Auteur |
Onderwerp |
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 12/09/2010 : 18:45:50
|
Hallo allemaal
Dit item is al eens eerder aan de orde geweest, maar met de ontwikkelingen van offerte's aanvragen en inruilen, is er misschien al meer duidelijkheid over de aangekochte premium voice in de T3. Is deze mee te nemen of over te zetten. (licencinummer meenemen/overzetten ??). Of is het einde verhaal, en ben je de centjes kwijt. zo ja dan misschien een korting op de nieuwe voice's bij aankoop,(als die er al zij) want de "oude" lever je wel in. In mijn geval T3- 9 maanden oud, dus een redelijk verlies bij inruil, met een volledig premium pakket er in. Wie heeft er al ervaring mee.
Grt. Frans |
Bewerkt door F.van Holten op 12/09/2010 19:10:06 |
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 12/09/2010 : 19:23:24
|
9 maanden oud en ehhhhh , goed bevallen, is het een jongen of een meisje ? Ja jong, dat is nou eenmaal de keyboard en de synth wereld. Het is te nemen of te laten, maar je bent zoiezo genaaid(t) sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 12/09/2010 : 19:55:32
|
Hoi
Ik zit met hetzelfde probleem/vraag
Laten we het maar even afwachten.... vanaf volgend weekend is alles bekend, en kunnen de winkels ons ook meer vertellen.
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 12/09/2010 : 22:59:19
|
Kijk, het zou mooi zijn om T4 voices zo om te bouwen, dat deze zijn te gebruiken op de T3. Dan hoef ik of hoeven wij niet T3 meteen om te ruilen Tja anders is het zonde van het geld wat je in de T3 gestopt hebt. |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 12/09/2010 : 23:26:47
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Raysyl
Kijk, het zou mooi zijn om T4 voices zo om te bouwen, dat deze zijn te gebruiken op de T3. Dan hoef ik of hoeven wij niet T3 meteen om te ruilen Tja anders is het zonde van het geld wat je in de T3 gestopt hebt.
Ja, dat zou marketingtechnisch een slimme zet zijn van Yamaha!
Mooi voorstel, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren. Yamaha is een bedrijf met als primair doel: Geld verdienen. Zo simpel is het. Dat men daarvoor mooie instrumenten maakt waaraan mensen een hele hoop plezier kunnen beleven is slechts secundair, niet onbelangrijk, maar wel secundair.
Dus, dat T3 voices eventueel over te zetten zijn naar de T4 lijkt mij enigzins logisch (backwards compatible noemen ze dat geloof ik), maar dat de T4 voices zomaar (zonder aanzienlijk kwaliteitsverlies) omgezet kunnen worden naar T3 voices lijkt me onwaarschijnlijk, want dan schiet Yamaha zich in zijn eigen marketingtechnische voet. Waarom denk je dat ze elke keer een nieuw instrument uitbrengen?
Dit is overigens geen kritisch bericht richting Yamaha hoor, want zo werkt het nu eenmaal bij bedrijven. Ik denk dus niet dat je wens in vervulling zal gaan.
Download hier mijn Tyros-songs... |
Bewerkt door Ezra op 12/09/2010 23:28:23 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 13/09/2010 : 07:37:44
|
citaat: Dus, dat T3 voices eventueel over te zetten zijn naar de T4 lijkt mij enigzins logisch (backwards compatible noemen ze dat geloof ik)
Deze variant heet upwards compatible.
Als van een nieuw model de mogelijkheden/upgrades ook op eerdere modellen toegepast kunnen worden, heet dat downwards compatible.
Bijvoorbeeld de styles van de Tyros 2 kunnen wel op de Tyros 3 worden afgespeeld, maar andersom niet. Upwards compatible dus.
Groet, Ruud |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 13/09/2010 : 10:50:10
|
Hoi,
Wellicht zijn ze bij Yamaha wel zo slim om de tot aan nu uitgebrachte premium voices in zijn geheel op te nemen in de T4.
Daarna gaan ze gewoon weer verder met het verkopen van nieuwe premium voices voor de T4.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Bewerkt door Hanswiel op 13/09/2010 10:51:15 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 13/09/2010 : 11:43:00
|
Ik denk niet dat de Premium Voices van de 4 pakketten standaard in de T4 zitten.
Dat zou niet helemaal eerlijk zijn tegenover de mensen die de Premium Packs en/of -Voices al eerder hebben aangeschaft voor hun Tyros 3.
Ik verwacht/hoop eigenlijk dat deze aan de personen die ze voor een tweede keer bestellen, met een flinke korting worden aangeboden.
Maar ook daarover zullen we wel na 17 september a.s. worden geïnformeerd, verwacht ik.
Groet, Ruud |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 13/09/2010 : 12:35:41
|
Hallo,
Als ik mij niet vergis, heb ik Peter Baartmans daar eens iets over horen roepen. Je zou ze moeten deïnstalleren van je Tyros 3 om ze mee te nemen naar een ander/nieuw Keyboard. Dat was tijdens een demo in het dorpshuis Wezep. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 13/09/2010 : 13:15:14
|
Frans Dat deinstaleren / instaleren zou wel een oplossing kunnen zijn.
SIS Of de T3 een jongen of een meisje kan ik niet zien, maar het is wel zindelijk
Grt. Frans |
Bewerkt door F.van Holten op 14/09/2010 18:09:20 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 13/09/2010 : 17:59:30
|
In het onderwerp "Nieuw feitje T4" heb ik een recent volledig verslag van een Pakefield-aanwezige geplaatst.
Een onderdeel daarvan plaats ik ook hier, omdat dat over de Premium Packs gaat. Als ik hem mag geloven en als ik het goed begrijp, zou voor degene die de Premium Packs gekocht hebben, deze nog 1x gratis te downloaden zijn.
Ik hoop dat dat waar is, want dan hebben we gelijk antwoord op dit onderwerp.
Groet, Ruud
For those who bought the premium packs, apparently that they can be freely downloaded once, they have been enhanced to suit the new keyboard too, but to me, having listened to what comes out of the Tyros 4 as is, I don't think you would miss them anyway.
|
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 14/09/2010 : 18:26:35
|
He Ruud, Dat had ik zelfs gemist! Dank |
|
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 17/09/2010 : 18:11:37
|
Valt me ineens op dat een heel aantal van de demo's op de T4 gebruik maken van de Premium voices. Kortom, zijn vast over te zetten.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2>3 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
|
|
PatrickD
New Member
27 berichten |
Geplaatst - 17/09/2010 : 18:23:37
|
Free Upgrades - If you've already purchased Premium Packs & Voices for your Tyros3, you can get free upgrades for your Tyros4. Learn more about free upgrades.
|
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 17/09/2010 : 18:34:48
|
PatrickD heeft gelijk , het staat op de website van de tyros 4 onder het tabblad online services. Let wel dat je wel het flash geheugen moet aanschaffen om deze premium voices/packs te kunnen gebruiken.
Groetjes Ben
|
Bewerkt door Ben op 17/09/2010 18:35:13 |
|
|
PatrickD
New Member
27 berichten |
Geplaatst - 17/09/2010 : 18:56:54
|
Ja klopt Ben , dus je bent dan min of meer verplicht dit aan te schaffen(heb zelf geen T3 meer). Overigens heeft de T4 maar een slot dus maximaal 1gb aan flash kan erin. Prijzen in Amerika ( uiteraard voor de T4 en de Motif xf) : 512mb flash 149 dollar en de 1gb voor 299 dollar exclusief verzend en eventueel belasting :P |
|
|
Onderwerp |
|