Auteur |
Onderwerp  |
|
Ronny
Average Member

381 berichten |
Geplaatst - 02/09/2010 : 20:25:45
|
Weet niet wat jullie T3 spelers ervan denken, maar ik ben teleurgesteld in de nieuwigheden die ons nog te wachten stonden.
Ik herinner mij nog dat er vanalles en nog wat zou uitkomen voor de T3 maar denk dat we het met de komst van de T4 wel mogen vergeten.
Sorry , ik had daarjuist mijn beklag gedaan op de verkeerde plaats (T4) en vind het terecht dat het is weggehaald, maar kan het niet nalaten hier nog eens mijn mening te plaatsen
Muzikale groeten, Ronny |
Bewerkt door Ronny op 02/09/2010 20:30:57 |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 03/09/2010 : 23:42:16
|
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen. De T4 krijgt (de mogelijkheid tot) flashgeheugen, dus zou Yamaha de expanded voices gewoon blijven uitbrengen voor de T3 én T4. Bij de T4 hoeven ze dus na 1 x niet meer worden geladen, bij de T3 is 't dan een aantal minuten wachten (of spelen met de standaard voices) voor e.e.a beschikbaar is.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2>3 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 04/09/2010 : 08:35:37
|
Beste Ronny,
Welke nieuwigheden zijn nog beloofd bij de Tyros3? Wij hebben als Oostendorp net weer veel downloads voor onze klanten online gezet op het inloggedeelte van onze Tyros3 website.
En over een week of 2 wordt deze nog verder uitgebreid. Ook zijn we van plan om nog een realtime workshop te plannen bij ons in de winkel voor de Tyros3. Tevens zijn we nog mooie workshops aan het maken (op papier) voor de Tyros3. er staan er al 3 klaar om te downloaden en er komen er nog 3 bij over een poosje. Allemaal terwijl de Tyros4 uit gaat komen. Er gaat naar onze klanten op korte termijn een nieuwsbrief hierover.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 04/09/2010 : 09:35:44
|
Denk dat Ronny het over soundpacks van Yamaha heeft. Toch?
_______________________________________ LACOBO's Tyros2>3 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 04/09/2010 : 13:04:44
|
Nieuwe soundpacks verwacht ik nog wel voor de Tyros3. Aangezien ze ook weer voor de Tyros4 te koop blijven, neem ik aan dat er nog wel nieuwe packs uitgebracht gaan worden.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
Ronny
Average Member

381 berichten |
Geplaatst - 05/09/2010 : 21:38:04
|
Hallo Henk,
Sorry dat ik niet eerder heb geantwoord, maar ben namelijk een 3 tal dagjes tussenuit geweest (zonder internet) .
Ik had het inderdaad over de soundpacks.
En als ik het hier zo allemaal zie, vind ik het wel spijtig dat ik niet in nederland woon.Ik was zeker ook klant bij jullie!!
Vriendelijke groeten, Ronny
|
 |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 06/09/2010 : 09:52:36
|
Dag Ronny,
Wat is het bezwaar om klant te worden bij ons? Wij hebben tientallen klanten die in België wonen, of elders in het buitenland.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 06/09/2010 : 20:45:40
|
Neem een lekker zakske Belgische frieten mee met pikkels, en het keyboard ken je daarna niet meer terug  
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 08/09/2010 : 11:59:29
|
laakies, waar haal je nou die pikkels vandaan, dat kennen ze niet hoor in Wezep  Maar wel lekker hé. Zeker van Devos-Lemmens, Belgian Pickles  Hmmmmm , even naar de koelkast nu ... sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
 |
|
|
Onderwerp  |
|