Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Première T-4 Wezep
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

Ezra
Average Member

206 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  13:05:05  Toon profiel  Reageer met citaat
De prijs van de Tyros4 is inmiddels op de website geplaatst door Oostendorp: €3679,-

Download hier mijn Tyros-songs...
Ga naar bovenaan de pagina

hifi
New Member

40 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  13:17:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van hifi  Reageer met citaat
En nog steeds geen fill in voor een 2/4 maat tussen de 4/4de maten
de zogenamde halve fill in.
Waar blijft die,ik zeur hier al 10 jaar over en niemand luistert!

Henri.

hifi

T-Rossie
Moderator

3237 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  13:34:43  Toon profiel  Reageer met citaat
Sis:
Inderdaad had Marco graag je gezicht gezien... met name hoe jouw onderkaak van verbazing op je voeten zou zijn gevallen

Henri:
Geen idee waarom je in deze draad gepost hebt Je zou een mail kunnen sturen aan yamaha-support en dan krijg je gegarandeerd een antwoord

Willy
Junior Member

91 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  16:25:12  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Willy  Klik om Willys MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Ik vond de presentatie van de T4 door Marco grandioos,
vooral de VH2,koren en strings zijn mij zeer goed bevallen.
Ik heb alleen de "blazers" gemist...

Ik wil bij deze ook graag Henk en zijn team,
bedanken voor de organisatie en de gastvrijheid.

Willy.

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  16:39:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heiko

Hoi Rene,
Zijn de stemmen ook te "pannen" zodat je een voller stereobeeld krijgt?

Hoi Heiko,

Marco heeft het configuratiescherm van de Vocal Harmony laten zien. Daarin kon je ook eenvoudig het stereobeeld bepalen van de onderlinge stemmen. Het antwoord op jouw vraag is dus "ja" .

Overigens....op de Tyros 3 kun je dit ook al instellen. Alleen is het nu wat eenvoudiger te bereiken door de verbeterde configuratieschermen.

Groetjes, Robert

PS: Was leuk om door vele mensen herkend te worden, hahaha....voelde me net een BN-er .

PS2: Het Tyros4 menu was ook zeeeeer smakelijk .

reyer
Starting Member

18 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  17:35:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van reyer  Reageer met citaat
Super die avond, hartelijk dank voor de service.

Rene
Senior Member

717 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  17:44:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Heiko,

Robbiedoes heeft al jouw vraag beantwoord.
Het is echt een verbetering, al gebruik ikzelf een TC Helicon.

Rene

Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor.

johanleo
Average Member

233 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  20:19:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Tja, Als Belg die vier uren onderweg was (anderhalf uur in de files), wordt ik nog een bekendheid!
Doch het was de moeite waard: zoals Rob Janssen het omschrijft is het: een volledig nieuw instrument, met mooi verrijkte styles en fantastische nieuwe klanken.
Dit maakt de T3 niet minderwaardig, doch bewijst dat de mogelijkheden eindeloos zijn.
Volgende week ga ik Marco Riedijk nog 2 keer meemaken in België, en dan zal ik wel helemaal verkocht zijn...
Misschien koomt de overstap naar T4 er !
Groeten,

johan

pbak
Starting Member

15 berichten

Geplaatst - 01/10/2010 :  22:09:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Henk Oostendorp het was een geslaagde avond
In het begin had ik niet meteen een klik bij de Tyros 4
maar toen Marco na de pauze de koor klanken lied horen en de gitaren
stond ik wel versteld over de mogelijkheden van de Ty 4
voor al toen Marco begon te zingen knap gedaan Marco.

