Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Internet op Ty 3 werkt niet meer
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 12

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 22/10/2010 :  23:50:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Bert ,

Ik kreeg vandaag onderstaand bedricht van mijn provider (ziggo)dat ze met een 2 in 1 Homegateway gaan komen.

Groetjes Ben

DE DIGITALE TOEGANGSPOORT TOT JOUW HUIS

Ziggo heeft via een onderzoek in kaart gebracht wat de doorsnee gebruiker weet van de wijze waarop je als Ziggo klant via modems en routers met internet verbonden kunt zijn. De resultaten waren verrassend: van de 626 panelleden die aan dit onderzoek meededen gaf een ruime meerderheid aan voldoende tot goed op de hoogte te zijn van dit onderwerp; een kwart van de gebruikers zegt hier weinig tot niets van te weten. Een meerderheid gebruikt een router om te internetten. Men is vaak zowel draadloos als bekabeld op deze router aangesloten en internet over het algemeen ook meestal met meerdere apparaten.

Een mogelijk nieuw product van Ziggo is de Homegateway, een 2-in-1 apparaat dat de opstelling waarbij een kabelmodem én een router gebruikt worden vervangt. Ziggo panelleden geven aan in dit apparaat geïnteresseerd te zijn, mits het gebruiksvriendelijk is en minstens even zo snel werkt als de huidige internetsnelheid. Een belangrijke troef van het nieuwe apparaat is dat hierdoor de internetsnelheid hoger kan uitvallen. Iets wat veel Ziggo panelleden aanspreekt.
Verdere ontwikkelingen omtrent de Homegateway van Ziggo worden via de diverse communicatiekanalen (website, nieuwsbrieven, Zie magazine) aan Ziggo klanten gecommuniceerd.

Ga naar bovenaan de pagina

bertus
Senior Member

918 berichten

Geplaatst - 23/10/2010 :  22:45:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Ben, ik ga Maandag eerst even dat andere uitproberen wat ik eerder al schreef, zie dan wel verder. Op bovenstaande wat jij schreef zitten te weinig uitgangen voor Pc's op wat ik zo snel even kan zien. Kijk binnenkort wel eens op de de site, fijn weekend verder.

Groet, Bert

Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!!

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 23/10/2010 :  22:57:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Bert ,

Ik wou met mijn bericht alleen even aangeven dat ziggo ook met 2 in1 wil gaan beginnen wat voor mij niet hoeft omdat ik nog geen problemen heb gehad sinds ik de linksys router gebruik.

Maar dankje Bert , jij ook een prettig weekend verder.

Groetjes Ben

bertus
Senior Member

918 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  17:08:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo daar ben ik weer, een eigenaardig verhaal moet ik zeggen wat ik nu ga schrijven. Heb gedaan wat Ben schreef op 21/10/2010 : 12:42:50 Ik mijn keyboard wederom en mijn router vanmiddag weer meegenomen naar mijn zus, haar internetdraad uit haar router genomen en die in mijn router gedaan, daarna een draad vanaf mijn router naar mijn keyboard. De router aangezet, gewacht tot die klaar was met knipperen en daarna mijn keyboard aangezet. In de hoop dat ik ook internet zou krijgen maar je leest het goed 'zou krijgen'! niet dus! Heb eerst hier thuis de router geresset naar de fabrieksinstellingen zoals je hem dus uit de doos haalt natuurlijk.
Dat is vreemd dacht ik Upc moest geen problemen geven. Toen heb ik de internet draad weer in haar router gedaan en mijn keyboard weer verbonden met die router en jawel hoor, hij doet het. Maar dat wist ik al van de vorige keer. Toen weer terug zoals boven omschreven en toen ik op de knop internet drukte hé, Internet! Want de pagina kwam tevoorschijn. Zo nu weet ik waar het probleem ligt dacht ik maar nee hoor, toen ik op b.v. op de knop artist drukte veranderde er niets. Hij gaf dus de pagina nog door die ik voor mij had op het display in het begin dus toen ik rechtstreeks op haar router zat. Veranderde ik weer naar mijn router....nadah, helemaal niets, cannot optain Ipadres ( error 4003) las ik op het display.
Hoe nu verder dacht ik, kom thuis en mijn oude router ervoor gezet, nee dus. Toen weer de huidige router erop en dat is een Sitecom Wireless 300N Dualband Concurrent Router WL-328 zoals jullie weten, fabrieksinstellingen gedaan en weer terug bij af, het zij zo.
Deze daad van vandaag heeft bij mij meer vragen opgeroepen dan antwoorden máár ik speel nog steeds lekker door hoor, een uurtje per dag of meer is dus niet ongebruikelijk maar dat dit iets is waarvoor ik eigenlijk uit zou kunnnen gillen lijkt mij duidelijk!

Groet, Bert

Bewerkt door bertus op 25/10/2010 17:11:04

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  17:47:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Bert,

Als ik dit zo lees ligt het toch aan je sitecom router.
Normaal had dit gewoon moeten werken.
Welke router heeft je zus dan?
Indien ze de zelfde heeft moet je haar instellingen overnemen.
Heeft ze een andere dan zou ik zo'n zelfde aanschaffen.

Succes.

