Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Wie heeft er al een Tyros 4 gereserveerd
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 12

Peter.L
Starting Member

11 berichten

Geplaatst - 19/04/2011 :  22:41:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Dick, Ik kan niet anders dan concluderen dat de ramp in Japan dateert van 11 maart, de slechte levering van de tyros 4 vanaf het begin af aan,dus november 2010. Daarbij komt dat de fabrieken van Yamaha niet getroffen zijn. Let wel ik vind de ramp net als iedereen vreselijk! maar het kan er bij mij niet in dat, de slechte levering, hiermee te maken heeft! Dit heeft te maken met verkeerde inschatting of beleid! Of zit ik er helemaal naast met deze gedachten!

groet Peter
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick

Vergeet niet, dat ze in Japan een aardbeving en Tsunami en een kernramp hebben, misschien is dit wel een van redenen... daarom ben ik blij dat ik hem al een tijdje heb

Groetjes, Dick
www.dickvisker.nl

Ga naar bovenaan de pagina

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 20/04/2011 :  16:50:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Ik heb geen idee of de ramp in Japan hier direct mee te maken heeft, en dat van af dag 1 de levering niet fijn verloopt staat zeker als een huis. Maar wellicht zouden wat havens en infra voor extra vertraging kunnen zorgen...
Ik hoop dat de wachters snel beloond worden..maar weet wel..wachten is vervelend, maar heeft ook zijn charme, want je fantasie kan de vrije loop gaan...als je hem eenmaal hebt..ja dan kan het echte werk gebeuren..

Groetjes, Dick
www.dickvisker.nl

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 22/04/2011 :  17:34:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
De Yamaha fabrieken zijn gelukkig niet rechtstreeks getroffen, echter wel een heel belangrijke toeleverancier. Het schijnt dat de fabriek waar de geluidschips gemaakt worden verwoest is door de tsunami. Yamaha is naarstig op zoek naar een alternatief.

Maar inderdaad was de slechte levering ook voor de ramp een feit. Yamaha geeft aan dat de vraag groter is gebleken dan dat ze verwacht hadden en dat het tijd kost om hun productiebatterijen om te zetten. Hoe het ook zij, het is vervelend voor zowel degene die een Tyros4 koopt, als ook voor de partij die ze verkoopt.

MVG, Henk Oostendorp

Soneg
Advanced Member

1658 berichten

Geplaatst - 12/05/2011 :  14:59:12  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Hij is Binnen !
Niet Storen s.v.p.

Soryt

Heiko
Advanced Member

1641 berichten

Geplaatst - 12/05/2011 :  15:20:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik neem aan dat T4 volgend jaar april wel uit voorraad leverbaar is...??
40 jaar bij de zaak, dus kassa!
En meteen naar Wezep natuurlijk! Mischien is er tegen die tijd wel een T5 uit...
Geduld is een schone zaak...dus...
Grtzz, Heiko

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt....
als het je neus uit komt is het véél erger!
Pagina: van 12 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000