Auteur |
Onderwerp  |
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:33:46
|
Beste mensen, laat je niet gek maken en tot uitspraken uitlokken. Tot nu toe alleen maar negatieve posts van "Annelies". Waarom weet ik niet.
Ieder vrij in zijn/haar keuze en respect bovenal. Maar als deze posts bewust worden geplaatst om te frustreren, ga ik ingrijpen door te verwijderen en/of blokkeren.
Groet, Ruud |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:42:08
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ruud
Beste mensen, laat je niet gek maken en tot uitspraken uitlokken. Tot nu toe alleen maar negatieve posts van "Annelies". Waarom weet ik niet.
Ieder vrij in zijn/haar keuze en respect bovenal. Maar als deze posts bewust worden geplaatst om te frustreren, ga ik ingrijpen door te verwijderen en/of blokkeren.
Groet, Ruud
Hoi Ruud,
Die vraag stelde ik mezelf ook op het moment dat ik geheel uit het niets werd aangesproken. Maar goed ik zal verder zwijgen .
Groetjes Ben
|
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 21:58:01
|
Hoi,
Het is inderdaad verekte vervelend als jo zolang moet wachten op een keyboard, mischien de verkeerde winkel/dealer gekozen?? of zit Yamaha echt met leverings-problemen?? Ik hoop het laatste!! maar wat niet erg profesioneel is voor zo'n giga bedrijf.
En waarom zou er niet een klein beetje over een ander keyboard gesproken mogen worden in dit geval??? Oostendorp verkoopt toch ook andere merken.... en daar is toch niks mis mee.(mits het algemeen blijft)
Ik hoop dat annelies (wim) tevreden is met zn nieuwe keyboard, maar een Tyros 4 is wel het neusje vd zalm, en daar kan geen Korg, Roland, Wersi, etc tegenop  
Dus Wim op naar je andere forum...... want vreemdgaanders kunnen hierdan niks meer leren 
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
 |
|
Wersiano
Starting Member
18 berichten |
Geplaatst - 15/02/2011 : 22:43:41
|
Ik hoop dat annelies (wim) tevreden is met zn nieuwe keyboard, maar een Tyros 4 is wel het neusje vd zalm, en daar kan geen Korg, Roland, Wersi, etc tegenop
Hoi Toine, Vergis je niet in Wersi,
Heb zelf namelijk een Wersi Verona OAS en daarbij een fantastische Tyros 4 Maar de solo klanken van Wersi zijn van zeer goede kwaliteit maar uiteindelijk maakt een ieder zijn keuze natuurlijk. En zo heeft ieder zijn voorkeur. Al met al ben ik zeer tevreden met deze combinatie.
Met vriendelijke groet,
Jelle |
 |
|
CorV
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 10:55:39
|
Gisteren heb ik de Tyros 4 die in de winkel stond mogen lenen totdat de "nieuwe" eind maart begin april komt. Service van de zaak. Ik ben zo blij als een klein kind. Groet Cor |
 |
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 15:01:22
|
Tekst verwijderd vanwege IP block
Kever = Annelies = blocked door Moderator |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 15:09:09
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kever
hallo ik wou even reageren ik heb ook de tyros4 opgezegd. zo ga je niet met klanten om.maanden wachten en dan ook nog de volle pond betalen.yamaha had in iedergeval 10 procent korting moeten geven.ik hoorde dat er in de tussen tijd mensen zijn overleden die de tyros4 besteld hadden.en ook nog geen excuus van yamaha.ik geen yamaha meer.zo ik heb gezegd groet bert
Hallo Bert Een leuke binnenkomer, niet even voorstellen,(wel zo netjes) gelijk flink mopperen,(ook netjes). Ga zo door, dan kom je er wel op dit forum. Verder denk ik dat Yamaha aan niemand exuus maakt bij overlijden. Zo is het leven.  Het zal mijn autodealer ook weinig uit maken, Hij zal het alleen jammer vinden van het geld.
