Als ik in de multipad een opname maak,en hem weg save en ik speel die af gaat het goed maar zodra ik mijn ritme start krijg ik een ander geluid als wat ik heb opgenomen.de transpose staat goed wie weet hoe dit kan
Als je een style kiest, wordt ook automatisch de bijbehorende MultiPad geladen. Je moet dus na het kiezen van de style ook weer de MultiPad kiezen. Je kunt dit natuurlijk wel in een registration vastleggen. Dan staat het in één keer goed. Groetjes,
Multipads worden gekoppeld aan de OTS van een style. Je kunt een multipad dus aan een style koppelen door de style op te slaan met de gewijzigde multipad. Als je de automatisch OTS aan hebt staan word de multipad geladen die bij de style is geprogrameerd of opgeslagen.
Dus als je multipad veranderd als je een style kiest of gaat spelen met acmp en auto OTS aan hebt staan zal de Multipad geladen worden die bij die style gemaakt is.
Je kunt eventueel de auto. OTS ook uit zetten en de juiste multipad kiezen, maar dan kun je sneller met registraties werken.
Hallo tyros liefhebbers alvast bedankt voor de snelle reactie,s maar al deze manieren ken ik al maar wat blijft het een leuk keyboard het is gewoon een top instrument en leuk dat dit forum er is. want zo kun je heel veel van elkaar leren. soms blijf je een hele avond stoeien met dit instrument tot dat je het toch voor elkaar krijgt.maar nu nog de juiste oplossing. Alvast bedankt Peter
Hallo tyros spelers ik had een vraag gesteld over het opnemen van multipads. Ik ben er al achter hoe het komt dat ik een ander geluid onder mijn multipad krijg als ik ga spelen het komt omdat ik in A Minur het nummer apache speel De style heet ook apache druk ik een C Akkoord in krijg ik wel het goede geluid wat ik opgenomen heb in de multipad. Verder bedankt voor de reactie,s
Als een multipad op neemt moet je dat volgens mij in Cmaj7 doen C-E-G-B of in C :C-E-G Als een drum op ritme is moet Chord match op OF staan dan veranderd de noten niet bij een accoord wisseling. Bij een niet ritme moet Cord match dus op ON staan anders loopt deze niet mee met een accoord.
Ik denk dat je dit laatste niet gedaan hebt.
Repeat ON / OFF spreekt denk ik voor zichzelf wel of niet herhalen.