Auteur |
Onderwerp |
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 17:32:46
|
Hoi Toine ,
Ik heb een Tyros 2 en moet helaas wel een kabeltje uitrollen maar dat doe ik eerlijk gezegd maar zeer zelden.
Maar de ondersteuning van WPA2 versleuteling is zeker wel van belang. Laat staan je hebt een router die ingesteld staat op wpa2 dan zou de Tyros 4 geen verbinding kunnen maken als die ondersteuning er niet was geweest. Het gaat hier dus niet om de beveiliging maar om de mogelijkheid tot verbinden met een wpa2 beveiligd netwerk.
Groetjes Ben |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 17:34:47
|
Dat is niet helemaal waar Laakies.
Als je draadloze thuisnetwerk WPA2 versleutelt voor b.v. je desktop en laptop(s), kun je wel een draadloze USB-LAN-adapter aan je T3 koppelen, maar aangezien de T3 WPA2 niet ondersteunt heb je een probleem. Je zal dan je thuisnetwerk WPA moeten laten versleutelen en dat ondersteunt de T3 wel.
Nu de T4 WPA2 ondersteunt kun je op je thuisnetwerk gewoon het (veiligere) WPA2 instellen.
Groet, Ruud |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 17:36:06
|
Dat bedoel ik
|
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 18:01:39
|
Hoi,
Is dat nou zo'n voorziening waar je een hoop geld voor wilt uitgeven?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 18:16:59
|
@Ben, tegelijk de reactie getypt.
@Hanswiel, ik voorzie degene die het wel interesseert van informatie en licht dat zonodig toe. Het is één van de voorzieningen.
Groet, Ruud |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 18:17:27
|
Hoi Hans , Deze voorziening is een onderdeel van het totale plaatje En daarom vind ik deze opmerking weer zo één als vele andere hier vandaag.
Ik vraag me werkelijk af wat jullie dan wel verwacht hadden ? waar zou jij dan wel veel geld voor willen uitgeven , en waarvoor zou dat volgens jou dan wel deze investering waard zijn?
Groetjes Ben
|
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 18:20:38
|
Maar nu was je me net voor |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 19:00:37
|
Beste mensen, Ik probeer iedereen altijd zo veel en eerlijk mogelijk van informatie te voorzien. Daar is dit forum ook voor bedoeld en dat geeft me voldoening.
De kant waar het nu op dreigt te gaan met negativisme en afkeur baart me zorgen en ontneemt me het plezier. Een mening ergens over hebben is natuurlijk goed, maar het door blijven zagen alsof je je gelijk moet krijgen is een brug te ver. In ieders perceptie heeft eenieder ook gelijk en maakt zijn of haar overwegingen.
Ik heb me nu twee keer laten verleiden tot een wat scherpere reactie en dat doe ik niet gauw en ben ik ook niet gewend. Ik heb me dan ook voorgenomen om als forumlid niet meer op negatieve punten in te gaan. Als moderator wel. Ik hoop dat dat niet nodig is en dat we met mijn oproep met z'n allen weer overgaan tot waar dit forum bekend om staat. Namelijk een gezellige plek om Tyros-informatie met elkaar te delen met genoeg ruimte voor humor.
Groet, Ruud
|
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 19:15:16
|
Hoi Guy ,
Bedankt dat je deze link met ons wilde delen . Ik had deze nog niet gezien en ga hem nu eens even bekijken.
Groetjes Ben |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 19:26:07
|
Met plezier gedaan, ik probeer zo veel mogelijk te weten te komen en dan deel je best met met de hoop collega's om veel terug te krijgen he, he.
Ik denk wel dat je kritisch moet lezen, het is een verkoper niettegenstaande staan er een paar puntjes in die moed geven.
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 19:33:55
|
Verbeteringen zijn relatief. 'Vroeger' was men over het algemeen sowieso enthousiaster over verbeteringen. Wij waren in de jaren 90 actief met Technics keyboards. Elke 2 jaar kwam er een nieuw model op de markt en er werd heel veel verbeterd t.o.v. het vorige model. Omdat er in het vorige model meer nieuwigheden zaten dan tegenwoordig? Verre van dat. Het heeft alles met het referentiekader te maken. En dat is natuurlijk het voorgaande model. Omdat er weinig styles en klanken aanwezig waren in bijv. in een KN1000 t.o.v. de modellen nu.
Wij ruilen nog wel eens een Technics KN1000 of KN2000 in (waar blijft de tijd). Nog geen 50 Styles in totaal aanwezig, dan hield het op. Hetzelfde geldt voor de klanken.
Omdat het referentiekader nu de Tyros3 is, welke bomvol styles, mogelijkheden en klanken zit, lijken 80 nieuwe styles (en 450 verbeterde styles) en honderden nieuwe klanken weinig. Als deze verbetering in de jaren 90 in een keyboard zouden zitten, en dan heb ik het niet over de huidige geluidskwaliteit, maar het aantal vernieuwingen en verbeteringen, dan zou het ongelofelijk zijn. Technics speelde trouwens ook veel met steeds een totaal ander uiterlijk, wat psychisch echt invloed heeft.
Men verwacht tegenwoordig meer. Dat mag ook, maar het kost wel veel meer inspanning voor Yamaha. Zonder Yamaha zouden wij hun keyboards niet verkopen en zouden de klanten niet zoveel speelplezier beleven. Ik heb wel respect voor die jongens bij Yamaha. Een enthousiast team. Ook al zijn ze commercieel, dat hebben ze nodig. Om door meer instrumenten te verkopen meer geld in het laatje te brengen voor nieuwe research. En zodoende straks bij een opvolger aan nog hogere verwachtingen te kunnen voldoen.
En natuurlijk meer winst te maken, daar zijn ze een commercieel bedrijf voor.
Ik denk dat de Tyros4 een meer dan waardig opvolger van de Tyros3 wordt, zodat het een win-win-win situatie wordt. Yamaha verkoopt de beoogde aantallen, wij zijn tevreden met de verkopen en onze klanten hebben speelplezier van hun investering. Wij hebben nog nooit een klacht gehad van een klant die een Tyros2 had en overging naar een Tyros3 dat hij het verschil te klein vond. En er zijn er verscheidene over de toonbank gegaan. Kortom, onbekend maakt onbemind, je moet het ervaren. Experience the difference, buy Tyros4
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 19:34:11
|
Ik heb het gelezen en word er alleen maar vrolijk van zelf probeer ik ook zoveel te weten te komen over de tyros 4 en zo zie je maar weer ,deze pagina had ik nog niet gezien.
Groetjes Ben |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 19:51:53
|
Hoi Henk ,
Bedankt voor je toelichting Het is inderdaad onvoorstelbaar als je ziet hoeveel styles en voices er nu in een keyboard zitten tegenover vroeger. En vroeger waren we net zo blij met 50 styles als nu met 500 styles op de tyros 4 en toen koste een keyboard en/of orgel ook duizenden guldens en toen hoorde je ook niemand klagen. Men is tegenwoordig niet meer te vreden en wil maar meer en meer voor weinig geld . en het liefst ook nog de eigen wensen verwezenlijkt zien , en dat kan uiteraard niet. Als Yamaha dat zou doen werd denk ik een keyboard voor de meeste mensen onbetaalbaar.
Groetjes Ben
|
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 22/09/2010 : 21:14:28
|
Houd ook de http://www.ty4.nl/ site in de gaten. Hierop wordt regelmatig aanvullende informatie geplaatst. Als het goed is komen deze week ook een aantal verschillen met Tyros3 in het betreffende hoofdstuk te staan.
Groet, Ruud |
|
|
Onderwerp |
|