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 18/02/2011 15:17:17 |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 15:33:51
|
Hoi Frans, Vermoedelijk hebben we hier weer met de zelfde persoon te maken die yamaha of de firma oostendorp in een negatief daglicht proberen te zetten. Dit gebeurt ook op YouTube door personen die hier ook komen. Gewoon negeren en aan de moderators overlaten komt dan vanzelf wel goed.
Groetjes Ben |
 |
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 16:02:04
|
Tekst verwijderd vanwege IP block
Kever = Annelies = blocked door Moderator |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 16:22:03
|
Hoi Bert, Ik zei dit omdat dit forum wel eigendom is van de firma oostendorp en aangezien je het hier post zonder naam vermelding dat het niet over F. O. gaat moet je niet raar opkijken dat je zo'n reactie krijgt. Maar bij deze excuus omdat je het alsnog hebt recht gezet. Zo ben ik dan ook wel weer Maar Frans had wel gelijk betreft het voorstellen. Jou persoonlijke dealer is overigens de aangewezen persoon om jou op de hoogte te stellen en niet yamaha. Vroeger leverde yamaha op de eerste plaats eerst aan de vaste yamaha dealers en daarna kwamen de overige muziekinstrumenten winkels aan de beurt. Of dat nog steeds zo is weet ik niet maar ga er eigenlijk wel vanuit. Ik weet dus niet of jou dealer ook daadwerkelijk een yamaha dealer is? Men kan wel het merk yamaha verkopen maar dat wil nog niet zeggen dat men ook yamaha dealer is. Ik wil hier alleen mee aangeven dat dit ook kan meespelen dat je zo lang moet wachten (als yamaha nog steeds zo werkt). Bij deze ook welkom op dit forum ,en veel plezier! Groetjes Ben |
Bewerkt door Ben op 18/02/2011 17:30:16 |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 16:32:55
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kever
ik heb het niet over de firma oostendorp die kan er juist niks aan doen.voor de firma oostendorp is dit helemaal niet leuk.ik had hem ook niet besteld bij deze firma.het gaat mij er om, je hoort helemaal niks van yamaha en dat is iets wat niet kan.dus ....
Blijf jouw binnenkomer toch vreemd vinden als dit je eerste bericht op een dit forum is !
Verder: Yamaha verkoopt niet rechtstreeks aan particulieren, met je gram moet je dus terecht bij jouw dealer en/of het forum van je dealer. Om je mening hier te ventileren vind ik ook al vreemd.
Tot slot: om niet te wachten op de T4, heb je alleen je zelf er mee en mis je veel!
Mocht je toch nog blijven posten, gebruik dan s.v.p. leestekens!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Bewerkt door fransonline op 18/02/2011 16:34:05 |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 17:38:35
|
ik vind best dat je van mening mag verschillen,sterker nog dat je een eigen mening mag hebben. je hoeft het niet met mij eens te zijn maar daarom mag ik het wel aan de kaak stellen dat ik dit voor een <<profie>> bedrijf als yamaha een slechte zaak vind!
natuurlijk weet ik ook wel dat het een top en mooi keyboard is maar ik vind dat dit er juist niets mee te maken heeft!
kijk oostendorp stuurd mij netjes bericht dat het wat langer kan duren dus daar is niks mis mee begrijp me niet verkeerd.
maar als ik 3 maand op een keyboard moet wachten is voor mij de aardigheid er al vanaf.
groetjes ruudje |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 18:49:04
|
Raar , ik ga naar mijn dealer , ik kan een T-4 binnen zonder problemen kopen of binnenhalen . sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
 |
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 19:33:52
|
Inderdaad heel raar Sis, maar dat is dan wellicht jouw relatie met de desbetreffende muziekwinkel ( dealer? ) of de hoeveelheid verkoop van deze.
Verder zou ik het erg fijn vinden als muziekliefhebbers die geen Tyros hebben niet zouden posten op dit forum !
Hun mening draagt niet daadwerkelijk bij in wat de bedoeling is van dit forum.
Met vriendelijke groet Louis |
 |
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 18/02/2011 : 19:43:02
|
Wie heeft er dan geen Tyros louis?
Groetjes |
 |
|