Auteur |
Onderwerp |
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 16/10/2010 : 23:45:34
|
Ik gebruik op de T3 tektsten van liedjes met de accoorden, maar vond het moeizaam dit te begruiken omdat de T3 alleen files met .txt pakt en de resolutie en de keuze daarvan niet echt fijn is... zouden ze dat bij de T4 veranderd hebben???
Ik wor het wachten moe... waar blijft mn T4 ???
groetjes, Dick |
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 17/10/2010 : 09:54:19
|
De kans dat ze dit aangepast hebben is ongeveer 0. Maar als je een fatsoenlijke editor pakt die bovenaan de breedte weergeeft (bijvoorbeeld Notepad++) dan is zulke teksten aanmaken goed te doen.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2>3 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 17/10/2010 : 14:08:47
|
De Tyros kan naast txt ook lyrics + accoorden weergeven. De text kun je in verschillende fonts en groote instellen. Je hebt hier een aantal instellingen van.
De lyrics en/of accoorden kun je op de Tyros invoeren, maar via de PC gaat het sneller. Je kunt hier bijv. Serenade, PSR-UTI, Notation Composer. Ik gebruik Cakewalk Sonar 8.5 hiervoor.
Als je rechtsboven zoeken op bijv. Lyrics inklopt. Verschijnen alle onderwerpen met Lyrics erin. Je komt dan bij bijv.de volgende onderwerpen Textbestanden in Tyros Akkoorden en text toevoegen aan midifiles Tektst en Lyrics tekst invoegen lyrics weergave tekst samen met midi Etc.... Etc...
Text bestanden de groote of font aanpassen via wordpad of word heeft geen invloed of de de weergave op de de Tyros. Het heeft dus geen zin om in wordpad of word de text groote te wijzigen.
Je zou hooguit er een bitmap *.bmp (640X480 pixels)van kunnen maken en als achtergrond laden.
Text bestanden worden in een registratie geladen. Lyrics + accoorden in een song.
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 17/10/2010 14:10:13 |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 17/10/2010 : 23:04:37
|
Oke, bedankt allen, ik was alleen maar benieuwd, en ik gebruik idd op de tyros3 een programma wordpad, en dat werkt naar behoren, je kan op grootte 16 op je T3 ongeveer 20 regels kwijt ...met een beetje indelen en gebruiken van je footswitch om naar de volgende pagina te gaan lukt dat wel
groetjes Dick |
|
|
|
Onderwerp |
|