Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Wie heeft ervaringen met Bose L1 compact?
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 7

pianoplayer
Average Member

119 berichten

Geplaatst - 01/08/2010 :  14:37:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi iedereen,
ik speel ook al een jaar met 2x Bose L1 compact en blijf er heel tevreden over. Krijg altijd positieve commentaar. Sommigen vinden dat het zelfs beter klinkt dan merken die 4x meer kosten. Maar iedereen moet gewoon datgene kopen waar hij zich goed bij voelt. En dat kan per persoon verschillen. Er is nooit een "beste" speaker. Bij auto's: De ene voelt zich beter in een volkswagen, de ander in een renault. In het geval van de L1 compact: ik vind hem zeker niet te duur. Had vroeger HK: was ik ook heel tevreden over. Maar omdat ik soms met één L1 compact genoeg heb, is de L1 toch praktischer.
Aan iedereen veel speelplezier!
Jurgen
Ga naar bovenaan de pagina

n/a
deleted

84 berichten

Geplaatst - 01/08/2010 :  19:12:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik gebruik voor kleinere gelegenheden 2x bose l1 model 2 inclusief 4 bijbehorende bose bas elementen.

Voor grotere partijen gebruik ik 4x bose l1 model 2 inclusief 8 bas elementen alles afgemixt op een tonematch...

Ik hoef verder niets meer te zeggen geloof ik.
Dit klinkt beter als alle vorige pa installaties welke ik heb gehad waaronder een dynacord forumline van 30000 gulden

gr geert

T-Rossie
Moderator

3235 berichten

Geplaatst - 01/08/2010 :  19:39:38  Toon profiel  Reageer met citaat
Inderdaad Geert !!

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 02/08/2010 :  18:31:01  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat: