Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Even voorstellen.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

gijzenjp
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 23/12/2009 :  20:54:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Al enige tijd volg ik de berichten in dit forum.Dus wordt het nu de hoogste tijd om mij voor te stellen.
Mijn naam is Joop Gijzen, 73 jaar oud en woonachig in Venlo.
Vanaf mijn 6e levensjaar ben ik in de muziek terecht gekomen. Eerst muziektheorie en daarna vioolles.Enkele jaren later volgde de dwarsfluit en vervolgens heb ik 3 huisorgel "versleten"waaronder de Eminet Theater Classic. Enige jaren geleden heb ik, met enige aarzeling, de T2 aangeschaft. Was dit keyboard al een enorme verrasing, toch ging ik al snel door de knieen voor de T3. Voor mij een enorme openbaring. Wat een prachtig instrument.
Recentlijk heb ik daar nog 2 Bose L1 Compact speakers aan toegevoegd.
Eerlijk is eerlijk. Ik heb mij ook een beetje gek laten maken door al die mooie berichten op dit forum.
Er gaat geen dag voorbij of ik heb mij een uurtje op dit keyboard bezig gehouden.Af en toe ga ik in een verpleeg-verzorgingshuis spelen.
Al die blije gezichten doet mij goed.
Dit was het dan. Vragen heb ik genoeg, maar daar wacht ik nog even mee.
Groetjes,
Joop.

Rene
Senior Member

717 berichten

Geplaatst - 24/12/2009 :  00:00:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Joop,

Ook jij welkom op dit forum.
Leuk dat je een levensbeschrijving van je hebt gegeven. Nu weten wij allemaal wie je bent.

Waarom wachten met al jou vragen............?
Stel ze gerust, wellicht kunnen wij ook jou nog meer laten genieten van de Tyros.

Rene

Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor.
Ga naar bovenaan de pagina

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 24/12/2009 :  09:14:37  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi Joop,

Van harte welkom op dit geweldige forum.
En,....heel veel plezier met de T3 en het spelen voor de mensen die Nederland hebben helpen opbouwen.



Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde
Ga naar bovenaan de pagina

bertus
Senior Member

907 berichten

Geplaatst - 24/12/2009 :  09:17:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Joop, ook van mij welkom op het forum, sinds ik hier zit heb ik ook de nodige vragen geplaatst hier, en de collega's hier hebben mij ook al geweldig geholpen! Iedere keer weer sluit ik dit forum af met enige weemoed...Fijne dagen!

Groet, Bert
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1615 berichten

Geplaatst - 24/12/2009 :  23:05:22  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hallo Joop,

Van Harte Welkom op dit forum,

Ik vind het toch knap dat een jonge man van 73 jaar het aandurft om een hedendaags keyboard aan te schaffen met de moeilijke technologie waarin je niet in opgegroeid bent. chapou hoor!!

Ik weet zeker dat je vragen op dit forum beantwoord worden, want de T2 & T3 liefhebbers laten elkaar niet in de steek.

Geniet ondertussen maar van je Tyros 3, want het is werkelijk een moord machine.

Groetjes van Toine


Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Ga naar bovenaan de pagina

gijzenjp
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 25/12/2009 :  15:59:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Toine,
Leuk dat je reageert op mijn kennismakingsbericht.
Aan mijn bericht moet ik toevoegen dat de techniek van de T3 mij niet helemaal vreemd voorkomt. Ik ben n.m. ook een computerfreek.
Toen de homecomputers, te beginnen met de Commodor PET, opkwamen ben ik bgonnen met computerlessen waarbij de werking van de processors alsook software werden behandeld. Daarbij is inbegrepen het programmeren.
In de loop van de jaren heeft de kennis op dat gebied zich wel uit-
gebreid.
Maar er blijven altijd vragen over waar ik niet direct een antwoord op heb.Deze vragen zal ik dan ook in de loop van de tijd stellen.
M.vr.gr.
Joop.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000