Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 nieuwe demo,s het is week 42
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

jan
New Member

22 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  10:22:09  Toon profiel  Reageer met citaat
Zeer binnenkort nieuwe demo's van de Tyros 2. Nergens verkrijgbaar en nog nooit eerder vertoont!
Kijk op deze pagina aan het eind van week 42.

Henk ik zie nog niks staan het is het einde van week 42 groetjes Jan

jan

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  11:37:57  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Beste Jan,
Morgen is het ook nog week 42... ik weet niet of je het weet.
Zondag gaat pas de nieuwe week in.

Groet, Martijn
Ga naar bovenaan de pagina

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 21/10/2005 :  13:49:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Haha, nog even geduld jongens. Naar alle waarschijnlijkheid zaterdag. Nog een paar nachtjes slapen, maar jullie zullen onder de induk zijn...

Henk

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 22/10/2005 :  10:35:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Helaas... het wordt toch maandag. Ik heb iets meer tijd nodig om alles in orde te maken. Maar dan is het ook goed en afgewerkt. Graag tot maandag!

Groetjes, Henk

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 22/10/2005 :  12:14:25  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hè, dat valt me nou weer vies van je tegen Henk ;-)
Wel jammer, maar ja, als het écht het wachten waard is, dan wacht ik nog wel even.

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 24/10/2005 :  18:35:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Het is maandag, dus ze staan er. (bijna)

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 24/10/2005 :  19:36:48  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Nog steeds niet duss....

n/a
deleted

45 berichten

Geplaatst - 24/10/2005 :  22:37:03  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik denk dat henk in slaap gevallen is of aan het stappen is.. maar in ieder geval geen nieuwe demo's en dergelijke

n/a
deleted

45 berichten

Geplaatst - 24/10/2005 :  22:41:13  Toon profiel  Reageer met citaat
staat een nieuwe demo maar werkt (nog) niet

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 24/10/2005 :  23:20:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Nu werken ze wel Geert Ben vandaag de hele dag op een dealer meeting van Yamaha in Vianen geweest. Dat ging natuurlijk over de Tyros 2! En jongens wat is hij mooi. Zo'n heerlijk klavier ook. Heb nog lekker even een half uurtje gespeeld..

Welterusten

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  00:29:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja hoor.... ze werken ! Bedankt Henk.

Wat zijn die mensen toch ongeduldig hè ? Het lijkt wel of Sinterklaas komt met z'n TaaiPaard (ander woord voor "Tyros2" )

Tot morgen..... of misschien vanmiddag ?? (misschien ?)

Bewerkt door T-Rossie op 25/10/2005 01:05:27

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  06:42:59  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Ik denk dat ze allemaal zeer nieuwsgierig zijn.
Maar de nieuwe demo's klinken goed.

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  11:04:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
En nog 4 nieuwe demo's..

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  11:06:39  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Roel, meestal krijgen we levering van M&F op woensdag. Zij hebben de taak de Tyrossen veilig hierheen te brengen. Je hoort van mij.

marcel
New Member

39 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  17:55:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Volgens mij is er iets misgegaan met het plaatsen van de nieuwe demo's op de server. Elke demo die ik download heeft precies dezelfde grootte (1,22 MB). Dit is ongeveer 1 minuut muziek. Als ik een demo open in media player wordt wel de originele speelduur van bv. 3 minuten weergegeven, maar het spelen stopt na ongeveer een minuut.
Ik heb de demo's met zowel met Internet Explorer als Firefox op twee pc's gedownload, met hetzelfde resultaat.

Meer mensen die dit probleem ook hebben?

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  18:00:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja, ik ook.

Als je het voorbij de minuut sleept gaat ie wel verder, maar dan tot ongeveer 2 minuten. Niet handig dus, maar wel een goede indruk hoe het klinkt toch?!

Groet,
Ruud
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000