Auteur |
Onderwerp |
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 02/05/2010 : 12:02:13
|
Om een nieuw forum aan te maken voor div links gaat te ver. Maar om toch een beetje tegemoet te komen aan de wens zal ik dit bericht vast zetten zodat iedereen hier zijn links naar zijn Youtube-filmpjes kan plaatsen en het altijd in de bovenste gelederen blijft staan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 02/05/2010 : 12:29:43
|
Hallo,
Goed en snel gereageerd. Tof forum is dit.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 02/05/2010 : 18:34:08
|
hey FRANSKE the player,ik heb effe je kunnen bekeken en beluisterd ;heel mooi hoor,alleen ik dacht nu ga ik toch effe het gezicht zien van onze Frans,vind ik altijd leuk als je eens ziet hoe je er uitziet,maar nee hoor(enkel de handjes)enfin ;misschien ontmoeten we elkaar wel eens,vele groetjes van ROMANTIKO |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 02/05/2010 : 18:37:43
|
was ik vergeten:misschien een leuk idee om een kleine afbeelding te plaatsen bij je profiel of naam? van ieder forumlid, Is toch altijd aangenamer als je de persoon in kwestie ook effe kan zien of niet soms?? gr ROMANTIKO |
|
|
Sneakyman
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 04/05/2010 : 08:13:28
|
Erg mooie stem Realspawn, hoor ik niet vaak En ThePlayer maakt weer waar wat je altijd al op dit forum ziet, echt top werk
Zet gewoon ook mijn youtube kanaal hier neer, door drukte heb ik al best lang niet veel opgenomen, waardoor dus alleen maar improvisatie erop staat. Hier zitten ook een paar valse noten in ... Zal binnenkort wel even kijken of ik een echt nummer even snel in kan spelen voor mij youtube kanaal .
http://www.youtube.com/user/sneakyman15
Gr. Menno
|
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 13/05/2010 : 10:18:22
|
HEY REALSPAWN ,ik heb echt genoten van je laatste realisatie,SUPER,groetjes ROMANTIKO |
|
|
uitloggen1
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 17/07/2010 : 16:30:22
|
HOOOI ik ben nieuw hier en heb een tyros 2 gekregen :-) Mijn youtube kanaal is uitloggen1: gewoon bij zoeken intypen dan kom je er wel.
BTW heeft iemand leuke songstyles voor mij???? ik wil graag ruilen |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 20/08/2010 : 18:34:18
|
Hallo Rene,
Wellicht kun je je eigen topic krijgen, want tot nu toe ben
je de enige die deze "links naar you tube" gebruikt
Wel blijven doen hoor, blijft altijd weer verrassend om naar
je speciale manier van spelen te luisteren.
Groeten, |
|
|
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 22/08/2010 : 12:41:06
|
Hoi Albert,
Leuke video's,
jammer dat je met midifiles meespeelt, das nou net niet mijn ding!
Ik hoop dat je jouw zoon het echte keyboarden leert, da's veel leuker man als meespelen met midi!!
Maar iedereen is vrij om te doen met de tyros wat ie wil, en wat je leuk vind om te doen.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 22/08/2010 12:41:31 |
|
|
pianoplayer
Average Member
119 berichten |
Geplaatst - 22/08/2010 : 17:01:53
|
Hoi Albert,
Heel mooi gespeeld. Midifile of niet: speelt geen rol: ik ben altijd blij als ik iets moois hoor. Vraag me wel af waarom je soms transponeert?
Groetjes,
Jurgen |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 26/08/2010 : 15:52:38
|
REALSPAWN,wat jij hier allemaal naar voor brengt is gewoon fantastisch,zeker voortdoen!!!groetjes ROMANTIKO |
|
|
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
|
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
|
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 28/08/2010 : 16:25:24
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pianoplayer
Hoi Albert,
Heel mooi gespeeld. Midifile of niet: speelt geen rol: ik ben altijd blij als ik iets moois hoor. Vraag me wel af waarom je soms transponeert?
Groetjes,
Jurgen
Bedankt Jurgen voor je reactie. Soms transponeer ik een nummer omdat het naar mijn gevoel dan net iets beter klinkt maar het zal wel aan mij liggen
Groeten Albert
http://www.avvsystems.be
|
|
|
Onderwerp |
|