Auteur |
Onderwerp |
|
j.vangemert8
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 30/11/2009 : 22:56:05
|
Hoy.
Ik heb mijn T-2 aangesloten op een Behringer 1202 FX mengpaneel en vervolgens hangen daar daar 2 speakers en een bas box van Kool aan. Mijn vraag is nu welke pluggen kan ik het beste gebruiken achter in mij T-2.ik heb ze nu in de meest linkse zitten en het geluid is perfect versterkt maar ik krijg de indruk dat ik niet aan de volledige versterking kom.
mvgr Han v Gemert |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 01/12/2009 : 08:10:54
|
Hallo Han,
In jouw geval moet je de aansluiting: LINE-OUT > Main R en L/L+R gebruiken. Over die uitgangen komt alles naar buiten. Als je het idee hebt dat de versterking niet voldoende is, controleer dan de GAIN eens op het mengpaneel. Deze lampjes mogen net niet rood worden. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
j.vangemert8
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 26/12/2009 : 22:48:57
|
Hallo The player en anderen.
Bedankt voor de tip,met de juiste uitgangen heb ik nu wel goede versterking. Ik blaas bijna de voor gevel uit mijn huis,kicken jongens. Blij dat ik het gevraagt heb en ben gaan experimenteren.
Mvg Hans. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 27/12/2009 : 08:52:59
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door j.vangemert8@upcmail.nl
Hallo The player en anderen.
Bedankt voor de tip,met de juiste uitgangen heb ik nu wel goede versterking. Ik blaas bijna de voor gevel uit mijn huis,kicken jongens. Blij dat ik het gevraagt heb en ben gaan experimenteren.
Mvg Hans.
Nog even een kleine opmerking over de gain . Zorg dat deze ( oranje ledje dacht ik ) niet constant staat te pinken !!!! Dus gain niet te hoog zetten ... Dat heeft dit soort mengtafeltjes niet graag . Ik weet het uit ervaring, heb hier zelf voor thuis zo'n XENYX 1222 FX en door deze omstandigheden is er al een stereokanaal kapot .
Ik wou het even laten weten
sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
Bewerkt door n/a op 27/12/2009 08:53:34 |
|
|
j.vangemert8
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 27/12/2009 : 11:51:01
|
Dag Sis.