Auteur |
Onderwerp  |
Realspawn
Average Member

278 berichten |
Geplaatst - 27/08/2010 : 10:17:58
|
Zoals met alle technologie gaat het snel en sneller (ontwikkelingen)
Soms word ik wel eens moedeloos ervan je koopt een kostbaar iets en een jaar later zakken prijzen giga en komt er weer een nieuwe versie. Niets aan te doen dit is altijd al zo geweest. Nu moet ik wel zeggen dat al het nieuwe niet altijd per definitie beter is.
Ikzelf had het geluk (in een nare manier) dat ik een kleine erfenis had en dus een tyros 3 kon kopen. een nog nieuwere en evendure zal er niet in zitten maar ik kan nog jaaren vooruit met deze ik heb immers 15 jaar met een simpele casio gedaan :)

creativiteit begint in het hoofd
http://www.realspawn-productions.com/muziek/ |
 |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 27/08/2010 : 14:36:57
|
Wernerjo,
Als je dit allemaal zo n onzin vindt,waarom reageer je dan? Is toch alleen maar gezond om te speculeren? Jij hoeft ook niet te wachten op speculaties over de T4. Jij leest zelf deze topic. Groetjes |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 27/08/2010 : 16:42:35
|
Hoi Rene,
Goh die foto van jou doet mij weer denken aan mijn allereerste keyboard (Alleen was die van Yamaha).
Grtz,
Daniel. |
 |
|
Realspawn
Average Member

278 berichten |
Geplaatst - 28/08/2010 : 14:53:52
|
ik heb hier heel lang op gespeeld :)
maar uiteindelijk liep ik vast op de beperkte mogenlijkheden en kon ik mijn muziekale eieren niet meer kwijt 
en als ik nu oude songs van mijzelf terug luister klinkt het ook alemaal wel erg blikkerig :)
ahhh techniek gaat hard
creativiteit begint in het hoofd
http://www.realspawn-productions.com/muziek/ |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 28/08/2010 : 16:00:13
|
Nou, dan kan je met de ty3 nog jaren vooruit!! Ik heb hem bijna een jaar nu en ben nog niet op de helft....
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 28/08/2010 : 22:50:00
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertus
Nou, dan kan je met de ty3 nog jaren vooruit!! Ik heb hem bijna een jaar nu en ben nog niet op de helft....
Groet, Bert
Goh ben jij al op de helft??    
Het blijft een verbazingswekkende machine die T3, maar wil wel zeggen dat ik benieuwd ben wat de T4 gaat brengen.
En dan.... zal ik eens goed gaan denken wat ik doe
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 29/08/2010 : 00:01:05
|
Ik schreef, ben nog niet op de helft, daar bedoel ik mee, EIGENLIJK NOG LANG NIET!! Gelukkig maar... er is nog zó veel te ontdekken!
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
Bewerkt door bertus op 29/08/2010 00:02:39 |
 |
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 29/08/2010 : 11:19:17
|
In engeland zijn ze blijkbaar al iets verder. Er is daar een zaak waar ze de tyrossen aan een midi klavier hangen, ( of andersom), en daar een soort orgel van maken.
En raad eens? Ook voor de T4 :-)
hier de link, hij staat onderaan de pagina. http://www.yamahaorgan.co.uk/page3.html
Zo dan weten we dat ook weer.
Speelt nog rustig verder op de T3.
groeten aart |
 |
|
Raysyl
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 29/08/2010 : 11:48:50
|
Ja,Tyros 4 is dus nu onderweg. Nu hoop ik dat de grote verkoopfirmas,er binnenkort ook mee naar buiten komen. Maar Engeland is dus super duidelijk hierover.
|
 |
|
T-Rossie
Moderator

3280 berichten |
Geplaatst - 29/08/2010 : 16:10:37
|
Nou Aart... wat zegt die advertentie? ..... volgens mij h-e-l-e-m-a-a-l niets. Elk willekeurig instrument kun je op een standaard zetten en er mbv een midikabel een klavier aan hangen 
Heb nu nog even een paar dagen geduld mensen ... de informatie is er zeer binnekort. |
 |
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 29/08/2010 : 22:33:19
|
Hoi T-Rossie, Prachtige reactie :-), het was ook van mij uit een lokkertje... Maar de advertentie zegt toch echt onderaan ook voor de T4. (prachtig dat internet.
Maar goed, volgens mij is er ergens in september een demo met marco rietdijk, bij de FA oostendorp, met een verrassing!!!!!
Ik gok niet, maar kan een kleine glimlach niet onderdrukken.
genoeg gezegd
prettige week allemaal, en tot september |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 29/08/2010 : 23:33:14
|
Warm....., warmer....., heet.....
Groet, Ruud |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 30/08/2010 : 08:18:37
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Warm....., warmer....., heet.....
Groet, Ruud
Warm, warmer, warmst, bedoel je waarschijnlijk  sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 30/08/2010 : 09:50:04
|
Hallo Sis,
Als wij (in NL) b.v. een cadeautje of eieren verstoppen en de kinderen ernaar laten zoeken, bedoelen we met koud: ver uit de buurt, warm: goede kant uit, warmer: steeds dichterbij en heet: je kunt het bijna pakken.
Groet, Ruud |
 |
|
marius
New Member

30 berichten |
Geplaatst - 30/08/2010 : 11:15:00
|
Lang verwacht en er is veel over geschreven.... Maar het is bijna zover, op donderdagavond 30 september is er een demo door Marco Riedijk bij Oostendorp met de T...... ? Tot ziens in Wezep, groet Marius |
 |
|
Onderwerp  |
|