| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
wernerjo
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 19/08/2009 : 10:55:47
|
Ik heb ondertussen al zo'n 98 registratie-banken gemaakt met daaronder steeds 8 styles of midifiles.
Nu heb ik onlangs een aantal van deze registraties veranderd qua klanken. Dus ipv een piano een sax. Deze sla ik opnieuw op maar wanneer ik dan terug ga naar deze registratie komt hij op met eerste instellingen, druk ik dan nog een keer op deze reg. dan komt de laatste instelling. Volgens mij hoort dit niet zo te zijn, heeft iemand een oplossing of tips ?
Alvast bedankt.
Werner Jonkman |
Bewerkt door wernerjo op 19/08/2009 10:57:14 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 19/08/2009 : 11:54:37
|
Hallo Werner, je zal de klanken waarschijnlijk moeten opslaan via "Memory" > "One Touch Setting" in de STYLE.
Daarna registratie maken en niet vergeten te SAVEN.
groetjes eddy |
 |
|
|
wernerjo
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 19/08/2009 : 16:47:14
|
Hoi Eddy,
Ik maakt alleen gebruik van de standaard klanken hè. Nadat ik 3 klanken heb toegevoegd onder de 3 knoppen dan save is deze in de registratie met de style of midifile. Dat moet toch voldoende zijn? Alle andere zijn wel in orde, ik heb het hier over een 3 tal. Is het niet mogelijk de registratie leeg te maken en dan opnieuw te maken?
Werner Jonkman |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 19/08/2009 : 17:27:15
|
Hallo Werner,
Ja, dat kan zeker. Selecteer de registration en druk dan rechts onder op Edit. Je kunt er nu deleten, daarna kun je ze weer opnieuw invoeren. Overigens vind ik het een vreemd verhaal. Maar er kan altijd ergens iets fout zitten. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 19/08/2009 : 18:18:36
|
Hoi Werner
ik heb dit item ook al meegemaakt, zelfs met presetvoices.
Na opslag via "Memory" "OTS" in de STYLE en gesav'de registratie was dit bij mij opgelost. Het feit van al dan niet OTS te gebruiken kan ook een rol spelen.
Midifileaanpassingen save ik altijd via de "SongCreator", en als alles naar m'n zin is maak (en save) ik dit alles in een registratie.
groetjes eddy |
 |
|
|
wernerjo
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 20/08/2009 : 13:57:19
|
We gaan het eens proberen...mocht het niet lukken horen jullie het wel. 
bedankt alvast.
Werner |
 |
|
|
Daysan
Average Member

163 berichten |
Geplaatst - 22/08/2009 : 02:44:16
|
Ik heb geen problemen met opslaan, en ik heb er al tig registraties inzitten.
Maar zoals de vorige schrijver al zei het kan met de ots te maken hebben. Hoe de instellingen staan.
gr Elly
Muziek is mijn Passie. Yamaha PSR 9000-Tyros3-Elec orgel EL90 |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|