| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Dick
Average Member

218 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 09:20:53
|
Hallo Allemaal, daar zijn we weer...ik maak steeds maar een nieuw onderwerp, dan is het makkelijker zoeken voor iemand die iets specifieks wil weten...
Ik maak in mijn mooie Tyros3 registraties in de registration memory (de 8 knoppen rechts onder aan je keybord).
Nu heb ik een bank vol (8 registraties) hardstikke mooi met alle instellingen, voices en zelfs naam van de song..
Nu ben ik aan een nieuwe bank toe en heb ik de eerste bank gesaved...alleen hoe maak ik de bank nu weer leeg voor een volgende nieuwe bank, zonder de ander te wissen? Want dat is wat gebeurd, als ik een nieuwe registratie onder een knop op wil slaan?
misschien doe ik iets fout? maar als iemand het weet en er ervaring mee heeft... graag een kleine toelichting als hulp   
Dank je wel alvast voor je meedenken...
groetjes Dick |
|
|
tyros2
Senior Member

813 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 10:48:56
|
Hallo Dick.
Wanneer je zoals je schrijft je registratie hebt opgeslagen in de user of op je HD dan kan daar niets meer mee mis gaan.
Gewoon een nieuwe styl kiezen met je instrumenten en overige instellingen en ook deze weer onder de knop 1 t/m 8 vastleggen en saven dus weer vooraan beginnen met het vastleggen van je registratie dus je krijgt dan het gevoel dat je de eerste registratie overschrijft, dat is ook wel zo maar deze heb je wel vastgelegd (gesaved) Alleen save je deze weer onder een andere naam in de meeste gevallen de naam van het liedje dat je speelt.
Nu heb je dus 2 registratie's gemaakt en wanneer je dan de eerste weer kiest dan zul je zien dat je dan weer de instellingen van dat betreffende nummer krijgt.
Dus wanneer je een registratie hebt vastgelegd dan gewoon weer van voren af aan beginnen.
Wees er wel van overtuigd dat je ook inderdaad de registratiebank gesaved hebt.
Muzikale Groet Henk |
Bewerkt door tyros2 op 09/09/2009 10:50:59 |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 12:38:05
|
Wil je dan alsnog een aantal knoppen wissen, kan dat nog steeds. Dit doe je als volgt:
- Kies je registratiebank. - Druk op Direct Access --> Regist Bank (- of +) - Nu zie je in je display 8 items staan. Deze staan voor de 8 knoppen die je hebt toegewezen. Als je de knop Delete hierna indrukt, krijg je de optie om aan te vinken wat je allemaal wilt verwijderen. Kies dan alle 8 de knoppen, en druk op OK. - Je krijgt nu een melding dat je belangrijke informatie gaat verliezen. Druk op Yes All om door te gaan. (yes volstaat ook, maar dan moet je dat voor elke registratieknop doen)
Zo is je bank weer leeg, en kun je weer registreren wat je wilt. Gewoon opslaan onder een andere naam en you're good to go.
Wat ik zelf heb gedaan is een bank leeg gemaakt, en die opgeslagen als New Bank. Zo kan ik met 1 druk op de knop beginnen met een schone bank. Daarna niet opslaan onder dezelfde naam natuurlijk, anders heeft het geen zin.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
|
weijers124
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 14:48:35
|
Hallo,
Je kan ook een bank aanmaken en die noem je "lege bank".
Uiteraard er niets inzetten. Als je een nwe reg wil maken roep je gewoon de knop "lege bank" op.
Succes
Frans
27111 |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 17:32:19
|
Dat zei ik dus ook 
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 19:16:37
|
Gewoon de 1e registratie hebt opslaan op Harddisk.
Registratie bank leeg maken : Knop J = Regist >> knop 8 = edit >> knop 5 = delete >> knop 6 = all >> knop 7 = ok >> knop G = Yes to all.
Groeten Wim
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 21:29:37
|
Hoi,
Om het registrationbankgeheugen schoon te maken, druk je de hoogste B-toest in en zet je de Tyros aan. Dan wordt het registration-geheugen weer netjes schoon opgeleverd. Kijk verder voor registrations op mijn site onder Tyros2 > TipsT2 > Registrations en registrationsequence. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 09/09/2009 : 21:37:41
|
Of Function > Utility > Regist aanvinken > factory reset execute
Groeten Wim |
 |
|
|
Dick
Average Member

218 berichten |
Geplaatst - 10/09/2009 : 15:28:40
|
Hallo hallo... we zijn er uit...ik heb wat dit betreft geen vragen meer ...ik heb het uitgeprobeerd en alles is me duidelijk...
Maar wel lekker zo'n draadje...als een ander ook eens iets wil weten kan ie hier zo op onderwerp zoeken.. en er zijn of natuurlijk ook haar voordeel mee doen..
thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Dick |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|