Auteur |
Onderwerp |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 19/09/2009 : 01:14:52
|
Vandaag, Zaterdag 19 September, mijn Tyros 3 nu 14 dagen in huis en ik ga steeds meer ontdekken! Mensen, wat een pr(m)achtige machine! Van Firma Oostendorp natuurlijk. Ben ook goed aan het spitten geweest alwaar die vandaan moest gaan komen. Werkelijk zoals die nu nog zo maagdelijk staat zit er al zoveel "in"! Laat staan als je ermee aan de slag gaat met midifiles enz....( hoe gaat dat trouwens?) val van de ene verbazing in de andere! Mvg, en dank, Bert |
Bewerkt door bertus op 19/09/2009 01:16:46 |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 19/09/2009 : 06:26:42
|
Hallo Bert,
Kijk eens op mijn site. Kijk dan bij Tyros2 > Tyros2 tips > Files gebruiken. Daar staat hoe je ze kunt laden. Bij Songs bewerken staat hoe je ze kunt veranderen. Kijk er eerst maar eens, dan word je wellicht wat wijzer. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 19/09/2009 : 10:47:50
|
Hartelijk dank voor je antwoord, ga er vandaag zeker even naar toe, laat het je nog wel even weten! Groet, Bert |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 21/09/2009 : 17:12:42
|
Ben inderdaad even? Toen ik die eenmaal zag...juist,een hele tijd op je site geweest en wat een werk heb je er van gemaakt! Een dikke pluim voor je! Hij staat inderdaad bij mijn favorieten en als ik even iets niet weet kijk ik daar even! We kunnnen er alleen maar wijzer van worden, het zal wel eerder zijn gezegd maar keep up the good works! Thanks, Bert |
|
|
|
Onderwerp |
|