Auteur |
Onderwerp |
a048352
New Member
49 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 18:24:49
|
Hey theplayer, Ik weet dat ze erin blyven zitten,maar ik wil weten hoelang het duurt om ze de eerste keer in te laden.. Ik speel by diverse bands en wil dus per band aparte samples inladen. Vraag is dus of dat inladen naar flash op behoorlijke snelheid gebeurt... Marcoooo ? (Polo..) |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 08:28:09
|
Ha Tim, alles goed vent ? Ik ga op 18 oktober in Terneuzen, schelde theater. Kan niet anders wegens te drukke agenda in oktober. Groeten hé. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Bewerkt door n/a op 04/10/2010 08:30:07 |
|
|
a048352
New Member
49 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 11:12:06
|
Hey Sis,
Ja alles goed, buiten een beetje last van een verstopte neus! Toevallig moet ik nu donderdag nog optreden in scheldetheater! Mooie en gezellige zaal!
Ja voor mij kwam zondag 10okt het beste uit.. 6okt is het in keymusic st-niklaas maar das voor mij al verder rijden...
We zien elkaar nog wel ies :-) Zowieso zullen we hier beiden ongetwijfeld onze eerlijke (zowel positief als negatief) mening neerzetten na de demo...
Ik kijk al uit naar jou bevindingen! |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 17:57:14
|
De demoavond vond ik ook zeer geslaagd. Mijn vertrouwen op voorhand in Yamaha mbt de T4 is volop waargemaakt. Het was Marco's eerste optreden op de T4 en dat heeft hij heel goed neergezet.
Hoewel Marco flink zijn best heeft moeten doen om het publiek de eerste helft mee te krijgen in zijn enthousiasme, ging dat de tweede helft als vanzelf. Een heel goed sfeer.
Wat mij o.a opviel aan de T4: Sterk verbeterde piano met hamer- en dempereffect, zeer realistische koorklanken, de drumkits klinken veel directer met meer punch/power, vertrouwde bediening, duidelijk hoorbaar dat de styles zijn gerestyled met SA en SA2-klanken.
Met als gevolg een niet te onderdrukken glimlach op mijn gezicht gedurende de demo en in de auto op de terugweg door al het moois wat Marco heeft laten horen. Ik ben blij dat ik de T4 over een week of twee thuis heb staan.
Henk en Marco, chapeau en bedankt.
Groet, Ruud
|
|
|
n/a
deleted
84 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 23:01:31
|
Hoi, mensen we zijn weer in totale euforie
Allemaal weer op aarde geland......
Ik was op de Demo bij henk...
De tyros 4 klinkt gewoon goed net zoals de tyros 3..
Hartstikke leuk de Vocalist en geweldige koortjes... Maar ik heb bijv geen vette brass geluiden gehoord een leuk orgel... maar die vind ik ook op de T3
De styles vind ik echt een verbetering..
Kortom de T4 is een logisch gevolg op de T3. Ik ben zeker voornemens om een T4 te kopen... Vind het gewoon een supergoed keyboard net zoals de 1 2 en 3 welke ik in het verleden heb besppeld..
Maar aub hou op met al die superlatieven en onzin verhalen....
De demo was goed en leuk Marco is goed en Henk maakte er iets moois van.. maar ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat het niet alleen voor mij moeilijk was om de gehele avond de gedachten erbij te houden.
Iedereen succes en veel plezier met de T4 |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 23:07:32
|
Hoi Geert,
Je omschrijft precies hoe ik er ook over denk. Het is een nieuw keyboard, een logisch gevolg met enkele verbeteringen. Niet meer, niet minder. En ook ik ga gewoon upgraden.
Groetjes, Robert |
|
|
Onderwerp |
|