Auteur |
Onderwerp  |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 03/03/2010 : 16:53:44
|
Beste T3ers Ik heb een FC4 gekoppeld aan het Harmony/Echo gebeuren, omdat bij de T2 deze knop onder zat en nu boven, maar...... De FC4 zit in ingang 1 en is ingesteld op Harm/Echo,via de controller, deze instelling blijft behouden totdat ik een Reg.gebruik, dan staat hij weer op Sustain, hoe kan ik de instellng Harm/echo behouden, en kan ik hierin ook iets aanvinken, er staan nu allemaal streepjes bij ingang 1 op Harm./Echo (is het wel aan te vinken) grt. Frans |
|
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 03/03/2010 : 19:04:51
|
Hallo Frans,
De oorzaak zal zijn dat voorheen bij het maken van je registraties ped 1 ingesteld stond op sustain. Je zult dus eigenlijk al je registrations aanmoeten passen. Hiervoor kies je de registratie, druk op directaccess en trap je op het pedaal. Dan kies je voor het pedaal Harm/Echo en zorg je dan je onderaan het display instelt welke parts allemaal moeten reageren. Er komen dan bovenin vinkjes te staan. Dan druk je op exit. Druk dan op memory en weer op dezelfde registrationknop. Dat herhaal je ook voor de andere registrations van die bank. Als je alle registrations van die bank hebt gehad, sla je de bank weer op. Het is even werk, maar het blijft een hobby. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 03/03/2010 : 19:39:19
|
Frans Bedankt maar weer Het werkt, alleen onder in het display valt niets aan te vinken bij Harm/Echo, maar alleen saven is al genoeg, dan bijven de instellingen behouden, alleen als je een Reg. gebruikt zonder deze instelling valt het pedaal ook weg en komt niet terug, dus alle Reg's even veranderen (330x) Maar zoals je het al verwoorde het blijft een hobby Bedankt voor je oplossing. Ik ga aan de slag grt. Frans.v.H |
Bewerkt door F.van Holten op 03/03/2010 19:39:53 |
 |
|
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 03/03/2010 : 22:00:08
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten alleen onder in het display valt niets aan te vinken bij Harm/Echo,
Oei oei,
Foutje van mij. Je hebt gelijk, want bij Harm/Echo vallen die weg omdat dat niet per part werkt maar voor de gehele instelling. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 05/03/2010 : 14:25:51
|
Frans Het werkt perfect, maar is het ook zo in te stellen dat bij het opstarten van de T3, hij dan ook goed staat, nu moet ik bij het starten 1 keer even het pedaaltje instellen, maar kan ik hem dus ook voor het de hele T3 vastzetten. grt. Frans.v.H |
 |
|
theplayer
Moderator

3040 berichten |
Geplaatst - 06/03/2010 : 08:36:18
|
Hallo Frans, Nee, dat zal helaas niet gaan. De pedaalfuntie kun je alleen opslaan in een registration, maar niet in de setup. Makkelijk, omdat je zo per registration kunt bepalen wat de functie van het pedaal bij dát nummer is. Groetjes,

|
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 06/03/2010 : 14:46:01
|
Frans Ik had je al in een PM bedankt voor de moeite, maar wel zo netjes om het ook even hier te doen. Dus bij deze. Grt. Frans |
 |
|
|
Onderwerp  |
|