Auteur |
Onderwerp |
C-lebrity
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 02/10/2010 : 19:06:09
|
Tijdens de pauze van het optreden van Marco Riedijk, kroop ik achter de Tyros 4. Ik speelde Tico Tico, Michael Jackson(Ease on down the road) en Aretha Franklin(think), moest voor m`n vader een franse wals spelen, en voor een man een rustige swing(nog nooit iets gespeeld in die trant).. En met die Irish Pipe deed ik een stukje van Still Havent Found What i`m Looking For(Wilde hem met die Irish Dance spelen.. deed nog een Michel Voncken improvisatie:P)
Was erg fijn, naderhand nog naar marco gelopen, de hand geschud en m`n jas gepakt:P.
heeft er iemand foto`s of filmpjes gemaakt tijdens het moment dat ik achter de Tyros 4 zit?
Groet!
The Best Has Arrived! |
Bewerkt door C-lebrity op 02/10/2010 19:07:07 |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 00:00:30
|
Marco had al eerder geschreven dat dit verboden dus niet gewenst was! Nou, die zal het wel weten lijkt mij.
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 01:51:54
|
Fotograferen was wél toegestaan. |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 17:42:17
|
Hoi,
Ik snap het even niet. Waarom toch al die geheimzinigheid bij een demo? De gegevens zijn vrijgegeven, de prijs is bekend en je kunt zien en horen.
Toch niet filmen tijdens zo'n demo begrijp ik dan niet helemaal. Er zal vast wel een reden voor zijn dat het niet mag. Wie weet wat die reden is.
Dit is geen prijsvraag.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
|
|
aberendse5
Average Member
104 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 17:59:30
|
Hoi Hans,
zomaar een gedachte, om de mensen toch in de winkel te krijgen, wil je ze naar de winkel "lokken". En dat gaat makkelijker als je zegt tijdens de demo geen filmactiviteiten, en als je wat wilt weten kom je maar naar de winkel toe.
Wordt het verkoopverhaal ook wat makkelijker.
Maar ja, ik kan het ook zomaar mis hebben......
succes aart |
|
|
a048352
New Member
49 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 18:29:46
|
Heeft inderdaad te maken met de mensen die er niet bywaren naar de winkel of een andere demo te lokken ! Ook vor het copyright verhaal:men speelt immers bekende liedjes op demo's.. Daarom dat je op filmpjes vd website wel liedjes herkend ondanks dat er een 'verkeerde' melodie wordt gespeeld.. |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 18:40:00
|
In welke bioscoop mogen mensen hun filmcamera meenemen?
|
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 22:35:02
|
@ T-rossie. Als je in de bioscoop een film opneemt en het dan aan anderen laat zien, dan hebben ze die film gezien en over het algemeen kijk je die film dan niet weer.
Van een demofilmpje van de T-4 kun je alleen maar enthousiaster van worden en wil je meer en meer.......toch.
Voordat ik mijn T-3 kocht heb ik zoveel mogelijk info afgestruind op het internet. En ik kon er maar niet genoeg van krijgen.
Als men nog meer van de T4 laat zien/horen dan weet ik zeker dat het de verkoop ten goede zal komen.
Groeten, |
|
|
T-Rossie
Moderator
3238 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 22:51:12
|
Nog een voorbeeld: Stel je bent maanden bezig om een show te maken, het is je 'brood' en je hebt nog 200 shows te gaan door de benelux. Hoe zou je het vinden als JOUW show al na één uitvoering op youtube zou staan en de andere 199 'theaters' je afbellen omdat de show al wereldkundig is gemaakt?
Duidelijker kan ik het niet maken. De Yamaha filmpjes laten al zeer veel zien van de T4.... écht de T4 horen door bijvoorbeeld een knallende presentatie als die van Marco of zelf ervaren is het allerleukst. Dit bereik je door naar een goede dealer te gaan die aandacht aan zijn klanten besteedt, geen dozenschuiver.
Dozenschuivers bieden doorgaans een lagere prijs maar géén: deskundig advies, workshops en demo avonden, prachtige informatieve websites, discussie fora, klinkende service, verlengde garantie en service pakketten en prettige gesprekken met een bak koffie.
Klinktals: Dit is niet een specifieke reactie op jouw post, maar op de vraag die leeft waarom er niet gefilmd mag worden. |
Bewerkt door T-Rossie op 04/10/2010 08:08:07 |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 03/10/2010 : 23:20:30
|
Wist niet dat het zo diep bij je zat.
Als je mijn reacties een beetje gevolgd had, dan weet je dat ik ook geen voorstander van de dozenschuivers ben.
Mijn T-3 komt ook bij Henk vandaan.
Om on topic te blijven, Die C-lebrity speelde die avond een lekker stukje muziek.
Groeten, |
|
|
C-lebrity
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 02:19:52
|
Dank!, Ik was erg nerveus, het was mijn eerste keer op dat verschrikkelijk gave workstation keyboard, en ik moest nog wat wennen aan het feit dat ik op het podium stond bij Marco!
The Best Has Arrived! |
|
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 09:15:57
|
Is dat verbod niet om te voorkomen dat er met sjofele apparatuur slechte opnames van worden gemaakt waardoor de notoire (onterechte) boe-roepers weer een stok vinden om mee te slaan? Zelfs bij de professioneel opgenomen Youtube filmpjes is er al verlies in audio kwaliteit te horen (vergeleken met live), laat staan als je dit in de zaal opneemt met een mobiele telefoon.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2>3 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 09:48:06
|
Bert, ik denk dat je het bij het rechte eind hebt. Dit zal wel ( vermoed ik ) de hoofdreden zijn . sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Bewerkt door n/a op 04/10/2010 10:01:11 |
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 11:10:51
|
Ach beste mensen,als we een half jaar verder zijn,dan staan er weer hele demonstraties op youtube. Zo, en nou ga ik mijn kerst cd weer volbrengen met mijn T3. Groeties |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 04/10/2010 : 17:25:10
|
De reden is heel simpel en komt van Yamaha. Niet vanwege geheimen oid over specificaties.
Iedere dealer wil het liefst de primeur hebben. Aangezien Yamaha met meer dealers te maken heeft dan alleen die van de primeur, mag er niet worden gefilmd of geluidsopnamen worden gemaakt. Zoals T-Rossie al aangaf is een opname zo op youtube geplaatst. Dat is dus niet zo eerlijk tegenover de andere dealers, die hun demo's ook al hebben gepland. Niets meer en niets minder.
Groet, Ruud |
|
|
guyske
Average Member
295 berichten |
Geplaatst - 05/10/2010 : 09:34:56
|
Dan is Yamaha niet voor iedereen even streng zo te zien, ik denk niet dat dit met een gsm is opgenomen. Wat ik denk te horen is een niet zo goede geluidskwaliteit zal wel aan de opname liggen, ik hoor ook een jonge muzikant die zich wel schijnt te vermaken:
http://www.youtube.com/watch?v=fPbdMZsMhTk&feature=player_embedded#!
The way to go, heerlijk die Tyros 2 |
|
|
Onderwerp |
|