Auteur |
Onderwerp |
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 10/09/2010 : 18:31:29
|
Tyros4 will have USB3 (which is 20 times faster than USB 2) and HD-Midi,( high definition midi protocol) that would provide greater resolution in data values, increase the number of MIDI channels, and support the creation of entirely new kinds of MIDI messages. Met vriendelijke groet |
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 10/09/2010 : 18:33:40
|
Komt uit forum Synth Zone BBS |
Bewerkt door Raysyl op 10/09/2010 18:34:25 |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 10/09/2010 : 18:44:12
|
Well after lots of speculation Tyros 4 has been announced and we have a photo of the new model and we can also reveal that the new keyboard will use a new Flash based memory system, which is available in 512 or 1024mb packs. How much the keyboard will accept is still not certain, but of course, the keyboard will be an “upgrade” from Tyros 3. Why does this instrument seem to look the same each time - who knows? but would have certainly hoped for a bigger screen, given that many manufacturers now use 10#8243; screens, some with touch control. Will this keyboard be any good? Well if Tyros 3 is anything to go by, then we are on the edge of our seats.
Uit Jazzhooves.com Staat ook een afbeelding van een:Flash Memory Expansion module bij van 1024 mb |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 10/09/2010 : 19:42:21
|
Dat zijn gewoon de specificaties van de Tyros 3.
Groet, Ruud |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 10/09/2010 : 20:04:50
|
Ruud ,ik heb het bericht verwijderd. bedankt dat je eventjes gekeken hebt. Groetjes |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 08:31:32
|
Vandaag zijn 4 demosessies van de Tyros4 gepland tijdens het Pakefield festival in Engeland. 2 ochtendsessies en 2 middagsessies. Houd daarom vanaf vandaag ook het forum van yamaha personal keyboard forum goed in de gaten.
Er staat nu ook al het nodige in te lezen over o.a. de nieuwe speakers TRS-MS04 en dat de nieuwe pianosound schitterend zou klinken! http://www.yamahapkowner.com/forum/index.php?board=98.0
Groet, Ruud |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 19:46:50
|
Enkele eerste reacties na Pakefield:
Juist spoken to "Pete from Hull" who is at Pakefield. He says he was blown away by T4 180gig HDD, new "ambient" sampling, great choirs, vocoda, wersi organs. His words to me were "put your 3 in the bin" LOL!
just saw the tyros4, an i have to say it was absolutly fantastic, the new coir voices were great, the SA2 Violin was brilliant and even better drawbar sounds sampled from a wersi were the best! Deffinatly well worth the money and a massive step-up from the Tyros3!
|
|
|
MrBoembas
Average Member
336 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 20:20:27
|
Ik lees Mp3? dat is een achteruitgang :P. Zoals de eerdere discussies |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 20:27:54
|
Ik weet wat je bedoeld Frans maar als je je even probeerd te verplaatsen in de firma Oostendorp , dan begrijp je misschien ook waarom het is verwijderd. Als je zelf een eigen zaak zou hebben zou je ook niet willen dat er links/reclame van je concurent op je forum werden geplaatst toch? Ze begrijpen heus wel dat er geen verkeerde bedoelingen bij waren tijdens het plaatsen van deze links. En het maakt toch niet uit dat de speceficatie's door T-Rossie hier volgens jou opnieuw zijn geplaatst,toch? Ze worden hierdoor alsnog met ons allen gedeeld en dat is het belangrijkste vind ik. En daar mogen we alleen maar dankbaar voor zijn.
Groetjes, Ben |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 20:31:03
|
Nu niet weer beginnen over het verwijderen van posts. In dit geval natuurlijk volkomen terecht om een verwijzing naar een concurrent van onze gastheer te verwijderen. Er wordt een hoop tijd en geld gestoken in het mogelijk maken van dit forum. Dit vind je nergens terug in Nederland.
Het is vergelijkbaar met het plaatsen van een rek reclamefolders van de C1000 bij de ingang van Albert Heijn. Die zouden daar ook niet lang blijven staan.
Met de gepubliceerde data via een onofficiële bron is natuurlijk niets aan de hand. Als die kloppen is het iets waar we allemaal in geïnteresseerd zijn.
Groet, Ruud
|
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 20:32:56
|
Weergave: Wave + Mp3 Opname : Wave
Groeten Wim |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 20:41:44
|
Organ FSX slaat volgens mij niet op de toongenerator maar op het toetsesbord type welke dus gelijk is aan de andere.
Groeten Wim |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 20:45:35
|
Ruud en Ben
Dat iets verwijderd word maakt mij niet zoveel uit, maar maak er dan melding van op het forum, dan krijg je ook deze reactie's niet, het ene moment staat er iets op, en het volgende moment is het er weer af. Er word tegenwoordig wel erg veel weggegooid, maar ik denk dat als de demostratie en de verkoop een feit is dat deze perikelen over zijn.
Grt. Frans |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 21:02:28
|
Frans het staat de firma Oostendorp (eigenaar van dit forum) vrij om te verwijderen wat zij vinden dat er niet in thuis hoort. De plaatser van die berichten die verwijderd zijn krijgen vanzelf tekst en uitleg via e-mail op een zeer klantvriendelijke manier . Dus ik vind niet dat dit ook nog eens op het forum gemeld moet worden . maar goed dat is ieders eigen mening.
Mvg, Ben
|
Bewerkt door Ben op 11/09/2010 21:03:31 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 21:06:06
|
Ik ben het geheel met je eens Ruud.
Mvg,
Ben |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 11/09/2010 : 21:22:01
|
Ruud en Ben, Dank voor jullie toelichting richting Frans!
Frans, Je begrijpt nu hopelijk waarom de eigenaar het heeft gedaan. De posters hebben een PM (persoonlijke mail) gekregen van de eigenaar. Het is ietwat vreemd dat je 'opheldering' vraagt zonder eerst 's na te denken over de mogelijke motivatie/reden Reeds eerder is er uitleg gegeven maar die heb je mogelijk gemist? Resumé : "Indien de zakelijke belangen van de site-eigenaar (kunnen) worden geschaad door bepaalde berichten (zoals verwijzingen naar concurrenten-sites) dan worden ze verwijderd" Niet moeilijk te begrijpen toch?
MrBoembas, Hij kan zowel MP3 als WAV bestanden afspelen... niks achteruitgang. maar iets erbij.
Tyro, Inderdaad moet SFX slaan op het toetsenbord. |
Bewerkt door T-Rossie op 11/09/2010 21:31:59 |
|
|
Onderwerp |
|