Groeten Peter.

dick47
New Member

20 berichten

Geplaatst - 02/10/2010 :  07:47:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook mijn vrouw en ik zijn geweest. Rede: ik heb vorige week bij Henk een Tyros 1 gekocht, echt waar! Ik had dus een PSR3000 en na het luisteren en kijken ben ik overgestapt. En dan wil je natuurlijk toch even horen wat de jongste telg presteert. Nou, het was in 1 woord geweldig! Maar om er als WAO-er krom voor te gaan liggen gaat me net ff te ver. Ik zou hem zeker aanschaffen als ik weer buiten de deur zou gaan spelen, maar voor de huiskamer ben ik tevreden met wat ik nu heb. Als het zo door gaat als nu, heb ik over een jaar of 3 ook een T4!
[lijkt wel een VW-busje... busje komt zo, duurt bij mij echter wat langer]. Dus voor degene die hem nu kopen of gekocht hebben: gefeliciteerd en wees er heel zuinig op, want misschien is hij over 3 jaar wel voor mij....

Dick

maartenb
Moderator

863 berichten

Geplaatst - 02/10/2010 :  21:19:39  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hifi

En nog steeds geen fill in voor een 2/4 maat tussen de 4/4de maten
de zogenamde halve fill in.
Waar blijft die,ik zeur hier al 10 jaar over en niemand luistert!

Henri.

+1
Onbegrijpelijk. Top of the line en dan geen half bar...

Er is wel een work around, maar dat weet je waarschijnlijk al.

Wel fijn om al die positieve reacties te horen. Ik kon er helaas niet bij zijn, en zo krijg ik er toch iets van mee.
Stap ik na 10 jaar Roland keyboards gespeeld te hebben (G-800, G-1000 en G-70) dan toch over naar Yamaha? Eerst maar eens bij Henk gaan spelen en luisteren.

Maarten

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 02/10/2010 :  21:58:35  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie

Sis:
Inderdaad had Marco graag je gezicht gezien... met name hoe jouw onderkaak van verbazing op je voeten zou zijn gevallen

Maak je geen zorgen Roel.
Ik zie Marco binnenkort , verder zeg ik niks .
sis

Soft-lounge, lounge, chillout componist

a048352
New Member

49 berichten

Geplaatst - 03/10/2010 :  12:23:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van a048352  Reageer met citaat
Hey Sis.. wanneer ga jij?
wij kennen elkaar van in cafe curieus... jij hebt daar eens op mijn Tyros 3 gespeeld tijdens mijn pauze :-)

Ik ga op 10oktober in Lokeren. Net als jij ben ik ook kritisch ingesteld en twijfel ik ook voor een overstap van T3 naar T4.
>50% van de demo's worden bespeeld of bevatten de nieuwe voices, en na 2 styles heb je het wel gehad... dus ik hoop niet dat Marco daar lang op gaat inspelen... Hopelijk kan hij mij ook overtuigen dat de overstap vanaf de Tyros3 gerechtvaardigd is!
--> is een uitdaging Marco :-) speel gerust eens een paar liedjes op de T4 met styles van de T3 zodat ik kan horen of er aan de bestaande klanken/drums merkbaar verschil is bij het gebruik van de styles.

Grootste pluspunt vind ikzelf de nieuwe gitaren, sopraansax en het flashgeheugen. Vraag die ik daarbij heb, eens je samples zijn ingeladen in flash blijven ze beschikbaar ook na stroomonderbreking.
Maar hoelang gaat het duren om de samples in te laden in het flash geheugen?

aberendse5
Average Member

104 berichten

Geplaatst - 03/10/2010 :  12:41:33  Toon profiel  Klik om aberendse5s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi a048352,

het laden van de samples is seconden werk. Het aparte geheugen, worden de samples opgezet, en flash geheugen is zeer snel.

kortom geen minuten wachten meer. de uitdaging van marco is inderdaad wel een goede opmerking. Je kunt dan inderdaad goed vergelijken, of het verschil inderdaad zo groot is.

groeten aart

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 03/10/2010 :  12:54:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Je hoeft de samples maar eenmalig in te laden.
Ze blijven daarna gewoon in het flash-geheugen zitten. Ook als de spanning er af is geweest.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000