Auteur |
Onderwerp |
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 23/09/2009 : 06:24:13
|
De code is: ekbnew Tyro, op laatste veld vlak voor place order,rechterkant in midden ,klein rechthoekig vakje,daar plaats je de code. Dan zie ineens de kostprijs dalen met 35,Euro.
Laat even weten of het gelukt is. |
Bewerkt door Raysyl op 23/09/2009 18:27:03 |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 23/09/2009 : 10:55:08
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door amateur R1 = Huh Legato, R2 = Hah Legato, R3 = Huh Hah MW, L = Huh Hah, Style = Ethereal Movie en Pad = Harpeggio 1. Met registratieknop 2 wijzigt alleen R1 in Pipe Organ, enz. Het lijkt mij, dat alles zo toch wel naar behoren werkt?
Hallo Ton,
Ik moest even wachten met reageren, omdat ik nog niet al het inzicht had wat er allemaal gedaan was. Inmiddels heb ik de gelegenheid gehad dit te bekijken. Ik ging er van uit dat er in de registrations ook gebruik gemaakt werd van de nieuwe styles uit het pack. Dat kan het niet anders dan dat ze in een bepaalde map staan. Maar men heeft dit opgelost door geen gebruik te maken van nieuwe styles, maar van de orginele styles die in de Tyros3 zitten. Het maakt op deze manier dus inderdaad niet uit in welke map ze staan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
amateur
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 23/09/2009 : 17:22:02
|
Hallo Frans,
Dan is nu alles duidelijk voor ons. Bedankt voor het uitpluizen! Groetjes,
Ton
C'est le ton, que fait la musique! |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 23/09/2009 : 18:28:40
|
Ton ,geldt ook voor jou, bedankt voor je hulp met de premiumpacks. Groetjes |
|
|
amateur
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 23/09/2009 : 19:53:40
|
Raysyl,graag gedaan. Op dit forum kunnen we elkaar over en weer helpen. Mooi toch! Ton.
C'est le ton, que fait la musique! |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 25/09/2009 : 18:10:10
|
Ik heb de Premium Packs Choir&Vocal + Euro&USOrgan + 2 Premium Styles gekocht, 70SCountryPop + 80sPop
De kortings code : ekbnew werkt nog steeds -20%
De Registraties verwijzen alleen naar interne styles. Alles op HD zetten, met Voice creator > Labrary load. De lybrary uit de map van de HD kiezen en laden. Registraties en styles kun je ook uit deze mapen selecteren of kopieeren naar vrije keuze.
Het laden van beide packs bij het aanzetten van de Tyros3 duurt wel erg lang bijna 7 min.
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 25/09/2009 18:11:02 |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 26/09/2009 : 06:35:10
|
Ja,dat klopt ,dat laden duurt ook lang. Dan heb ik alleen nog maar de choir&vocal pack. Dat scheelt zo "n 4min. Maar ik ben blij dat het je gelukt is. Groetjes |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 10/11/2009 : 16:21:48
|
Eindelijk vandaag ook Choir&Vocals aangeschaft, na heel veel lezen en luisteren. De korting van 20% werkt overigens nog steeds.
Ik kreeg wel een hoop foutmeldingen toen ik de voices via Library Load wilde importeren. Een hoop uitroeptekens en ongeldige bestanden. En ik had alle stappen in dit forum en bij Yamaha nog zo goed gelezen.
Na lezen, lezen en nog eens lezen kwam ik uit bij de voorwaarde dat je minimaal firmware 1.11 moet hebben. Hmmm, daar was ik dus nooit aan toe gekomen... Laat dat nu het probleem oplossen!
De voices/vocals zijn echt heel mooi, zeker met de Kerst in aantocht.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 12:58:27
|
Vanmorgen bij Oostendorp de Vocals en de Voices (Huu en Haa) gekocht (en de SA2 Trombone). Nog voordelig ook, want, de 20% korting is er nog steeds.
Ik ga nu zoeken naar melodien die daarbij horen. Er moet vroeger ooit een keer een hit zijn geweest waar de trombone het solo-instrument was. Suggesties zijn welkom.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Bewerkt door Hanswiel op 18/11/2009 13:25:12 |
|
|
Willy
Junior Member
91 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 13:54:10
|
De Bayrische Polka is een echte solo voor trombone maar...of er bladmuziek van is!!!!! |
|
|
R.A. Jansen
New Member
47 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 19:51:24
|
Vandaag ook bij Oostendorp geweest, ook de twee packs + trombone gekocht, alles is er keurig opgezet en gecontroleerd op werking.
Door de lage dollarkoers en de nog in werking zijnde korting code, volgens Marco is dat nog maar kort, viel de prijs mee, totaal € 240 + € 35 voor een uur werk! goede service! Heb je bovenstaande problemen niet!
Gelijk vandaag al wat uitgeprobeerd, de voices klinken erg goed, ook in samenspel met een piano etc.
De orgel voices en styles zijn schitterend.
|
Bewerkt door R.A. Jansen op 18/11/2009 19:52:41 |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 09:30:22
|
Ik zoek me rot naar de styles die in het premium pack Choir en Vocals zouden moeten zitten. Weet iemand waar ik die moet zoeken en hoe ze heten?
Met muzikale groet, Hans
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 10:47:20
|
De styles staan samen met voices, registrations, multipads in de zip file Choir&Vocal.zip. In deze zip file herken je ze aan de extensie .prs, bijv. A Capella.T108.prs
Als je op je T3 een style wilt kiezen, ga dan in Styles naar het tabblad HD of USB (afhankelijk hoe het pack geïnstalleerd is) en de map Choir&Vocal, je zou ze dan alle tien moeten zien staan. Een overzicht van de styles: 60's Bossa | 6/8 Soul Ballad | 70's Ballad | 70's MOR | 80's Country Pop | 90's New Age | A Capella | Disco Soul | Soul Ballad | Surf Shuffle
Bewerkt door fransonline op 19/11/2009 10:48:32 |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 16:47:50
|
Hoi Frans,
Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord. Ik heb inderdaad de 10 styles die je noemde in je reactie gevonden op mijn stick. Ik zet ze vanavond nog op de HD.
Met muzikale groet, Hans
Bewerkt door Hanswiel op 19/11/2009 16:50:52 |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 17:07:30
|
Mooi!
Jammer dat Yamaha er geen registraties bij gedaan heeft die gebruik maken van de styles. Was wel handig geweest.
De registraties die er wel zijn, maken gebruik van de ingebouwde styles in de Tyros, op zich niet verkeerd omdat je zo deze styles weer op een andere manier ervaart.
|
|
Onderwerp |
|