Auteur |
Onderwerp  |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 30/01/2010 : 18:01:20
|
hè hè tis eindelijk gelukt om de workshop erop te zetten samen met mijn man gedaan, we kregen ze er maar niet op tot hij dubbel op de map had geklikt en nu staat het erop alleen nog 1 vraagje , die jodler van m.p, deed het al nooit op de t2 en nu op de t3 ook niet!! hebben jullie dat ook?? ik zie hem wel ik open hem via m.p. dus geen verkeerde map maar hij doet helemaal niks!!! doe ik toch iets niet goed dan? vr gr ryta |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 30/01/2010 : 19:12:21
|
Hallo Ryta,
Bekijk het nog even op de DVD. Daar geef ik aan dat je de voice Geluidseffecten.T007.uvn op plaats 126 van het expansion-gedeelte moet laden. Aangezien de Multipad gemaakt is met de jodel uit Geluidseffecten.T007.uvn, zoekt de Multipad 1 naar die voice op die plaats.
Groet, Ruud |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 30/01/2010 : 19:17:49
|
Hallo Ryta,
Een vriendelijk verzoek om de vraag mbt de workshop-dvd in de bestaande Topic te stellen. Je hebt nu 2x onder de naam Workshop een vraag hierover gesteld. En er is ook nog een 3e Topic over hetzelfde onderwerp. Graag hiermee rekening houden svp.
Groet, Ruud |
 |
|
rita
Average Member

403 berichten |
Geplaatst - 30/01/2010 : 20:13:59
|
ok sorry geen erg in gehad maar op die plaats staat al een ander geluid, die kan ik dan gewoon op andere plaats zetten neem ik aan grtz ryta |
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 31/01/2010 : 11:53:55
|
Als er al een andere voice op plaats 126 staat, kun je die inderdaad op een andere lege plaats zetten.
Omwille van het overzicht kunnen alle verdere reacties m.b.t. de Tyros3 Workshop DVD Ruud worden geplaatst in onderstaande topic http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2365
Op dit onderwerp (workshop) is nu een slot geplaatst.
Groet, Ruud
|
 |
|
|
Onderwerp  |
|