| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
guus
Average Member

166 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 10:52:32
|
Ik zag gistereavond bij shownieuws van sbs 6 iets opmerkelijks, dat de tyros 3 door profesionals wordt gebruikt als begeleiding.
Jannes eb Harry Vermeegen zijn bezig met een nieuw WK lied en wat denkje een profesioneele opnamestudio met daarin alleen een Tyros 3, Jannes en Harry Vermeegen .
Who dit geeft aan de kwaliteit en de veelzijdigheid van deze machine.

Guus |
|
|
T-Rossie
Moderator

3290 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 13:12:34
|
De Tyros(sen) staan in menig studio en o.a. ook in de band van Kor Bakker .... al jaaaaren. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 14:45:08
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
De Tyros(sen) staan in menig studio en o.a. ook in de band van Kor Bakker .... al jaaaaren.
Sterker nog , de T-2 werd gebruikt in het orkest van de toppers in 2008, zie filmpje +/- 0.14 sec. http://www.youtube.com/watch?v=NiqmWcOQVXs&feature=related sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
 |
|
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 14:59:49
|
Deze toetsenist zit in diverse orkesten. Hij is o.a. te zien bij:
- Paul de Leeuw - Toppers - Ik hou van Holland
Er zullen ongetwijfeld nog meer programma's zijn waar hij is te zien en te horen.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 15:05:15
|
Klopt Rene, Die kleine percussionist met zijn brilletje zie je ook bij verschillende muziekprogramma's e.d. Allemaal topmuzikanten, amaaiiiiiii. sis
 |
|
|
guus
Average Member

166 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 16:13:32
|
Komen er programmeurs om bvb styles te programmeren. En dat Cor Bakker (paar keer live gezien) gebruik maakt van diverse keyboards o.a. Yamaha wist ik. Maar op profesioneel gebied heeft mijn ogen toch geopend van de kracht dat dit keyboard levert.
Dit is toch weer een kroon op de de naam van Yamaha.
Guus |
 |
|
|
Rene
Senior Member

717 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 18:24:02
|
Heb je aandelen bij Yamaha Guus????????  
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
 |
|
|
guus
Average Member

166 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 22:08:24
|
Beste Renee,
Ha Ha Ha, wie weet.
Aandelen zou niet slecht zijn gezien de verkoop van diverse yamaha producten.
Ik denk dat Yamaha goeden zaken doet zoals instrumenten verkoop.
Gezien mijn uitspraak over Tyros 4 niet uit zal komen en ik over ga naar Roland. Ik denk toch dat iemand mijn excusus aanbieden.
Zelf heb ik Tyros 3, HS80 boxen + HS10 subwoofer + MCF10 footcontroller, Mengpaneel en computer om thuis opnamens te maken.
For fun,
Guus |
 |
|
|
guus
Average Member

166 berichten |
Geplaatst - 11/08/2009 : 22:09:28
|
Sorry het was Rene,
Guus |
 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 12/08/2009 : 10:03:55
|
Hallo,
een tweetal weken geleden op zaterdagavond zag ik ook een Tyros3 in een muziekprogramma op een Duitse zender. Het front was weliswaar afgeplakt met zilveren tape zodat de naam niet zichtbaar was, doch bij de beelden van bovenaf op het keyboard kon men duidelijk de Tyros3 herkennen.
Ons "orgeltje" moet toch nog niet zo slecht zijn, niewaar??
Groetjes eddy |
 |
|
|
guus
Average Member

166 berichten |
Geplaatst - 12/08/2009 : 13:14:40
|
Ik denk dat op dit ogenblik rond deze prijsklasse geen beteren keyboards zijn dan Tyros 3.
Keyboard zoals hij geleverd wordt zit hij bomvol styles geluid ect, dan zij alle andere keyborden die je wil vergelijken duurder.
En voor de genen die nog geen Tyros 3 hebben naar Oostendorp.
Guus |
 |
|
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 14/08/2009 : 08:54:17
|
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door sis
Klopt Rene, Die kleine percussionist met zijn brilletje zie je ook bij verschillende muziekprogramma's e.d.
Als Achterhoeker vertel ik met trots dat hij uit de Achterhoek komt.
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 21/08/2009 : 13:58:41
|
Gisteren een webtune gemixed en gemasterd. Deze morgen online gezet. Happy day one, webtune opgenomen in sonar 8 producer. live drums ( collega conservatoir Peter Moerman ) acoustische slag-gitare live ingespeeld. Solo acoustische guitare en bas = Tyros 2. T-2 klanken bewerkt in guitare Rig 3 en vintage channel Kjaerhus audio. Al de andere klanken komen uit sonar 8 producer. mixing en mastering in sonar . Productie for music-design. http://www.fotografie-peter.com/ sis
Bewerkt door n/a op 21/08/2009 14:06:36 |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|