Auteur |
Onderwerp |
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 19/09/2010 : 23:50:45
|
Sja, ik word wel enthousiast van de Tyros4, maar zoals gezegd heb ik nu nog een Tyros2. Ik heb best een paar keer gespeeld op de Tyros3 en de overgang van 3 naar 4 is toch wel een stuk kleiner van T2 naar T4. Ik kan me voorstellen dat personen die net een T3 hebben gekocht eens ernstig moeten nadenken of ze een T4 zullen aanschaffen... ik hoop voor jullie allemaal dat de Postcodeloterij snel langskomt.
Ik heb getwijfeld over de T3, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen. Ben nu wel serieus aan het overwegen over te stappen naar de T4 (ook wel weer leuk om na 4 jaar een nieuw keyboard te kopen ). Eerst maar eens de demo in Wezep en daarna eens kijken of er een goede deal gemaakt kan worden... iemand nog geïnteresseerd in een T2?
Download hier mijn Tyros-songs... |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 19/09/2010 : 23:56:58
|
Daar hoor ik normaal zelf ook bij maar helaas zal het door omstandigheden weer niet lukken op kort termijn. Ik hoop nog steeds op een winnend lot van de postcodeloterij of staatsloterij. Maar ja die kans is maar heel klein. Daarom baal ik er echt van deze keer.
Groetjes Ben
|
Bewerkt door Ben op 23/09/2010 17:28:54 |
|
|
rwmschei
New Member
44 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 02:11:26
|
Tja, het is natuurlijk al door velen gezegd, maar ik heb de demo's net pas beluisterd en me echt kappot gelachen.
Ik heb de Tyros 3 namelijk ook laten schieten, omdat ik het (sorry) geen hele grote verbetering vond t.o.v de T2, maar deze:
wwwwwooooooooooooooooooooowwwwwwwww !!!
Wat een machine, ik ga hem zo snel mogelijk live beluisteren !!!
Door het gebruik van koren in de styles klinkt het direct veel voller en natuurlijker. Bovendien zijn de diverse voices zeer mooi van kleur, maar ik had eigenlijk wel "real-drums" verwacht (zoals in de Ketron Audya), dat knalt wat lekkerder . Ik ben bovendien benieuwd naar eventuele MP3 mogelijkheden, het lijkt mij namelijk zeker niet verkeerd, dat je mp3 sporen mee kunt laten lopen.
Als het aan mij ligt, laat ik dit "raspaardje nummer 4" in ieder geval niet schieten
Gr,
René Scheilen
www.scheilen.org/rene/index_rene.html
GEAR: Yamaha Tyros2 - Roland FP4 - Technics EX-60 |
Bewerkt door rwmschei op 20/09/2010 02:20:08 |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 06:08:27
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ben Ik hoop nog steeds op een winnend lot van de postcodeloterij of staatsloterij.
Hoi,
Gelukkig heeft de minister het spaarloon vrijgegeven, dus misschien valt het wel weer mee. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 07:41:10
|
Hoi Frans ,
In een normale situatie zou ik zeggen dat je gelijk hebt maar in mijn geval ligt het iets anders deze. 1- Mijn motor van mijn auto is onlangs in de soep gelopen en moet vervangen worden omdat goedkoper bleek te zijn dan reviseren. De bedoeling was inderdaad om de T4 van het spaarloon te kopen maar kan dus nu niet. 2- Door zit ik al 2 jaar in de ziektewet en na 1 jaar ziek thuis zijn krijg je nog maar 70% van je salaris uitbetaald , dus ik adviseer iedereen om zo lang mogelijk gezond te blijven/leven want dit is echt geen pretje zo. Ik heb helaas de pech dat mijn werkgever te weinig heeft ondernomen om mij weer aan het werk te helpen waardoor mijn WIA beoordeling door het UWV een jaar is opgeschort en ik momenteel ook nergens aan de bak kom om aangepast werk te kunnen doen want daar heb ik weer de wia-status voor nodig aangezien er daar dan een speciale regeling voor is.
Ik heb dit hier even neer gezet zodat het mischiens wat duidelijker word.
