Auteur |
Onderwerp |
charlie
New Member
30 berichten |
Geplaatst - 06/11/2010 : 20:43:30
|
Hoi Dick Het valt niet me he zolang wachten,Ik heb hem ook nog niet
Gr Charlie |
|
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 06/11/2010 : 20:47:13
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dick
hoe kom je er toch zo snel aan? En waarom moet ik zo lang wachten?
Door zodra ik het bestelformulier op de Ty4 website zag staan (vroeg in de avond op 1 september) dit fijne instrument te bestellen.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2>3 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
Bewerkt door lacobo op 06/11/2010 20:50:50 |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 20/11/2010 : 13:48:51
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door corvdh
Hier een filmpje van Marco Riedijk over andere speakers voor de Tyros4: http://www.youtube.com/watch?v=bTAJWNf3nLg
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 20/11/2010 : 16:23:37
|
Hallo Sis,
Houd dan je schrijf mond.
Volgens mij heb jij een probleem....
waarom zeik je nu altijd en alles af ????
Ben toch eens wat positiever, iedereen is hier met zijn hobby bezig !
de een heeft een T1 de ander een T4, de ander heeft speakers van de HS 50 serie de ander heeft de HK's maakt allemaal niet uit, iedereen moet hard werken om een bepaald iets te kopen wat hij/zij mooi vindt.
En wat doet SIS die kraakt alles af, leuk hoor als je net je gespaarde geld hebt uitgegeven voor boxen of een keyboard. en dan leest dat er weer iets in geen 100 jaar komt.
Nou ik hoop dat jij geen 100 jaar wordt, dan zeur je NOG meer zoals je nu al doet. bah bah, ik heb het helemaal gehad met jouw!!!!!!!!
Ik ben in iedergeval Reuze en Reuze blij met mijn Tyros 4 + org.speakerset, en die rot boxen van yamaha stagepass 300
Ik werk elke week een dikke 50 uur, en moet er genoeg voor sparen om buiten mijn gezin om mijn hobby in stand te kunnen houden.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 20/11/2010 16:24:21 |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 20/11/2010 : 17:51:57
|
Ik heb niks negatiefs geschreven , ALLEEN dat ze bij mij niet binnenkomen . dat is alles ... Als je beroepshalve werkt heb je nou eenmaal andere eisen. Ge moet leren lezen hé . sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
voice
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 13:06:36
|
Sis,
Ik ben benieuwd wat voor opstelling u gebruikt.
Misschien kan u een opsomming geven.
Studio boxen (thuis) Buhne Mixer Etc.
Gr.
Voice |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 13:55:17
|
Ik blijf nog steeds lachen en de buren iets minder.
Tyros 4, Yamaha mixer en 2 L1 compact boxen.
Groeten Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 15:20:18
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door voice
Sis,
Ik ben benieuwd wat voor opstelling u gebruikt.
Misschien kan u een opsomming geven.
Studio boxen (thuis) Buhne Mixer Etc.
Gr.
In mijn studiootje : Software: cakewalk 8.5.3 producer Interface : cakewalk UA 25 EX. Monitoring: Mackie HR 824, Dynaudio BM 5 A MK2, Quested HQ 210.
Podium : T-2 , mengtafel Allen & Heath Z 10FX, 2 x RCF ART 525 A, shure SM58betaA met draad en draadloos SLX.
sis
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 17:31:13
|
Het zal allemaal wel, de merken en nummers klinken indrukwekkend, maar kan het niet beoordelen en wil het ook zelfs niet eens.
De gemiddelde keyboard gebruiker komt hier niet of nauwelijks aan toe en is tevreden met veel lager eisen. Hopelijk dringt dit een keertje tot je door en stop je met het afkraken van iets wat jij nou net niet gebruikt maar waar anderen dolblij mee zijn.
Je roept steeds dat je opmerkingen niet negatief bedoeld zijn, maar ze zijn het vaak wel in mijn beleving. Draai die batterij in jezelf eens om en maak van min een plus. Je zult dan echt merken dat je een waardevol lid van dit forum kan zijn.
