toegesneden op die éne Tyros3.
Het ID (vingerafdruk) van de Tyros3 beslaat 8 unieke bytes De licentiecode die je terugkrijgt van Yamaha is 80 bytes Elk bestand van de library (ook de kleintjes) heeft in de header 56 bytes versleuteling. (per file afwijkend)
Als een klant twee Tyrossen3 zou hebben, dan werkt het maar op één van die twee.... namelijk die, waarvan het ID is opgegeven aan Yamaha.
Dit impliceert volgens mij dat deze premium-packs niet in de winkel te verkrijgen zullen zijn.... nu niet en nooit niet! Een dealer kan namelijk niet de bestanden maken zonder dat het instrument ID bekend is. Yamaha zal vast niet software in de omloop brengen die de encrytie kan doen.
|
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 00:59:02
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door amateur
De Premium Packs en de Trombone zijn inmiddels al 20% goedkoper te krijgen! Ik had het op een amerikaans forum gelezen en direct uitgeprobeerd en inderdaad het werkt. Op het moment, dat de betaling wordt afgerond, kan nog een kortingscode worden ingevuld. Na het invullen van "ekbnew" (zonder aanhalingstekens), wordt de rekening direct met 20% verlaagd. Geen idee hoe lang deze actie duurt. Happy playing!
Ton
C'est le ton, que fait la musique!
Het werkt nog steeds. Bedankt voor de tip.
Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt! Bezoek ook eens mijn website. |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 04:47:47
|
waar staat die id code dan op mijn T3 ? Groetjes |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 07:46:37
|
Hallo Raysyl,
Deze moet je zoeken bij Function > Utility > Owner. Onder 2 staat het ID verhaal. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 10:07:58
|
Inmiddels ook het organ-pack aangeschaft. Dat smaken verschillen blijkt wel uit de eerdere berichten in dit topic.
Ik vind ze, als "oude" organist, in ieder geval SUPER !
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 19:14:33
|
Hoi,
Nou ik heb inmiddels alle packs ( Organ, Choir, en SA2Trombone) gekocht, en staan inmiddels ook op mijn Tyros3.
Mensen deze packs/voice klinken ongeloofelijk mooi!!! ik vind dat ik waar voor mijn geld heb gekregen.
Kost een paar centjes maar je krijgt er werkelijkwaar kwaliteit voor terug.
Yamaha krijgt van mij een dikke pluim
Groetjes van Toine
Bewerkt door laakies op 07/08/2009 19:15:26 |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 23:34:08
|
Hoi Toine,
Ik ben het helemaal met je eens v.w.b. de Trombone en het Organ-pack. Die zijn echt geweldig. Ook de nieuwe organ-styles zijn super. Ik heb met elke nieuwe style een kort fragment opgenomen. Live en recht toe recht aan. Ik heb bewust nog niets aan de instellingen veranderd. Bij elke style heb ik een intro en een ending opgenomen. Ook laat ik alle OTS'n van de style horen, zodat een goed beeld ontstaat wat Yamaha in elkaar gezet heeft. Ik vind lang niet alle OTS'n goed gekozen, maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak. Het tweaken komt nog wel.
Als je wilt luisteren wat ik er van gebakken heb Luister dan hier
De demo's van het Choirs en Vocals hebben mij nog niet overtuigd. Ik heb betere gehoord, maar ik zal uiteindelijk toch wel weer overstag gaan.
Gr. Ben
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 23:52:23
|
Hoi Ben,
Ik vind de orgelsounds zelf ook wat aan de scherpe kant, maar met wat tweaken en instellen moet dit helemaal goed gaan komen.
De Trombone speelt verukkelijk en klinkt geweldig.
Het Choir/vocal pack kan ik je ook zeker aanraden, de styles (10 stuks) zijn geweldig, en de voices (28 stuks) zijn in één adem beter als de demo's van yamaha.
Dus Ben, overstag gaan
Ik hoor sommige mensen al denken...... da kost duur en inderdaad was ook duur, maar ja ik heb er de komende jaren veel plezier van, en dat kan ik van een avondje stappen niet zeggen
Mensen die in de buurt van Tilburg wonen mogen gerust even langs komen om het zelf te horen en mee deze sounds te spelen dan weet ik zeker dat jullie overtuigd zullen zijn dat Yamaha toch weer iets goed heeft geproduceerd.
Van de ene kant hoop ik dat niemand deze packs koopt, want dan zijn mijn sounds straks echt superrrrrr
Het is alleen jammer dat Yamaha het recht in eigen hand neemt en de dealer voorbij schiet middels deze downloads.
Gr van Toine
Bewerkt door laakies op 07/08/2009 23:57:41 |
|
|
bensel
Average Member
307 berichten |
Geplaatst - 08/08/2009 : 00:06:54
|
Ja, zie je wel Toine. Ik ben alweer bijna overstag. Wat hebben we toch een geweldige hobby.
|
|
Louis
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 08/08/2009 : 21:16:30
|
Ik blijf het wel veel geld vinden, te veel zelfs voor 3 jaar. Als je de expensions tot nu aan schaft zit je met je Tyros 3 al bijna aan de 4000, 00 euro ? ! Laat staan dat ze de sa2 voices nog eens met een redelijk antal gaan uitbreiden ?.
En wat over ruim een jaar als de verkoop van de Tyros 3 erg gedaald is, dan komt er vast weer een aanbieding met dimm geheugen en alle expensions gratis ?
Stemt dit tot nadenken ondnka de geweldige klanken ?
Groetjes Louis |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 09/08/2009 : 00:00:20
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bensel Ik heb met elke nieuwe style een kort fragment opgenomen. Live en recht toe recht aan. Ik heb bewust nog niets aan de instellingen veranderd.
Hoi Ben,
Ik heb er met heel veel plezier naar zitten luisteren. Ik vind dat je een net stukje werk hebt gedaan. Misschien wel iets voor de Jukebox. Bedankt en Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
Onderwerp |
|