Groetjes Ben
|
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 09:05:16
|
Hoi,Ben het zit jou niet mee. Dit gun je natuurlijk niemand zo"n situatie. Ik wens jou sterkte toe, en moed,zonder dat die naar jouw schoenen zakt. Haal jou beetje vreugde en hoop toch zoveel mogelijk nog uit je keyboard. Want muziek maken is een Talent en een Deugd,die maar weinig mensen op deze aardbol kunnen delen. En ik weet zeker dat jij een zeer goede muzikant bent. En even dit:geloof niet in al die loterijen,want als zoethoudertje krijg je vaak een bakkie ijs of drie. En dan mag je hopen dat je duuzend bakkies ijs wint,en kan je daarmee de T4 aanschaffen. Maar goed,ik wens jou sowieso toch veel sterkte toe en hoop op een betere gezondere toekomst voor je. Groetjes |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 09:49:48
|
Hoi Ben,
Het was niet de bedoeling dat je verantwoording af ging leggen hoor. Was eigenlijk meer bedoeld als een algemeen grapje. Sorry als je je er door aangesproken voelde. Maar we leven allemaal met je mee. Hopelijk gaat het volgend jaar weer beter. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 12:12:56
|
Hoi Raysyl en Frans ,
Op de eerste plaats bedankt voor jullie reacties . Maar het was niet echt mijn bedoeling geweest om jullie het gevoel te geven dat ik me aangesproken voelde of zo want dat is echt niet zo Ik wist gewoon niet hoe ik het jullie anders uit moest leggen. Ik wilde zelf juist even die uitleg geven omdat ik het zelf rot vond omdat ik in het begin heb lopen roepen dat ik 2 offertes had aangevraagd en daarna met deze berichten weer moest afhaken.
En Frans je hoeft geen sorrie te zeggen hoor
En even terug komen op Tyros 4 , die zal er wel een keer komen en dan ook uiteraard van bij Oostendorp
Maar nogmaals bedankt voor jullie reactie en meeleven !
Groetjes Ben
|
|
|
Carola
Junior Member
96 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 13:46:47
|
Ik behoor ook tot die vetgedrukte categorie van hierboven. Mijn Tyros 3 is pas 9 maanden, maar als ik het kan betalen wil ik toch wel graag overstappen naar de Tyros 4. Ik ben helemaal weg van de nieuwe vocal voices. Daar zat ik al lang op te wachten. Natuurlijk zijn er nog meer verbeteringen. Zeker het Flashgeheugen vind ik heel fijn! De postcode loterij mag ook bij mij eens langskomen...ha, ha... Dat zou mooi uitkomen!
Groetjes,
Carola |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 14:13:54
|
Hallo Carola,
Als je de mogelijkheid hebt moet je het zeker doen , want zoals je zelf al zegt heeft de Tyros 4 vele verbetering t.o.v. zijn voorgangers Tyros 1,2 en 3 .
En van de postcode loterij kan je alleen maar bekers Ben & Jerry ijs verwachten hahaha Tenminste als ik altijd te prijs verdeling zie dan staat limburg toch bovenaan wat ijs winnaars betreft,de meeste grote prijzen vallen vaak boven de grote rivieren.
De enige die er rijk van word is de postcode loterij zelf Maar ja ik zeg altijd maar zo ''wie niet waagt, die niet wint''
Groetjes Ben
|
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 14:56:50
|
Òh, Nee hoor ,wij hebben vandaag ook drie bekers Ben&Jerry ijs gehaald. Ik heb er nu zo"n 2000 van in de vriezer liggen. Deze verkoop ik binnenkort en ga dan de T4 halen,ha,ha,ha. Is die postcode loterij toch nog ergens goed voor ha,ha Nou,iedergeval geniet ik nog steeds van mijn T3. En alleen voor de voices ga ik toch echt geen T4 aanschaffen. Want voor deze voices kan ik net zo goed in de kerk of cathedraal gaan zitten. Daar hebben ze ook van die voices.
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 17:35:45
|
Zo zie je maar, iedereen heeft zn eigen redenen om wel of niet over te stappen.
Enne op de postcodeloterij wacht ik maar niet, want dan had ik nu een casiootje van 75 euro uit de speelgoedwinkel
Ook bij mij valt het spaarloon 2x vrij plus dat ik nog een flinke erfenis van mijn pas overleden vader krijg, die Trots naar mijn muziek luisterde als hij bij mij thuis was. - Het was mijn GROOTSTE FAN die ik had -
Ondanks dat ik het finacieel goed zat kan betalen is het wel zaak dat je kritisch kijkt naar de meerwaarde van de T4, want over 2 jaar staat de Tyros 5 weer vd deur.
Bij blijven kost geld, das niet alleen in keyboard wereld.
Nou ik ga woensdag eerst even 11 dagen op vakantie naar Griekenland, en volg het forum wel op afstand, daarna beluister ik de T4 te Tilburg op maandag 4 oktober.
wordt vervolgd........
Gr Toine
Tyros 3 xxl + Stagepass 300 |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 20/09/2010 : 20:40:04
|
Dacht dat je al lang in Griekenland zat Misschien kom je daar wel een T4 in een muziekwinkel tegen, alhoewel: Griekenland staat er financieel niet zo best voor. Dus zal wel Tilburg worden. Nogmaals een fijne vakantie en kom veilig weer terug.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 21/09/2010 : 13:48:06
|