Auteur |
Onderwerp |
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 07/10/2009 : 11:40:21
|
Ik heb een midifile, waarvan de te spelen scores in verschillende kanalen staan. Ik ben niet zo vlug om tijdens het spelen via de setup een ander kanaal te selecteren.
Is er een mogelijkheid om bijv. de verschillende setups op te slaan zodat ik met een druk op de knop een ander score kanaal te zien krijg?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 07/10/2009 : 16:31:14
|
Hallo frans,
ik kan je geen pasklaar antwoord geven (mijn kennis is te beperkt) maar misschien je toch op een spoor zetten,nl:
als je op "score" gedrukt hebt moet je eens (op hetzelfde display) gaan kijken in "setup", daar kan je kanalen kiezen die een betreffende score weergeven.
Ook via "function" > "song setting" > "Channel setting" kunnen keuzes gemaakt worden.
Waarschijnlijk zul je na het selecteren van instellingen de midifile moeten "saven" via "digital recording" > "songcreator" > "channel" > "(5) setup" > "execute" en daarna "save"
groetjes eddy
|
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 07/10/2009 : 16:37:01
|
nogmaals hallo Frans,
ik heb nog iets vergeten :
zou het niet werken met telkens een andere registratie te maken van de midifile met de gewenste instellingen ?
groetjes eddy
|
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 07/10/2009 : 19:36:54
|
Hoi Frans,
Score settings worden in de song opgeslagen en kun je dus niet met een registratie veranderen.
Als de tracks elkaar niet overlappen of in de weg zitten als je er 1 score track van maakt . Zou ik de tracks mixen naar een vrij kanaal: Digital recording > /Song creator > Tab Channel > 3 mix Source 1 + source 2, destenation kiezen > execute Je zou het volume van die track uit kunnen zetten of track op "off" zetten.
Een andere optie is in Song creator mbv multi select de benodigde noten naar een andere track of bij een track in kopieren. Met Filter op Note kun je makkelijk alleen noten selecteren.
Groeten Wim |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 08/10/2009 : 11:21:12
|
Bedankt voor het meedenken en tips!
Helaas worden de volledige instellingen van de setup eenmalig in de song opgeslagen zodat je niet met meerdere instellingen kunt werken. Ook het opslaan in een registratie werkt niet, omdat hier alleen een verwijzing naar de opgeslagen song wordt bewaard.
Het mixen: daar ben ik ook al mee bezig geweest en ga nog wel wat verder stoeien. Er zitten in een paar tracks een paar kleine overlappingen zodat je vreemde resultaten krijgt.
Het kopiëren en plakken van een gedeelte met noten heb ik in de T3 nog nooit gedaan, wel op mijn PC. Dat ga ik nog eens verder bekijken.
Ik kan weer eventjes verder!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
|
Onderwerp |
|