Auteur |
Onderwerp |
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 24/11/2010 : 20:52:45
|
Merk ook dat ik mijn Logitech 5500 speakerset wel eens vergeet aan te doen, zo goed doen de standaard T4 MS04 speakers het.
Bert.
______________________________________________ LACOBO's Tyros4 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 24/11/2010 : 22:38:29
|
Hoi,
In het begin heb ik getwijfeld of ik de ms04 speakers erbij zou nemen.
Nou ze klinken voor thuis in de huiskamer meer als voldoende, als ik uit ga spelen neem en sluit ik mijn stagepass 300 aan. (Ga ik het weekend is even uitproberen hoe de T4 daar over klinkt)
Het liefste had ik de HS 80 serie maar dan kan ik denk ik meteen naar een advokaat kan om een echtscheiding te regelen
Het is goed dat mijn vrouw me af en toe een halt toezegd, want anders was mijn huiskamer een echte studio.
Dus mijn conclusie is: Voor thuis in de huiskamer zijn deze standaard MS04 boxjes met de sub voldoende.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 11:46:04
|
De HS 50 en 80 , daar kan ik nog mee leven. Maar zoals eerder al aangegeven, het is niet mijn ding en daar bedoel ik niks verkeerd mee. Het zijn ( volgens yamaha ) monitoring speakers . Hou daar even rekening mee. Voor mij persoonlijk voldoen ze niet als monitoring ( dit schreef ik al eerder ). Daarentegen kan ik best begrijpen dat sommigen deze heel goed klinken . En dat is zo, begrijp me niet verkeerd . Maar ik moet mixen en afmixen en masteren , dus ik kies een ander merk die mij perfect in de horen ligt en klinkt . Klinkt misschien allemaal moeilijk , maar het is nu zo. In ieder geval, doe je er niks verkeerd mee om deze kastjes aan te schaffen. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Bewerkt door n/a op 27/11/2010 11:47:23 |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 15:15:50
|
Wow wat een verschil! heb ik mijn oude Roland VA7 even opgehaald bij iemand en weer dit weekend eventjes neergezet. Klinkt voor geen meter en ook niet voor 2 meter!! Tyros 2 klinkt veel mooier met zijn boxen, laat staan de T4 straks! wachten duurt zo lang........
TT Just 4 Him. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 16:23:59
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Het liefste had ik de HS 80 serie maar dan kan ik denk ik meteen naar een advokaat kan om een echtscheiding te regelen
Hou er wel rekening mee dat een raadsman duurder is dan een setje HS 80 Dus overtuig je echtgenote en je bent een gelukkig man. Je vrouw zal achteraf content zijn als je zo mooie nummertjes speelt via je nieuwe HS 80 speakers. succes sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 16:55:49
|
Hoi Sis,
Idd daar heb je gelijk in.
Je moet niet alles forceren bij vrouwen! alles langzaam opbouwen Ik ga eerst lekker genieten vd Tyros 4 en heb daar nog werk zat mee, en heb dus daar de HS serie nog niet bij nodig.
Dan ga ik het ijzer smeden als het heet is
En ooit zal ook mijn vrouw overstag gaan
Gr Toine
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 21:05:49
|
Beste Toine...
Misschien nog een betere oplossing als je je stage pass verkoopt en die boxjes van yamaha niet aanschaft en daarvoor in de plaats 2x een BOSE L-1 COMPACT systeem aanschaft. Dan ben je thuis blij en tijdens je optredens ook...
je mag bij mij uitproberen...ik heb ze staan !!!
groetjes Dick
EN DAT HIJ MAAR GAUW MOGE KOMEN, DIE T4
|
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 21:08:07
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Toetie
Wow wat een verschil! heb ik mijn oude Roland VA7 even opgehaald bij iemand en weer dit weekend eventjes neergezet. Klinkt voor geen meter en ook niet voor 2 meter!! Tyros 2 klinkt veel mooier met zijn boxen, laat staan de T4 straks! wachten duurt zo lang........
TT Just 4 Him.
TT ik vind het heerlijk hoe je geluid in meters uitdrukt en niet in decibellen..
groetjes Dick |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 27/11/2010 : 21:38:10
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dick
Beste Toine...
Misschien nog een betere oplossing als je je stage pass verkoopt en die boxjes van yamaha niet aanschaft en daarvoor in de plaats 2x een BOSE L-1 COMPACT systeem aanschaft. Dan ben je thuis blij en tijdens je optredens ook...
je mag bij mij uitproberen...ik heb ze staan!!
Hallo Dick,
Graag wil ik te zijner tijd jouw opstelling komen beluisteren, als jij je Tyros 4 ook binnen hebt.
Aangezien we vlak bij elkaar wonen moet dit geen probleem opleveren.
Dus jouw aanbod neem ik graag aan. we houden hier nog wel kontakt over per mail.
Gr Toine
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 28/11/2010 : 08:04:29
|
citaat: Je moet niet alles forceren bij vrouwen! alles langzaam opbouwen Ik ga eerst lekker genieten vd Tyros 4 en heb daar nog werk zat mee, en heb dus daar de HS serie nog niet bij nodig.
Dan ga ik het ijzer smeden als het heet is
En ooit zal ook mijn vrouw overstag gaan
Dat heb ik nou met mijn man! Niets forceren, ook bij mij zullen ze ooit eens komen dan klinkt de T4 flink wat meters(decibellen)
Volgend jaar vakantiegeld waarschijnlijk
TT Just 4 Him. |
Bewerkt door Toetie op 28/11/2010 08:05:23 |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 29/11/2010 : 19:14:17
|
Heeeeeeeeeeeeee TT,
dit noem je niets forceren? Volgens mij heb je het aanvalsplan al klaar liggen
Maar andersom kan ik alleen maar zeggen...waar ken ik dat van ???
groetjes Dick |
|
|
Onderwerp |
|