Auteur |
Onderwerp |
|
PHP
New Member
42 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 12:44:19
|
Heb nog steeds mijn T2, en geniet er elke dag nog van. Alleen ik wil wat meer sound. Nu hoor ik van een goede kennis over Montarbo Active 250 Speakers. Is hier iemand mee bekend? Goed degelijk Merk?Kwalitatief? Zijn deze ook op de T3 te gebruiken, als ik toch overstap.
Dan even een andere vraag: Als je zonder dat het geluid open staat op de T2, toch ruis/ lichte zoemtoon uit de boxen hoort, waar kan dat aan liggen? Hoor ik namelijk ook bij een kennis die heeft 2 goeie speakers aangesloten op de T3, is een speaker met versterker ingebouwd met een combinatie Bass/Hoge Tonen
Bedankt alvast.
Peter |
Bewerkt door PHP op 07/08/2009 12:45:08 |
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 07/08/2009 : 15:10:10
|
Hallo PHP,
De keuze van de speakers is erg persoonlijk. De een houd van een diepe bas, de andere weer niet. Als jij vindt, dat deze speakers goed zijn, moet je ze gewoon kopen. ( prijs en kwaliteit zelf bepalen ) Ja, ze kunnen ook op de Tyros 3 aangesloten worden.
De ruis is afhankelijk van veel factoren, ( maar het hoort niet ) - kan aan de kabels liggen, probeer eens andere!!! - kan toch ook aan de speakers liggen. - de volume knop van de speakers te ver open gedraaid.
Zo, je bent nu misschien niet veel wijzer geworden, maar de vragen zijn zo een beetje moeilijk te beantwoorden.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 10/08/2009 : 20:32:36
|
Ruis uit de T3? Dat kan eigenlijk alleen een te ver opengedraaide gain-potentiometer van de microfoon-input (achterop) zijn.
De Tyros3 op zich is muis- en muisstil.
|
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 10/08/2009 : 20:44:13
|
Sluit de aktive speakers een op een ongeaard stopcontact aan. |
|
|