Auteur |
Onderwerp |
|
didibonnie
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 15:24:45
|
dag beste vrienden musici.... ik heb eens een paar styles gekocht op idc voor mijn tyros 2 ... die werden gedownload naar mijn harddisk... alles ok .. na download ... zie ik die styles dus staan in de folder "my downloads" ... en kan ik die gebruiken om te spelen....echter ... als ik mijn tyros 2 opnieuw aanzet ... zijn ze nergens te vinden ... ze zijn echter niet verdwenen maar ik kan ze niet oproepen ... ik probeerde een tweede maal dezelfde style te downloaden en dat lukte ... na de download kreeg ik een lijstje onder my downloads van alle styles die ik al kocht... en een van die styles zelfs tweemaal ...want ik downloadde een tweede keer ... maar zie ... bij het heropstarten des keyboards kan ik fluiten naar mijn styles .... helpen jullie me eens op weg .... dank bij voorbaat.... ides uw yamahavriend .... |
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 15:46:57
|
Hallo didibonnie ,
Op de eerste plaats welkom op dit forum en veel plezier hier.
Nu wat betreft je vraag moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf nog nooit iets heb gedownload via de tyros maar op het moment dat je iets gedownload hebt komt deze in de map my downloads terecht (Let OP! deze map staat niet op je tyros) Daarom moet je de styles vanuit de map ''MY DOWNLOADS'' exporteren/kopiëren of saven naar je Harddisk op je Tyros daarna kun je ze wel vinden op de harddisk. En ja als je iets 2x download betaal je inderdaad ook 2x
Dit is wat ik je kan vertellen , hopelijk kan je hier iets mee?
succes!
Groetjes Ben |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 16:56:38
|
Ook welkom op het forum, misschien kun je kort iets meer over jezelf vertellen.
Verder: ik kan je bericht nauwelijks volgen door de vreemde manier van het gebruik van "..." na iedere zin (of blijft je punt hangen?). Gewoon een zin beginnen met een hoofdletter en eindigen met één punt.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Bewerkt door fransonline op 19/10/2010 16:57:32 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 17:51:10
|
Ides Even een folder maken op je HD met een herkenbare eigen naam, en daar alles "ingooien" wat je heb gedownload, de volgende keer bij opstarten staat dus alles daar in, en dus snel terug te vinden. Maar waar ligt Koksijde ???? Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 19/10/2010 18:15:07 |
|
|
Ben
Senior Member
687 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 18:33:14
|
Hallo Ides,
het is inderdaad wat duidelijker om naar iedere zin even een punt te zetten en vervolgens via ''enter'' een nieuwe regel te beginnen. Maar alles moet je leren dus ook dit
Groetjes Ben |
Bewerkt door Ben op 19/10/2010 18:33:35 |
|
|
ROMANTIKO
Senior Member
546 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 19:05:38
|
Ja,Franske,Koksijde ligt aan de Belgische Kust niet zover van Oostende ,Ides en ik zijn bijna geburen,groetjes ROMANTIKO |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 19/10/2010 : 19:38:34
|
Riko Ik was nooit goed in buitenlandse aardrijkskunde, maar ik ben blij dat ik weet waar het is, in Oostende heb ik vaak met mijn boot gelegen, en daar vandaan over zee naar Nieuwpoort, maar Koksijde, Nooit van gehoord. Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren.(En mijn broer woonde nogwel in Belgie)
Grt. Frans T3-xxl |
Bewerkt door F.van Holten op 19/10/2010 19:44:45 |
|
|
pappabel
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 21:19:22
|
Ik ben helemaal nieuw op dit forum en trek de stoute schoenen aan om te reageren. Ik ben zelf sinds heel kort (één week) in het bezit van een Tyros 3. Ik weet dat ik niet in het juiste topic zit, want dit is Tyros 2. Ik zit met hetzelfde probleem met dien verstande dat het bij niet alleen gaat om gedownloade bestanden. Alles werkt éénmalig. Daarna lijkt de map leeg. Een voorbeeld: ik heb songstyles gedownload met de extensie .STY Vervolgens heb ik deze in een map gezet op de USB-Stick. Middels het menu de map aangeroepen, styl geladen et voila......., niks aan de hand. Ik ben even iets anders gaan doen musicfinder o.i.d en toen weer terug naar de betreffende map. Vanuit het menu de map aangeroepen en.................. het scherm blijft leeg met alleen linksonder zichtbaar de betreffende map. Teneinde raad de map naar de HDD gekopieerd zonder enig succes. De map lijkt leeg hetgeen niet zo is. INSTELLINGEN????????? Wie heeft goede raad of liever gezegd, wie kan een klare oplossing aandragen. Nog even voor de goede orde: Alleen van de mappen met songs blijft de inhoud wel zichtbaar. Ik zal deze vraag ook plaatsen bij de T3.
groeten Abel |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 21:37:14
|
Heb je bij het kopieren van de map naar de HD wel via de style keuze knop D gekozen?
Groeten Wim
|
|
|
pappabel
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 22:03:15
|
Ik heb het op twee manieren geprobeerd 1 Middels de PC 2 Middels de T3 Copy / Paste De style keuze knop D zegt me eerlijk gezegd niets.
gr, Abel
groeten, Abel Tillema
Tyros 3 XXL |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 22:39:32
|
Op het scherm, zie je aantal letters van het alfabet. Aan de linkerkant van je scherm staat de letter D......
Rene
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |
|
|
pappabel
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 15/11/2010 : 00:04:09
|
Rene, Ik ben er uit!! Opgelost dus. Mede door jouw uitleg en die van tyro (Wim). Voor de T3 is het wel een vereiste dat je hebt gekozen voor LIST VIEW. Overigens ik had al mijn styles "terug" voordat ik de laatste reactie had gelezen. Met schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik tijdens het opslaan in het geheugen niet heb opgelet welke styleknop geactiveerd was. Bij toeval druk ik op de R&B knop in combinatie met de file acces knop en als een duveltje uit een doosje....., alles keurig gegroepeerd terug. Nogmaals dank voor jullie bijdrage. Mogelijk kan didibonnie hier ook zijn voordeel mee doen.
groeten, Abel Tillema
Tyros 3 XXL |
|
|
|
Onderwerp |
|