Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Eerste indukken
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 30/09/2010 :  10:23:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Meeste van mijn werk is te beluisteren op de "soundclick" site. Band name Jan Bruijn.

groetjes.

m.vr.gr.

Jan

Bewerkt door Jan Bruijn op 30/09/2010 10:24:17
Ga naar bovenaan de pagina

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 30/09/2010 :  15:05:53  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi,

Heren, we dwalen af van het lijntje.
Het gaat over de T4. Maar hier is heel wat anders aan de orde op dit moment.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde

geinlaar
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 04/10/2010 :  20:20:24  Toon profiel  Reageer met citaat
als je ziet wat je voor je 9 maanden oude tyros 3 terug krijgt en de heren moeten er dan nog een paar duizend euro bij hebben ex de hd en geheugen want dat komt er dan ook nog bij,kun je beter op de tyros 3 blijven spelen want zoveel zijn die veranderingen ook weer niet waard.

geinlaar
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 04/10/2010 :  20:30:07  Toon profiel  Reageer met citaat
En als je ziet hoe zo'n T4 gedemonstreerd word met huizen hoge boxen en geluidsinstalatie en dan nog degene die het bespeelt, dan moet je thuis nog wel wat aanschaffen en leren wil je er hetzelfde uithalen.

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 04/10/2010 :  20:33:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Geinlaar,
Heb je de offerte van oostendorp dan al ontvangen?
of heb je dit ergens anders vandaan?

Ps: wat betreft de demonstratie kan ik alleen maar zeggen ''daar zijn het demonstrateurs voor '' en daar moet je je zelf ook niet aan spiegelen want daar zijn ze tenslotte ook voor opgeleid om dit zo te kunnen doen.
en je hebt thuis echt geen toren hoge boxen nodig voor een goede klank te krijgen.
neem bijvoorbeeld de HS50 of HS80 + subwoofer HS10W van Yamaha en je hebt een perfect geluid in je woonkamer

groet,
Ben

Bewerkt door Ben op 04/10/2010 20:41:35

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 04/10/2010 :  20:37:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Geinlaar,

Welkom op ons leerzame forum.
Zoals te doen gebruikelijk is het fijn als je je even kort voorstelt.
Ervaring, hobby of beroepsmatig, instrumenten etc.

Aan de hand van een persoonlijke offerte weet je wat je echt bij zou moeten betalen. Uiteraard is het voor iedereen verschillend hoe hij/zij de meerwaarde van de veranderingen beoordeelt.

Voor de volledigheid is het goed te weten dat de Harddisk van minimaal 250 GB standaard in de T4 aanwezig is en dat het Flash-geheugen alleen voor diegene nodig is die extra expansion-voices wil inladen. Om die reden dus optioneel en niet noodzakelijk.

Heb je de T4 ook al live gehoord en wellicht kunnen bespelen?

Groet, Ruud

geinlaar
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 04/10/2010 :  20:57:39  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Ruud,
Mijn naam is Gert en ben een hobbyplayer sinds het keyboard bestaat.
Heb denk ook alle yamaha keyboards altijd nieuw gekocht tot 2 x tyros1XL en twee keer tyros 2XL en nu sinds 9 maanden de tyros3XL met yamaha stagepas en dat betekent ook 7 a 8 dvd's vol styles ed. dus ik heb al heel wat geld uitgegeven aan Yamaha.Maar ik vind wel dat je erg veel bij moet leggen op een keyboard van 9 maanden met nog garantie.
gr. Gert

MrBoembas
Average Member

336 berichten

Geplaatst - 04/10/2010 :  21:41:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Tyrosvrienden,

Ach geen één keyboard is eigenlijk helemaal prefect, het gaat er gewoon om wat je smaak is wat jij zelf het beste vind klinken, Ik heb hier nog een Tyros-2, Motif Racket ES, Roland Va-7, Roland G600 een Synthesizer Roland JP8000 en een Emu Virtuoso 2000 staan en ik vind alles voor mijn gevoel goed klinken, en ik denk er zeker aan om nog een Tyros4 te nemen. En als ik hem koop dan koop ik die zeker bij Oostendorp want daar krijg je echt waar voor je geld.

En een keyboard blijft een keyboard het zal nooit geen echte vleugelpiano of gitaar of trompet etc... het is een inlussie aparaat waar je kan inwanen in een ander instrument, btw op het Synthesizer forum word de Tyros ontzettend afgekraakt en toverdoos genoemd...
Ieder zijn eigen mening en ik vind de Tyros4 persoonlijk goed klinken Ondanks dat ik niet naar de demonstratie kon. (Maar ik heb Marco nog effe gemaild over de Tyros4)

En elk keyboard heeft altijd minpunten als je een helemaal prefect Keyboard zou ontwerpen met alles erop en eraan en dat je er niks meer aan verbeteren kon kon Yamaha wel stoppen met keyboards bouwen. Het is een commercieel bedrijf dat ook steeds een iets betere keyboard moet produceren over 10 jaar is de Tyros misschien geen top keyboard meer.

Grtz,

Daniel.
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000