Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 expansianvoices
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten

Geplaatst - 11/03/2010 :  14:32:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste muziekfreaks,Ik heb een dimmgeheugen in mijnT3 van1024waveram;er zitten nu reeds 128 voices in(dus 289waveram)nu is mijn vraag :Kan ik nu geen voices meer inladen,want bij indiv load gaat het maar tot nr 128???Of moet er een nieuwe folder aangemaakt worden zoja hoe dan wel??Hopend dat er mij iemand kan helpen,groetjes ROMANTIKO

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 11/03/2010 :  19:48:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Romantiko
Gebruik je echt alle 128 voices, buiten de standaard voices die er al in zitten, is het geen optie om de voices die je niet alle dagen gebruikt ergens anders te parkeren, De HD heeft ruimte zat, en dan de lege plekken te benutten voor nieuwe voices, wellicht ook beter voor je opstart tijd,
(is bij mij al opgelopen tot 13 min.)

grt.
Frans
Ga naar bovenaan de pagina

ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten

Geplaatst - 11/03/2010 :  20:18:08  Toon profiel  Reageer met citaat
bedankt Frans voor de vlugge reaktie!NEE natuurlijk gebruik ik ze niet allemaal maar als ik ze verplaats naar een nw folder,kan ik ze dan ook nog gebruiken of moet ik deze dan eerst weer herinladen(denk ik toch)??en dan vraag ik mij ook af ;waarom dan zo een groot dimmgeheugen als je er toch maar!! 128 kan inladen?? Toch bedankt voor je antwoord,ik zal er maar enige verplaatsen,groetjes RIKO

theplayer
Moderator

3040 berichten

Geplaatst - 11/03/2010 :  21:01:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ROMANTIKO
dan vraag ik mij ook af ;waarom dan zo een groot dimmgeheugen als je er toch maar!! 128 kan inladen??

Hoi Romantiko,

Naast deze voices kun je ook nog de premium voices laden.
Deze worden n.l. in een eigen folder gezet.
Overigens kun je de nu geladen voices wegschrijven in een Library. (Library save)
Dan verwijder je de voices die je niet gebruikt en die library save je ook weer onder een andere naam.
Zo kun je kiezen wat je wilt laden.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander

ROMANTIKO
Senior Member

563 berichten

Geplaatst - 11/03/2010 :  21:28:43  Toon profiel  Reageer met citaat
OK vriendelijk bedankt FRANS gr RIKO
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000