Auteur |
Onderwerp |
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 28/08/2010 : 16:33:16
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Hoi Albert,
Leuke video's,
jammer dat je met midifiles meespeelt, das nou net niet mijn ding!
Ik hoop dat je jouw zoon het echte keyboarden leert, da's veel leuker man als meespelen met midi!!
Maar iedereen is vrij om te doen met de tyros wat ie wil, en wat je leuk vind om te doen.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300
He Toine ,
Bedankt voor je reactie ,
Ik krijg die reactie vaker dat meespelen met een midi niet echt "spelen" is. Heb vroeger vaak met styles gespeeld maar ben stilletjes aan overgeschakeld naar midi-files , niet omdat "gemakkelijker spelen" is maar gewoon omdat ik dit leuker vindt. Het andere grote voordeel voor mij is dat ik geen bladmuziek meer nodig heb , ik gebruik de score van de tyros voor de lead melodie en akkoorden. Vroeger ging ik vaak optreden en speelde toen altijd met styles omdat er met een midi weinig ruimte is voor improvisatie. Wat mijn zoontje betreft heb je 100 % gelijk , een beginnend keyboard speler speelt het best met styles en ik geef hem ook les op deze manier. Hopelijk gaat hij er nog lang mee door en wordt hij beter dan ik
Groeten Albert
http://www.avvsystems.be
|
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 28/08/2010 : 18:10:38
|
Stylen zijn ook midifiles Je kunt het beste beginnnen zonder automatische begeleidingen leren spelen. Dan kun je alle kanten op. Als je direct op keyboard met automatische begeleiding begint, komt van het echte spelen vaak weinig terecht
Maar een keyboard koop je om met automatische begeleiding te spelen. Het belanrijkste is dat je plezier in het spelen hebt. Met of zonder stylen, midifiles of zonder automatische begeleiding bijv. piano of orgel ieder zijn eigen ding.
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 28/08/2010 18:22:47 |
|
|
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
|
lizzard
Average Member
131 berichten |
|
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 05/10/2010 : 16:00:50
|
Hoi Rene,
Over vanmorgen vloog ze nog, Klinkt goed alleen merk ik dat je twijfel heb in je stem in het nummer. Het is een behoorlijk moeilijk nummer probeer eens om sommige zangnoten langer te zingen nu klinken sommige zinnen alsof het abrupt word afgebroken, maar voor de rest klinkt het ontzettend goed!! BTW volgende nummer : IF a were a rich men van Anatevka ? :P
Grtz,
Daniel. |
|
|
C-lebrity
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 14/10/2010 : 16:29:58
|
Heb zelf ook een accountje. 100+ filmpjes( een hoop Tyros 1 en een paar S-900 en wat andere Yamaha dingen + Korg m3 etc)
www.youtube.com/user/bradleyexperience
The Best Has Arrived! |
|
|
luc postema
New Member
24 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 21:10:44
|
Hallo mede Ty"rossers". Laat ik dan ook maar even mijn linkje plaatsen. Zojuist een nieuw nummer erop gezet. Safri Duo feat. Michael Mcdonald - Sweet Freedom
http://www.youtube.com/watch?v=zIGwfdf1gCA
Groetjes, Luc. |
|
|
albertvvl
Junior Member
73 berichten |
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 04/12/2010 : 09:00:56
|
Leuke interpretatie Bert.
Groet, Ruud |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 20/12/2010 : 11:26:50
|
Hallo REALSPAWN je laatste uitvoering is HEERLIJK om te beluisteren ;proficiat gr ROMANTIKO |
|
|
johan
Junior Member
50 berichten |
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
|
Onderwerp |
|