Auteur |
Onderwerp |
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 08:27:45
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertus Hoi Frans, ben inderdaad daar weer mee bezig geweest, het wist wel alle data van de MF, ook de favorieten. Maar dat schreef je al. Als je die dan weer terug zet, de originele MF list, ben je wat je even daarvoor erin gezet hebt weer kwijt. En je favorieten zijn weg! Het moet toch mogelijk zijn om eventuele MF bestanden in search 1 of 2 op te slaan? Op de pc vind ik het geen probleem om met een USB stick te werken maar hier is het toch even wat anders. Groetjes, Bert
Hoi Bert,
Ondanks alle storende tussenberichten over Tyros2/3 zal ik proberen de draad vast te houden. Hoewel ik eigenlijk al die berichten er uit zou moeten gooien. Maar dat vindt ik ook weer zo wat.
Het is niet mogelijk om van MF te wisselen en de favorieten te laten staan. Maar ik dacht dat als je de file weer weg saved, de favorieten wel blijven staan als je de file weer teruglaad. De USB-stick heb je niet nodig, want ze staan nu op je harddisk. Het wisselen van MF is dus zo gebeurd. Er is nog een mogelijkheid wat je zou kunnen doen. Je gooit alle regels die je niet gebruikt in een MF gewoon weg. Dan sla je die file op onder een eigen naam. (b.v. MF1.) Dat doe je ook met die andere MF's, die je dan weer opslaat als MF2 enz. Als je dat hebt gedaan, laad je de eerste in. Daarna de 2e en kies je voor toevoegen. (Append) Dat doe je ook met de rest. Zo kun je op die manier je eigen MF samenstellen. Die save je dan weer weg onder een eigen naam. Het is even werk, maar je wou een hobby hebben. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 09:04:50
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Maar dan wel graag in een ander topic.
Groet, Ruud
In welk topic wil je dat ? In geruzie tussen de T-2 en of T-3 heb ik geen zin. Maar gebruikers ervaringen tussen beide wel. Vooral door mensen zoals Jurgen en anderen die op verschillende locaties optreden. Podium ervaringen uitwisselen dus. Lijkt mij niks verkeerd mee . sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
Bewerkt door n/a op 18/11/2009 09:32:46 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 11:50:22
|
Hoi Sis,
Wat dacht je van het Overige Onderwerpen Forum? Daar kun je een heel nieuw draadje aanmaken geweid aan het verschil (al dan niet in gebruikerservaring) tussen T2 en T3
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 11:55:32
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyr0s_Fre4k
Hoi Sis,
Wat dacht je van het Overige Onderwerpen Forum? Daar kun je een heel nieuw draadje aanmaken geweid aan het verschil (al dan niet in gebruikerservaring) tussen T2 en T3
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Mijn exsusses , Ik ben niet begonnen met deze duscussie, hallo !! Kan je misschien even het topic doornemen AUB . Daar heb ik niks mee te maken Het is gewoon een suggestie , punt . sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
Bewerkt door n/a op 18/11/2009 11:59:08 |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 14:12:40
|
Hallo Frans,dat is het idee waar ik op zat te wachten, moest alleen even aangereikt worden, ha,ha. Bedankt voor je uitleg. Soms wil het nog voorkomen dat als ik de boel op de HD hebt gezet en daar vanaf wil spelen dat het er toch nog niet op staat, ik zeg soms hé. Ga er eindelijk steeds meer van begrijpen, alles heeft zijn tijd nodig nietwaar! En een leuke hobby blijft het zeker!! Nu eens een muziekale groet, Bert |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 18/11/2009 : 16:25:32
|
Maakt niet uit vanaf waar en door wie het ontspoorde en het was geen persoonlijke aanval. Slechts een vriendelijk verzoek om on-topic te blijven en een algemeen verzoek om voor andere onderwerpen een nieuwe topic op te starten. Dat houdt het allemaal wat overzichtelijker en gemakkelijker terug te vinden.
Groet, Ruud |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 07:25:38
|
Ja,wel allemaal een beetje vriendelijk doen hoor,naar mekaar |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 14:21:42
|
Hoi Frans, dit is mij allemaal duidelijk, maar waar dienen dan de tabbalden Search 1 & 2 voor. Je zou zeggen dat dat dan een plaats is om even iets "opzij" te zetten, wat je bv wilt bewaren, voordat je de Mf wist. Maar dat zal het wel niet wezen hé? Groet, Bert |
|
|
appie21
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 15:23:27
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel
Ik heb vanmorgen de 3 Ethereal Styles gedownload (klantendownload van Oostendorp)
Ik sta perplex. Prachtig zeg.
Tip: probeer Billitis eens te spelen met een van de 3 styles.
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
Waar staan ze precies of zitten ze ingevoegd in Euro pakket.
http://www.keyboardspelen.nl |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 19/11/2009 : 16:41:01
|
Hallo Appie 21,
Ze zitten niet in het Europakket maar het betreft een aparte download voor kopers van een T3 bij Oostendorp.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Bewerkt door Hanswiel op 19/11/2009 16:41:36 |
|
|
appie21
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 20/11/2009 : 00:39:05
|
uiteraard heeft appie zijn tyros 3 gekocht bij oostendorp.
Als ik in log en bij klanten downloads kijk zie ik ze er niet bij staan??
(of kijk ik verkeerd.)
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 20/11/2009 : 09:34:59
|
Hoi Appie,
Kijk eens onder "klantendownloads" bij CVP500 Styles. Daar staan ze te pronken.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 20/11/2009 : 17:31:34
|
Moet hij wel een T3 hebben.
Groeten Wim |
|
|
appie21
Junior Member
81 berichten |
Geplaatst - 20/11/2009 : 20:14:27
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertus Hoi Frans, ben inderdaad daar weer mee bezig geweest, het wist wel alle data van de MF, ook de favorieten. Maar dat schreef je al. Als je die dan weer terug zet, de originele MF list, ben je wat je even daarvoor erin gezet hebt weer kwijt. En je favorieten zijn weg! Het moet toch mogelijk zijn om eventuele MF bestanden in search 1 of 2 op te slaan? Op de pc vind ik het geen probleem om met een USB stick te werken maar hier is het toch even wat anders. Groetjes, Bert
Hoi Bert,
Ondanks alle storende tussenberichten over Tyros2/3 zal ik proberen de draad vast te houden. Hoewel ik eigenlijk al die berichten er uit zou moeten gooien. Maar dat vindt ik ook weer zo wat.
Het is niet mogelijk om van MF te wisselen en de favorieten te laten staan. Maar ik dacht dat als je de file weer weg saved, de favorieten wel blijven staan als je de file weer teruglaad. De USB-stick heb je niet nodig, want ze staan nu op je harddisk. Het wisselen van MF is dus zo gebeurd. Er is nog een mogelijkheid wat je zou kunnen doen. Je gooit alle regels die je niet gebruikt in een MF gewoon weg. Dan sla je die file op onder een eigen naam. (b.v. MF1.) Dat doe je ook met die andere MF's, die je dan weer opslaat als MF2 enz. Als je dat hebt gedaan, laad je de eerste in. Daarna de 2e en kies je voor toevoegen. (Append) Dat doe je ook met de rest. Zo kun je op die manier je eigen MF samenstellen. Die save je dan weer weg onder een eigen naam. Het is even werk, maar je wou een hobby hebben. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander
|
|
appie21
Junior Member
81 berichten |
|
Onderwerp |
|