Auteur |
Onderwerp  |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 28/01/2010 : 14:18:29
|
hallo allemaal heeft 1 van jullie de workshop die we hebben mogen ontvangen, al geinstaleerd? Ik ben samen met mij man bezig geweest maar het lukt niet! Heb al gebeld naar oostendorp maar martijn is er vandaag niet de audio is bij mij leeg, en workshop ruud staat er wel maar dan gebeurd er niks!! misschien een tip wat we verkeerd doen! bvb vr dank ryta |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 28/01/2010 : 14:36:35
|
Hallo Ryta,
Van waar heb je de bestanden dan gedownload? Bij Klanten Downloads op ty3.nl zie ik ze nog niet staan.
Groet, Ruud |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 28/01/2010 : 18:19:41
|
ja het is al opgelost! ruud heeft mijn man aan de lijn gehad bedankt ruud het staat wel een beetje onduidelijk op de dvd, je gaat er van uit dat je het van af de dvd moet downloaden! zo komt het over!!! ik hoop dat ik niet de enige dombo ben die dit gedacht heeft!!! grtz ryta |
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 28/01/2010 : 19:07:11
|
Dat kan kloppen. We wisten tijdens de opname nog niet of we de bestanden bij de DVD op gingen zetten, een aparte CD erbij zouden leveren of het op het downloadgedeelte zetten. Dat laatste is dus uiteindelijk voor gekozen. Vandaar dat het op de DVD onduidelijk overkomt, excuses daarvoor.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 28/01/2010 : 19:20:58
|
geeft niks, t,blijft een beste dvd!! we wachten af wanneer het te downloaden is. bedankt voor reactie, grtz ryta |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 31/01/2010 : 11:49:40
|
Omwille van het overzicht kunnen alle verdere reacties m.b.t. de Tyros3 Workshop DVD Ruud worden geplaatst in onderstaande topic http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2365
Op dit onderwerp (workshop) is nu een slot geplaatst.
Groet, Ruud
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
Onderwerp  |
|