Auteur |
Onderwerp  |
rene3d
New Member

29 berichten |
Geplaatst - 09/08/2010 : 21:00:36
|
Hallo Gebruiker Tyros 3
Ik wil een compleet nummer als wav op mijn HD zetten. Dus heb ik mijn nummer eerst in mijn Adobe Audition 2.0 geconverteerd naar 16 bit Wav. Daarna op memorystick gezet en met mijn Tiros 3 geprobeerd deze te importeren. Maar iedere keer krijg ik de melding dat hij het file ( wat hij wel ziet ) niet kan importeren Tiros 3 geeft aan dat het een stereo 7 bits file is terwijl ik in Audition toch duidelijk heb opgegeven dat hij het naar 16 bits moest converteren. Ook zie ik in Adobe Audition diverse soorten Wav files. Wat gaat hier fout, waarom wil het niet lukken.
Kan iemand mij helpen ?
Bij voorbaat dank.
Rene
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 09/08/2010 : 22:09:00
|
Hoi Rene,
Probeer het programma Audacity eens, ('s gratis op het interweb te vinden).
Met dit programma heb ik een standaard MP3 direct laten converteren naar WAV, een de Tyros slikte die in een keer.
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
rene3d
New Member

29 berichten |
Geplaatst - 10/08/2010 : 06:39:06
|
Erg bedankt Martijn
Dit werkt inderdaad probleemloos en perfect.
Kan ik met deze software ook een transitie wijziging realiseren ?
Rene |
 |
|
rene3d
New Member

29 berichten |
Geplaatst - 10/08/2010 : 07:47:18
|
Sorry, ik heb dat al gevonden onder effects
Nogmaals bedankt
Rene |
 |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 10/08/2010 : 10:52:24
|
Hoi Rene,
Geen probleem... we zijn er om mekaar te helpen toch?
Groeten, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 10/08/2010 : 17:20:24
|
Heb ik er ook een vraagje over, het bovenstaande, de map met de wavefile staat op de HD, tot zover gelukt behalve het afspelen. En hoe nu verder...?
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
Bewerkt door bertus op 11/08/2010 10:30:20 |
 |
|
theplayer
Moderator

3041 berichten |
Geplaatst - 11/08/2010 : 14:51:22
|
Hallo Bert,
Als je in de harddiskrecorder kijkt, staat daar ook bij: Importeren. Daar druk je op. dan zoek je de betreffende wave of waves op. Selecteer deze en ze worden in de harddiskrecorder gezet al *****.AUD. Nu kun je ze in de harddiskrecorder selecteren en afspeelen. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 01:27:09
|
Bedankt Frans voor je altijd nuttige informatie, je bent weer een kei. Ik ga ermee aan de gang want mijn vakantie is begonnen dus hebben we wat meer tijd! We krijgen volgende week mijn broer uit Australié op bezoek dus het feest kan beginnen want hij speelt zelf ook. In Australié is die dan ook wezen kijken naar de Tyros 3 in de winkel en hij is heel nieuwsgierig! Dat is een goed teken nietwaar! Mocht ik (m)weer vragen hebben hierover kom ik weer terug...
Groet, Bert
Bewerkt door bertus op 12/08/2010 01:30:09 |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 18:38:15
|
Kom er nog niet direct uit Frans, maar ik blijf zoeken!
Groet, Bert
 |
|
theplayer
Moderator

3041 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 20:04:27
|
Hallo Bert,
Mooi regeltje, maar schrijf dan wel even wáár je niet uit komt. Of schrijf wat je gedaan hebt. Groetjes,

|
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 20:59:11
|
Zal ik je zeggen, importeren lukt wel, daarna ben ik ze kwijt?! Geef ze dus wel een mij herkenbare naam, dus terugvinden/selecteren/afspelen in de harddiskrecorder lukt dus niet. Domme vraag misschien, zou je mij ook eens kunnen/willen uitleggen wat nu precies Library load/save/edit enz doet? "Moet" je alles eigenlijk wat je maakt aan drumpads,styles, registraties, songs, e.d. dus daar opbergen zeg maar? Heeft geen haast hoor Frans, maar bij deze alvast, juist, thanks!! ( Of zal ik een nieuw draadje aanmaken? )
Groet, Bert
Bewerkt door bertus op 12/08/2010 21:03:06 |
 |
|
theplayer
Moderator

3041 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 21:10:00
|
Oh o Bert,
Library load/save/edit enz horen thuis bij de voicecreator. Maar daar hebben we het nu niet over. Om je geïmporteerde wave's terug te vinden druk je iets verder naar rechts op Select onder de lijn Harddiskrecorder. Daar vind je de titels terug. Groetjes,

|
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 21:39:53
|
Juist, dit dacht ik al en heb ik ook gedaan maar onder select staat niets, waar ik ook kijk en dat is het vreemde eraan. Zit dus wel op de goede weg...of tijdens het importeren zal iets fout gegaan zijn, zou dus ook kunnen.
Groet, Bert
Bewerkt door bertus op 12/08/2010 21:41:36 |
 |
|
theplayer
Moderator

3041 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 22:18:53
|
Haha, nu begint het leuk te worden. Heb je tijdens het importeren ook een melding gekregen dan? Als er iets fout gaat meld de Tyros dat. Let ook op in welke map je aan het zoeken bent. Dit kun je onderaan het scherm zien. Groetjes,

|
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 22:53:50
|
Nee, geen melding dus nog maar eens proberen, dat zal wel morgen of het weekend worden. Zal ook goed naar de juiste map kijken. Gaat inderdaad steeds leuker worden...
Groet, Bert
Bewerkt door bertus op 12/08/2010 22:55:01 |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 13/08/2010 : 11:10:14
|
Hallo Frans, ga nu eens precies schrijven wat ik doe: het mapje met het wavebestand heb ik gekopierd naar de hd1 vanaf de Usb stick, so far so good dus op de hd1 zie ik de map staan waar het wave bestand in moet zitten ( gechechkt met de pc) ga naar de knop select bij de hard disk recorder en kom dan op het blad audio. Wat ik dus denk dat ik die daar dan kan plakken (paste) maar dat gaat dus niet, en hier eindig ik eigenlijk...zie daar dus niets staan.
Groet, Bert
 |
|
Onderwerp  |
|