Auteur |
Onderwerp  |
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 20:06:26
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Louis
... Verder zou ik het erg fijn vinden als muziekliefhebbers die geen Tyros hebben niet zouden posten op dit forum ! Hun mening draagt niet daadwerkelijk bij in wat de bedoeling is van dit forum.
Huh? Bedoel je in dit topic of het HELE forum??? Wat de fora betreft: De drie Oostendorp fora hebben nergens een voorwaarde voor deelname op een aantal tips na.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Bewerkt door fransonline op 18/02/2011 20:07:11 |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 20:20:01
|
Ik heb geen Tyros 4 , maar als ik denk dat ik iemand kan helpen dan doe ik dat. Als het over dingen gaat die alleen op t4 zitten zal ik me er zeker niet in mengen omdat ik daar dan ook niets van weet.
Of het moet al van hoger hand komen dan zal ik me niet meer op t4 forum mengen.
Groetjes Ben |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 22:26:32
|
De Puberale Annelies is gelukkig weg,dus On topic please
Soryt |
 |
|
muzikant
Average Member

236 berichten |
Geplaatst - 19/02/2011 : 10:52:34
|
Je zou haast vergeten waar het oorspronkelijk over gaat. Ik kan me voorstellen dat wachten op zoiets moois (ik heb er ook een) al gauw lang gaat duren voor je gevoel. Maar in onze westerse consumptie maatschappij zijn wij natuurlijk ook wel wat verwend met z'n allen. En des te groter is de vreugde als ie dan uitgeleverd wordt. mvg Jan |
 |
|
johanleo
Average Member

234 berichten |
Geplaatst - 28/02/2011 : 16:47:00
|
Na lang(?) aarzelen heb ik mij over de streep laten trekken: mijn neef wilde een T4 bestellen, en ik kon - als zijn leermeester - toch niet achterblijven. Dus: 2 T4 besteld bij Henk. Mijn neef woont in Veurne en ikzelf in Lennik. Ja, eens men klant is bij Oostendorp, weet met de service te appreciëren! (Ondanks de grote afstand)
De wachttijd bedraagt wel een 6-tal weken... Ondertussen de handleiding al gedownload, en de registraties op mijn T3 bijgewerkt op op de T4 over te nemen...
johan |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 02/04/2011 : 14:50:37
|
Na lang sparen,en wat onderhandelen vandaag de T4 besteld bij Henk.
Soryt 
|
 |
|
Peter.L
Starting Member
11 berichten |
Geplaatst - 02/04/2011 : 21:22:16
|
Vandaag 2-4-2011, heb ook ik een T4 bij Henk besteld. Tot op dit moment bezit ik een T2 en verwacht een hele verbetering! Natuurlijk heb ik me laten informeren en heb demo's bijgewoond. Ben persoonlijk erg benieuwd of de zangmodule ind de T4 werkelijk zo is als die bij de demo's wordt weergegeven.
Verder heb ik me net aangemeld voor dit Forum om onder andere mee te genieten van andere hun erveringen en kennis!
met muzikale groet Peter. |
 |
|
PatrickD
New Member

27 berichten |
Geplaatst - 12/04/2011 : 17:19:46
|
Hoi Johanleo en Soryt, Peter.L hebben jullie al iets gehoord wanneer de T4 weer leverbaar is ?
mvg Patrick. |
 |
|
jandoets
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 12/04/2011 : 21:07:36
|
Hallo a.s Tyros 4 bezitters, de mijne heb ik op 7 februari j.l. besteld, gisteren met Oosterdorp gebeld, wat ik begrepen heb is dat er een hele grote partij binnenkomt, maar dat er nog niets bekend is wanneer dit is. Yamaha geeft daar nog geen duidelijk antwoord op. Dus het misschien nog wel enkele weken duren (hoop het niet) Ons geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. Groet Jan
JD_RD_PEND |
 |
|
Peter.L
Starting Member
11 berichten |
Geplaatst - 15/04/2011 : 21:50:48
|
Hoi Patrick, ik heb nog geen bericht ontvangen, bij mijn bestelling wel een uiterste dd. aangegeven dat ik hem moet hebben! dit omdat de T4 een cadeau is voor een speciale datum/ meilpaal! groet Peter.citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PatrickD
Hoi Johanleo en Soryt, Peter.L hebben jullie al iets gehoord wanneer de T4 weer leverbaar is ?
mvg Patrick.
|
 |
|
PatrickD
New Member

27 berichten |
Geplaatst - 18/04/2011 : 12:12:55
|
Ja dan is het zeker belangrijk ! Helaas kunnen de winkels er ook niks aan doen. Ligt toch aan het leveren vanuit Japan. |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 18/04/2011 : 12:45:10
|
Eigenlijk vreemd dat de levering van de T4 zo moeizaam verloopt, al vanaf de introductie. We zijn nu zo'n half jaar verder en er verandert niets, voor zover ik het via dit forum waarneem. Hopelijk heeft het eerste schip uit Japan na de ramp een container T4's aan boord gehad.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 18/04/2011 : 22:52:01
|
Hoi allemaal,
Ondanks dat ik mijn T4 al in November 2010 in huis had staan, vind ik het toch vreemd dat er zo'n grote leveringstijden/verschillen zijn.
Het is notabene al april 2011!! en nu zijn er nog menigeen die zitten te wachten!! Schande mr Yamaha. Lanceer een nieuw keyboard als je genoeg kunt leveren.....
Volgens mij is er geen crisis, die wordt ons aangepraat door de hoge heren met de stopdas om ons als kleine man nog meer uit te wringen.....
Maar ook in de autowereld is het zelfde euvel aan de gang, ik wou een nieuw autootje voor mijn vrouw kadoo doen in februari 2011 maar heb het gecanceld moest 3 maanden wachten voordat hij geleverd kon worden. Notabene rijd ze nog steeds rond met het oude autootje en is er nog steeds blij mee Dus dat kadootje houd ze nog tegoed ssssssst ( ze leest deze fora toch niet 
Levertijd oke kan ik mee leven maar zeker geen 3 maanden!!!
Das mijn opini qua leveringstijden.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 18/04/2011 23:01:44 |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 19/04/2011 : 21:27:23
|
Het schijnt nog wel even te kunnen duren,wordt waarschijnlijk mei. Moet nog even geduld hebben dus.
Soryt |
 |
|
Dick
Average Member

218 berichten |
Geplaatst - 19/04/2011 : 22:02:54
|
Vergeet niet, dat ze in Japan een aardbeving en Tsunami en een kernramp hebben, misschien is dit wel een van redenen... daarom ben ik blij dat ik hem al een tijdje heb   
Groetjes, Dick www.dickvisker.nl
|
 |
|
Onderwerp  |
|