Groetjes Ben

bertus
Senior Member

918 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  19:20:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Ben, bedankt voor je reactie, maar zij heeft dezelfde router die ik ook eerst had en waar het hier thuis ook niet op werkte en vandaar dat ik hem ben wezen ruilen wat kon bij dynabyte.
Ik weet even niet meer wat te doen, wachten op de ommezwaai naar Upc in Februari a.s. of ruilen en dezelfde in handen krijgen waarvan ik haast wel zeker weet dat die het hier ook niet doet ( en toen begon de discussie over tele2 ) ik blijf met heel veel vreemde ??????????????? tekens zitten...

Groet, Bert

Bewerkt door bertus op 25/10/2010 19:35:06

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  19:39:59  Toon profiel  Reageer met citaat
hoi Bert,

Ik kan het me goed voorstellen.
Maar als je straks op upc gaat overstappen zou ik de zelfde router nemen als je zus nu heeft want die werkt op upc en je keyboard.
Maar wat ook belangrijk is, is dat je wel alle instellingen dan ook hetzelfde moet hebben als bij je zus anders loop je nog de kans dat het straks weer niet werkt.
Daarom lijkt het me verstandig dat je alle instellingen van de router van je zus op papier gaat zetten, dan hoef je straks alleen maar je router zo in te stellen en dan ben je klaar.

Groetjes Ben

bertus
Senior Member

918 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  19:43:43  Toon profiel  Reageer met citaat
Tja dat zal het wel gaan worden, ik weet het even niet meer begrijp je? Alles overschrijven, ik begrijp het wel hoor wat je schrijft maar het lijkt of ik dan in het stenen tijdperk ben beland...

Groet, Bert

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  19:54:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Het is helaas niet anders Bert, gewoon alle instellingen van de router loginpagina van je zus overnemen.
Is veel werk op deze manier , zou niet weten hoe je het anders zou moeten doen.

Succes Bert!

Groetjes Ben

theplayer
Moderator

3056 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  21:20:11  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Je logt in op je router met InternetExplorer.
Op de menubalk zit onder 'bestand' zit een hele leuke functie.
Hij heet 'AFDRUKKEN'.
Zou dat sneller gaan?
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 25/10/2010 :  21:48:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Frans,

Je hebt helemaal gelijk , dit had ik ook moeten weten maar kwam er op dat moment niet op

Dus Bert doe het zoals Frans het uitgelegd heeft dan ben je er zo mee klaar.

Bedankt Frans!

Groetjes Ben

bertus
Senior Member

918 berichten

Geplaatst - 26/10/2010 :  13:27:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Dat is waar ook , hadden we kunnen weten nietwaar ? O,o,o...

Groet, Bert

Bewerkt door bertus op 26/10/2010 13:28:26

corweers
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 28/10/2010 :  17:52:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Michael hier,

Heb Cor net aangesloten op UPC.
Werkt als een zonnetje wat ik al dacht.
Het maakt echt niet uit welke router je zal plaatsen en de instellingen. Het is de Tele2 modem/router helaas die roet in het eten gooit gezien hij de verbinding als laatste naar buiten maakt en ook als eerste naar binnen.

Dus Bertus, vind het vervelend om te zeggen maar je zal het moeten uitzingen (spelen in jou geval ) bij Tele2 en in feb overstappen voordat je weer online kan met het keyboard.

Gr,
Michael

Bewerkt door corweers op 28/10/2010 17:54:13

bertus
Senior Member

918 berichten

Geplaatst - 29/10/2010 :  23:44:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Fijn dat het werkt bij Upc maar waarom werkte mijn nieuwe router ( sitecom ) niet bij mijn zus dan? Die heeft notabene Upc! En mijn router had ik hier thuis voordat ik naar haar toe ging teruggezet naar fabrieks instellingen, dan niet? En op haar router, ook een sitecom, dan wel? Dit is geen verwijt hoor maar vind dit erg vreemd. Ik wacht tot 23 Feb en kan dan pas overstappen. Maar misschien is er nog hoop, a.s. Zondag komt er een kennis en die gaat zijn licht er eens over laten schijnen, iemand die veel weet over routers, hij zit er zelf in mag ik wel zeggen met zijn werk.

Groet, Bert

Bewerkt door bertus op 30/10/2010 00:07:58

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 30/10/2010 :  01:45:08  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bertus

Fijn dat het werkt bij Upc maar waarom werkte mijn nieuwe router ( sitecom ) niet bij mijn zus dan? Die heeft notabene Upc! En mijn router had ik hier thuis voordat ik naar haar toe ging teruggezet naar fabrieks instellingen, dan niet? En op haar router, ook een sitecom, dan wel? Dit is geen verwijt hoor maar vind dit erg vreemd. Ik wacht tot 23 Feb en kan dan pas overstappen. Maar misschien is er nog hoop, a.s. Zondag komt er een kennis en die gaat zijn licht er eens over laten schijnen, iemand die veel weet over routers, hij zit er zelf in mag ik wel zeggen met zijn werk.

Groet, Bert

Hoi Bert,

Zoals ik al eerder zei, vergelijk de instellingen van jullie sitecom routers maar eens.
Laat dat door die kennis maar eerst doen.
Als de instellingen van jou router namelijk gelijk staan met die van je zus, moet hij werken op het internet van je zus.
Ik hoop voor jou dat het hem wel lukt.

Prettig weekend verder.

Groetjes Ben.

Bewerkt door Ben op 30/10/2010 01:47:44
Pagina: van 12 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000