En anders: zoek een meer technisch forum wat bij jou past en waar je je 'ei' kwijt kunt.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 18:53:55
|
Frans , er werd mij gevraagd waar ik mee werk. Ik heb een deftig en zo goed als mogelijk antwoord gegeven op de vraag. Naar mijn bescheiden mening doe ik hier niemand kwaad mee.
Het is nu eenmaal zo, dat IK als beroepsmuzikant mijn boterham moet, met beleg moet verdienen met studiowerk en optredens.
Ik begrijp heel goed , dat sommigen mij kunnen killen. Het zal mij een worst wezen .
Ik ben eerlijk en kom eerlijk voor mijn mening uit.
Bijna 60 tot 70 uur per week werk ik aan dit geheel. Slapen : 4 à 5 uur per nacht .
Je moet niet kwaad zijn, dat is nergens voor nodig .
Als jij en andere forumleden liever hebben dat ik hier niet meer welkom ben , hoor ik het graag ???
sis
Bewerkt door n/a op 23/11/2010 19:11:06 |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 19:43:41
|
Kom op jongens,
Iedereen heeft zijn eigen verhaal en hobby, en of dat nu beroepsmatig, entertainen of in de huiselijke sfeer mag niets uit maken.
Ik vindt ook dat iedereen respect voor elkaar moet hebben, en niet het motto ik heb een beteren installatie of ik kan beter spelen of wat dan ook.
Dit is een gezamelijke forum voor mensen met een dezelfde hobby.
Ja ik heb respect voor iedereen dat houdt dat je mensen waardeert op hen kunnen, of je nou muziekant bent dokter, jurist of vuilnisman.
We hebben samen een Tyros hobby, laten we dit zou houden.
Informatief en elkaar helpen.
Dit is dan door een halve Belg uit gesproken.
Jongens en Damens Respect.
Den Guus
PS Laakies bedankt voor de info ik had nog niet alle aangesloten.
Groeten uit Dorst
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 23/11/2010 : 22:45:53
|
Ja de ander uitnemender achten als jezelf en genieten van die tyrossen! En dan vragen ze waarom er oorlog is begint op dit forum denk ik zo. De 2 heren hebben duidelijke ruis in de comunicatie. Kom op genieten heren!
Nu dus mijn gebeuren: Ik neem lekker de MS04 boxen want ze klinken mooi! verder speel ik met de stagepass 500 als ik uit ga en blijf ik in church dan zijn dat onze monitor boxen , heb ik mijn eigen kleintjes en dan nog 2 grote voor het publiek die 2 weken geleden verschrikkelijk klonken. Bij de bas constant grr grr leek wel of er een leeuw in zat. en wat bleek! Mijn snoer met 2 jackpluggen, was er eentje van kappot dus de boxen doen het weer okay! Voor thuis vind ik de MS04 dus voldoende.
TT Just 4 Him. |
|
|
voice
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 24/11/2010 : 18:30:53
|
Beste forum leden,
Laten we iedereen in zijn waarde laten, er wordt een opsomming gevraagd door mij aan Sis, deze was zo beleefd om op mijn vraagstelling te beantwoorden. Er is meer te koop dan alleen boxen van een bepaald merk, aan alles hangt een prijs kaartje. Zelf ben ik op zoek naar pasieve studio boxen liefts zonder subwoofer voor mijn T3. Waar hebben we een forum voor ervaringen, ondervindingen en elkaar helpen denk ik. Ook van een pro, semi-pro of thuisgebruiker kunnen we leren, immers we leren van elkaar.
Van mij mag hier een slotje op.
GR.
Voice
Van mij mag hier op deze topic een slotje op.
|
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 24/11/2010 : 20:04:04
|
.....Of we pakken de draad weer op en gaan door over de originele Tyrosspeakers. Vandaag even naar Wezep geweest en een starters-keyboard voor onze dochter gehaald (dan is mijn T2 meer beschikbaar) Ook even op de T4 gespeeld, Ik had T4 nog niet live gehoord, dus ik was erg nieuwsgierig. Niet lang gespeeld, want we moesten op tijd terug. Indruk: Originele speakers klinken inderdaad veel beter dan van de T2, mooie styles, aanslag is even wennen, en VH klinkt stukken beter, zonder dat ik nog iets naar eigen smaak had aangepast. Dit gaat 'em dus wel worden, nog even doorklussen dus! Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Onderwerp |
|