Auteur |
Onderwerp  |
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 11/08/2010 : 09:17:09
|
Sorry dat ik er over begin, maar inderdaad ,waarom is het vraagstuk T4 verwijderd. Het gaat per slot van rekening toch over Tyros ,en ja er wordt over T4 gespeculeerd. Ik vind een gepast antwoord hierop wel op zijn plaats. Nee, ik ben niet verontwaardigd,maar nu kunnen er vragen onstaan bij ons van waarom.Groetjes Raymond |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/08/2010 : 09:45:06
|
Ik zou mij niet al teveel zorgen maken. Het is waarschijnlijk verwijderd, omdat de speculaties te groot worden. Ik zeg, we zien het wel als het zover is  sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist- producer en nog steeds een T-2 |
 |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 11/08/2010 : 09:52:17
|
Oke,SiS Ik geef je gelijk. Groetjes |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3280 berichten |
Geplaatst - 11/08/2010 : 09:54:26
|
Sis heeft het bij het goede eind 
|
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 11/08/2010 : 18:56:58
|
Hoi
Ondanks dat ikzelf die speculaties over een T4 overbodig vind en het totaal geen nut heeft, vind ik wel dat een onderwerp op een forum ( mits op een nette manier) behandeld moet kunnen blijven.
De Tyros 4 komt er toch aan, ook dit kan de Fa Oostendorp niet tegenhouden om nette speculaties te verwijderen.
Ik wacht volverwachting wat de T4 in huis heeft (welke we eind september weten) en of ik hem dan koop of niet zien we dan wel weer. 
BTW ik heb nog een Tyros 3 te koop   
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
 |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 09:29:01
|
Ja,dan reageer ik ook maar weer. Wie heeft er de mogelijkheid om onderwerpen,van dit forum te schrappen? En het T4 onderwerp schijnt inderdaad Taboe te zijn voor sommige lieden. Er wordt niets schunnigs gezegd over dit onderwerp.
|
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 09:54:10
|
Vind het zeer verdrietig dat om commerciële redenen dit forum wordt gemanipuleerd.
Misschien wordt het tijd voor een onafhankelijk forum !!!!
Groetjes van fboss |
Bewerkt door fboss op 12/08/2010 09:54:55 |
 |
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 09:57:07
|
Het is misschien verstandig om alvast een nieuw forum op te zetten voor de TYROS 4, opdat de TYROS3 forum door kan gaan met het ondersteunen van T3 gebruikers.
Jan
|
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 10:47:14
|
Waarom zo doordrammen over de T-4, waar weinig of geen informatie over te vinden is , behalve dat stomme filmpje met die blauwe leds. Ik snap het niet. sis
 |
|
T-Rossie
Moderator

3280 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 11:12:18
|
Beste allemaal,
Wie kunnen berichten aanpassen/verwijderen? : Zoals op elk forum moderator, beheerder en eigenaar.
Wie is er gebaat bij 'wilde speculaties' op vrijwel niets gebaseerd? : Niemand.
Een nieuw forum voor een eventuele T4? Als hij komt (officieel wordt gepresenteerd/aangekondigd) dan zal er een passend forum onderdeel komen.
'Sommige lieden... taboe' ? Wij weten allemaal bij wie we te gast zijn en ons als jaaaaren laat keuvelen op dit prachtige forum. Is het dan zo moeilijk om begrip op te brengen voor het feit dat zinloze speculaties als die de business kunnen schaden op een bepaald moment worden opgeruimd? Nog een paar weken geduld en wij kunnen naar hartelust discussiëren als de specs bekend zijn.
Verdrietig hoeven we niet te worden...alleen nog wat geduld uitoefenen  |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 11:40:24
|
Ik sluit me volledig bij de post van T-Rossie aan.
Speculeren is natuurlijk leuk, en iedereen kan googelen op het www op zoek naar informatie over wat komen gaat. Maar voor onze gastheer bestaat er natuurlijk meer en de zaken gaan gewoon door.
Groet, Ruud |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 13:30:36
|
Beste Moderator T-Rossie;
In jouw bericht nummer 1192 schrijf je
1) " 'Sommige lieden... taboe' ? "
2) " zinloze speculaties als die de business kunnen schaden op een bepaald moment worden opgeruimd? "
Gaarne hoor ik hier van jou wat je hier precies mee bedoelt?
Groetjes van fboss
|
Bewerkt door fboss op 12/08/2010 13:31:14 |
 |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 14:04:05
|
Kijk, het is en blijft een Tyros Forum,over alles wat er rondom de t1,2 en3 gebeurt. Maar als er mensen zijn met een nieuwe speculatie over een nieuw Tyros instrument,kunnen mensen nieuwsgierig gaan worden. Het speculatieve onderwerp wordt via deze weg levendig besproken. Dit is toch ook iets wat op de forum thuis hoort te zijn. Ik vind het spannnend om gezamelijk te fantaseren over wat misschien ons nog te wachten staat. Waar rook is ,is vuur ,zeg maar. En natuurlijk worden dit soort onderwerpen niet besproken op dit forum als dat nadelige gevolgen zou kunnen hebben voor Oostendorp of de Moderators. Dit hele gebeuren is puur een normale menselijke reaktie. Ik vind gewoon dat Yamaha in het vervolg zorgvuldiger moet zijn en niets moet laten lekken. Oke ,dit wilde ik even kwijt. groetjes |
 |
|
Realspawn
Average Member

278 berichten |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 12/08/2010 : 16:27:40
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raysyl
Kijk, het is en blijft een Tyros Forum,over alles wat er rondom de t1,2 en3 gebeurt. Waar rook is ,is vuur ,zeg maar.
Het blijft inderdaad een T-xxx forum . Maar daar is weinig van over gebleven, nu draait alles rond de t-3 . T-2 is zo goed als verdwenen waarom ??????? T-4 is rook en that's it, ik heb nog geen vuur gezien, jij wel ???? Dus, geduld is een mooie zaak. Dat er iets aankomt, twijfel ik niet aan, maar wat komt eraan ???? Nog veel vraagtekens dus . En een T-3 met blauwe leds hmmmmmmm  sis
 |
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 13/08/2010 : 10:02:34
|
T-Rossie
Uw woorden: "Nog een paar weken geduld en wij kunnen naar hartelust discussiëren als de specs bekend zijn."
Betekent dit dat er over een paar weken echt een nieuwe TYROS op de markt komt?
Jan
|
 |
|
Onderwerp  |
|