Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Op welke manier gaan jullie de tyros 2 gebruiken
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  12:04:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Ben wel benieuwd op welke manier jullie de tyros 2 gaan gebruiken ?
Ik bedoel hiermee : Thuis als hobby, amateur, professioneel enz...
Wel leuk om te weten
Zal ik beginnen !
Ik ben dus beroepsmuzikant en werk als éénmansorkest, dus de tyros 2 is een geweldige vernieuwing ! eindelijk !
Dit alles gaat over een PA van EAW max. 6000 watt
sis

Bewerkt door n/a op 25/10/2005 13:56:41

tyros2
Senior Member

796 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  12:09:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Dirk.

Ik heb een poosje in een band gespeeld maar doe dat nu niet meer.
Maar vindt het heerlijk om muziek te maken dus voor mij is het
pure hobby en daarbij is de T2 een geweldige nieuwe uitdaging.

Groeten Henk
Ga naar bovenaan de pagina

soundman40
New Member

41 berichten

Geplaatst - 25/10/2005 :  14:26:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundman40  Reageer met citaat
Hallo Tyros players,

Ik speel hoofdzakelijk voor mijzelf. Ik heb vele jaren in verschillende bandjes gepeeld. Soms 4 maal in de week op stap. Dat begon mij op de lange duur te vervelen, en speel nu af en toe voor senioren in het ouderen circuit. Dankbaar werk en geen poes pas met heel veel in en uitpakken. Ik speel met behulp van twee boxen 150 watt, leuk populair repertoire, dans/ amusements werk . Neem regelmatig nieuw repertoir op en voer het in het keyboard.

groeten Joop

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten