Auteur |
Onderwerp  |
robbiedoes
Average Member

281 berichten |
Geplaatst - 05/03/2010 : 09:17:09
|
Hoi Piet,
Denk ook eens aan het uitwisselen van registraties/styles/voices/songs met elkaar. Dan ben jij niet degene die op meerdere T3's aan de gang gaat, maar jouw registratie is dan wel bruikbaar voor anderen. ;-)
Groetjes,
Robert |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten |
Geplaatst - 05/03/2010 : 09:35:56
|
Robert,maar als je wil met je eigen registraties naar een ander t3 aan de gang gaan,dan moeten de instellingen zoals voices en styls of expansianvoices toch ook op dezelfde plaats(map)staan,anders vind hij ze toch ook niet terug,of ben ik verkeerd???gr ROMANTIKO |
 |
|
robbiedoes
Average Member

281 berichten |
Geplaatst - 05/03/2010 : 10:20:08
|
Ja Romantiko, dat klopt inderdaad. Ik doelde meer op registraties op basis van interne styles en voices die op het keyboard zelf zijn bewerkt (dus niet voices die met de voice editor op de PC zijn bewerkt, want dat wordt een Custom Voice met een eigen klankpositie).
Sorry voor de verwarring. Ik wilde het "uitwisselen" benadrukken, dat het niet persé zo hoeft te zijn dat je zelf achter meerdere Tyrossen gaat zitten maar dat je naast styles/songs ook registraties kunt uitwisselen met elkaar en dit bij gebruik van uservoices dus gewoon blijft werken.
Voor het geval van externe styles en custom voices (ingeladen voicesamples + bewerkte voices met de PC) ben je wat styles betreft volledig afhankelijk van de map waarin deze staan en ben je wat de custom voices betreft volledig afhankelijk van de klankpositie waarop de voice in het geheugen staat.
Voices die op het keyboard zelf zijn bewerkt, zijn geen custom voices maar uservoices (bereikbaar via de knop USER DRIVE). |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 05/03/2010 : 11:06:34
|
Je hebt gelijk, Robert. Op die manier is het idd. mogelijk, om je registraties op meerdere Tyrossen te kunnen gebruiken. Het uitwisselen is me duidelijk.
Groetjes, Piet |
 |
|
ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten |
Geplaatst - 05/03/2010 : 14:49:22
|
OK Robert en Piet bedankt voor de vlugge reaktie,gr RIKO |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 05/03/2010 : 17:30:35
|
Hoi Riko, Toch wel komisch, zo lijkt het idd. of ik mijn mening ook geef, maar Robert had in eerste instantie mij op het oog, met het uitwisselen van registraties e.d. Vandaar, dat ik reageerde naar hem toe, met dat ik hem gelijk gaf. Maar inderdaad, je kunt mijn laatste bericht ook op deze manier interpreteren... Maakt niet uit, een bedankje is altijd leuk... :-)
Groetjes, Piet |
 |
|
Onderwerp  |
|