Auteur |
Onderwerp  |
CorV
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 14/02/2011 : 19:12:00
|
Begin Januari heb ik een Tyros 4 besteld in Groningen. Hij is nog steeds niet leverbaar. Volgens de verkoper kan dit wel eind maart begin april worden. Groeten Cor |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 09:57:41
|
Pffff cor dit ga je niet menen toch? Eind april?pfff nog even dan komt de t-5 uit  Niet normaal toch!
Groet ruudje |
 |
|
n/a
deleted
5 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 16:29:34
|
ik heb de tyros 4 afbesteld ga toch geen 3 maanden wachten belachelijk niet normaal meer heb nu een ander keyboard is zeker nog mooier dan de tyros4 kon ik gelijk meenemen
planuuu |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 16:34:50
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door annelies
ik heb de tyros 4 afbesteld ga toch geen 3 maanden wachten belachelijk niet normaal meer heb nu een ander keyboard is zeker nog mooier dan de tyros4 kon ik gelijk meenemen
planuuu
Hoi Annelies, Jammer voor je, maar welke heb je nu dan gekocht?
Groetjes Ben |
 |
|
theplayer
Moderator

3047 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 18:22:40
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door annelies hallo Ben waar heb jij het toch over je hebt niet eens een tyros4 .dus ik weet niet waar jij het over hebt belachelijk dat jij steeds reageert
Heel jammer Wim Scheper. Jij zult dus ook nooit mee kunnen praten over een Tyros 4. Andere keyboards worden hier niet besproken en je zult ook nooit begrijpen waarom het wachten op de Tyros 4 het waard is. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 18:39:47
|
Dat klinkt me bekend in de oren 
Volgens mij is daar een gezegde voor , iets met ballen en kaatsen 
Gr.Ben |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 18:46:14
|
Nou dr moet wel even van me hart hoor,kijk de winkelier kan hier misschien niets aan doen maar ik heb wel zoiets van 3maand op een keyboard wachten vind ik wel errug lang hoor. Laten ze dan zorgen dat er direct geleverd kan worden zodra er landelijk gedemonstreerd word door yamaha,
Ik krijg een vaag vermoeden dat ze het expres doen??????? Yamaha mag wel met een extraatje komen voor mensen die langer als een maand moeten wachten!
Vind het gewoon een slechte zaak al met al!
Groet rudi |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 19:04:01
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ruudje
Nou dr moet wel even van me hart hoor,kijk de winkelier kan hier misschien niets aan doen maar ik heb wel zoiets van 3maand op een keyboard wachten vind ik wel errug lang hoor. Laten ze dan zorgen dat er direct geleverd kan worden zodra er landelijk gedemonstreerd word door yamaha,
Ik krijg een vaag vermoeden dat ze het expres doen??????? Yamaha mag wel met een extraatje komen voor mensen die langer als een maand moeten wachten!
Vind het gewoon een slechte zaak al met al!
Groet rudi
Hallo Rudi, Wachten is nooit leuk maar voor deze vertraging zal heus wel een reden zijn, maar expres zal dit zeker niet zijn. Het is trouwens wereldwijd ,en dan kan ik me goed voorstellen dat men op een bepaald moment door de vooraad is. Vooral als men niet verwacht dat het weer zo'n storm gaat lopen. Misschien is men wel alle keyboards opnieuw aan het controleren omdat er toch wat foutjes waren gevonden,en als dit echt het geval zou zijn mag je eigenlijk alleen maar blij zijn dat het wat langer duurd.
Geduld is een schone zaak 
Gr. Ben |
Bewerkt door Ben op 15/02/2011 19:05:18 |
 |
|
CorV
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 20:12:18
|
Of er een reden voor is of niet ik blijf balen. En dat mensen gaan kiezen voor een ander keyboard daar kan ik mij iets bij voorstellen. En inderdaad Yamaha mag dan wel met een "zoethoudertje" over de brug komen. Groet Cor |
 |
|
n/a
deleted
5 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 20:48:58
|
was toch blij dat ik dit keyboard nu heb gekocht .is echt niet te vergelijken met de tyros4 .dit keyboard is wel 75 procent mooier.maar dat zul jij nooit begrijpen theplayer houd jij je maar bij je tyrosje4
annelies |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:01:01
|
hallo CorV, Als je bijvoorbeeld in een meubelwinkel een nieuw bankstel besteld en de fabriek kan niet op de afgesproken datum leveren krijg je ook niets extra's.
Maar ik begrijp wel dat je baald. Maar ik weet zeker dat als je straks je Tyros4 hebt je zult zeggen dat het het wachten waard was.
Groetjes Ben
|
 |
|
Wouter1972
Average Member

306 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:01:25
|
Het is spijtig dat er gewacht moet worden maar om er zo'n heisa van te maken...
Waarom zou je uit tijdelijke leveringsfrustratie je eerstekeuze keyboardaankoop annuleren en met een tweede voorradige keuze tegoed doen?
Ik ben ook benieuwd Annelies welk keyboard jij 75% beter vindt dan de Tyros4 (en waar is 75% op gebaseerd?)
Desondanks veel plezier met de aankoop. |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:07:26
|
was toch blij dat ik dit keyboard nu heb gekocht .is echt niet te vergelijken met de tyros4 .dit keyboard is wel 75 procent mooier.maar dat zul jij nooit begrijpen theplayer houd jij je maar bij je tyrosje4
annelies
Blijkbaar niet mooi genoeg wim anders zei je het merk wel 
|
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:17:11
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wouter1972
Het is spijtig dat er gewacht moet worden maar om er zo'n heisa van te maken...
Waarom zou je uit tijdelijke leveringsfrustratie je eerstekeuze keyboardaankoop annuleren en met een tweede voorradige keuze tegoed doen?
Ik ben ook benieuwd Annelies welk keyboard jij 75% beter vindt dan de Tyros4 (en waar is 75% op gebaseerd?)
Desondanks veel plezier met de aankoop.
Ben het voledigje met je eens, maar als ik dit geheimzinnig gedoe zo lees van wim,kom ik maar op 1 Antwoord enwel dat er helemaal geen ander is /was
Groetjes Ben |
 |
|
n/a
deleted
5 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:23:43
|
ik noem hier niet het merk, dit is het tyros4 forum het past niet om hier een ander merk te noemen.maar als je goed rond kijkt kom je hem tegen weet zeker dat jullie met de orens klapperen de prijs is bijna het zelfde als de tyros4
annelies |
 |
|
Onderwerp  |
|